robik wrzuc zdjecie tego olika to sie przynajmniej posmiejemy.Swoją drogą to dobry sposób.Na lato jak znalazł.Moze gdyby zapachową kupic to i "choinki" by nie trza było.
Padlo turbo AHF - WYMIAMANA tylko na co?
Zwiń
X
-
Padlo turbo AHF - WYMIAMANA tylko na co?
Witam
Padlo mi turbo w moim AHFie, mialem wgrany lekki soft u Alana zSagana z Lublina tak na 130 km. I teraz mam pytanie. Planuje dalsze mody w przyszlosci, wiec chcialbym wymienic turbo - ale na jakies mocniejsze, 130km lub 150. Ale jak sie pytalem gosci z ASO to powiedzieli ze takie turbo nie bedzie pasowalo tak odrazu. Prawda to czy falsz? Bo juz sam nie wiem. A jesli pasuje to jakie konkretne modele by pasowaly do mojego silnika.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
-
-
Sigma_74
maja rację , troszkęprzeróbek wymagane jest ale da sie zrobic
też mam AHF i planuje jak padnie od AGR zamontowąc
Komentarz
-
Zamieszczone przez Sigma_74troszkęprzeróbek wymaganebylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalZamieszczone przez Sigma_74troszkęprzeróbek wymaganeByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
A ja mam takie pytanko, ktore wiąże sie z pewnymi moimi wątpliwościami.
Kiedyś byla powszechna opinia, ze nie ma sensu wstawiac większego turbo. Pozniej sie to zmienilo i opinia ta stala sie wrecz odwrotna.
Pytanko jest takie - czy ktos ma mocniejsze TDI na pompie po wstawieniu większego turbo, ale bez wymiany wtrysków na wydajniesze? Włączając w to korekty programów.
Pomijam sprawe żywotnosci turbiny - chodzi mi o samą moc.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jackaltroszke przerobek = drobienie szybko zlaczki, badz zakup u Aligator oraz uciecie okolo 2 cm gumowego weza. Reszta pasuje PLUG&PLAY.
co do dorobienia szybkozłączki to nawet ja laik od tokarki potrafiłem taką wytoczyć :szeroki_usmiech i nic przy tym nie popsułem :P :Pbyła czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSPytanko jest takie - czy ktos ma mocniejsze TDI na pompie po wstawieniu większego turbo, ale bez wymiany wtrysków na wydajniesze? Włączając w to korekty programów.Pomijam sprawe żywotnosci turbiny - chodzi mi o samą moc.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoJa mam taki setup. Żywotność turbiny i moc są wzajemnie powiązane. Tuner może Ci ustawić jak chcesz ciśnienie ale musisz się liczyć że turbo odleci. Szczególnie na wysokich obrotach jest różnica. Turbo AHF to chipsie jest ustawiane na jakieś 2250, ASZ ma w serii 2350!!!!Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoJa mam taki setup. Żywotność turbiny i moc są wzajemnie powiązane. Tuner może Ci ustawić jak chcesz ciśnienie ale musisz się liczyć że turbo odleci. Szczególnie na wysokich obrotach jest różnica. Turbo AHF to chipsie jest ustawiane na jakieś 2250, ASZ ma w serii 2350!!!!
Czy jest ktos kto ma silnik VP (np. AHF) z seryjnymi wtryskami i mial program na seryjnej sprezarce? Pozniej zmienil sprezarke na większą np. ASZ lub ARL. Co sie wtedy stalo? Czy moc wzrosla np. po korekcie?
Jesli tak, to o ile? Mile widziane wykresy.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Mocy zawsze będzie za mało Trzeba określić swoje wymagania wobec silnika.
Bez sensu jest montować turbo z ARL jeśli np. IC pozostanie bez zmian.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Martinez....... jakie realne moce się uzyskuje na tych turbinach. Samym powietrzem silnika nienapędzisz, to nie Topgear
Mam ustawioną dawkę jeszcze troszkę poniżej max możliwości pompy, a autko lekko przydymia, więc powietrza można by dać więcej. Ale jak zapewne wszyscy wiedzą trzeba by FMIC'a zrobić aby więcej powietrza schłodzić. Sądząc po moim i jeszce kilku chipsowanych autach (m.in masz medalista) powietrza brakuje! Więc większe turbo może dać więcej powietrza w sposób bezpieczny. Ale byłoby fajnie gdyby jakiś profesjonalista coś powiedział. Ja tylko jestem amatorem entuzjastą jeżdzącym z Vag-Com'em. :wink:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
To wracajac do tematu - co ja mage tam wsadzic zamias serii? Z jakisch silnikow (chodzi mi o oznaczenia) bez wiekszych modow bede mogls cos przeszczepic?Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Turbo z ASZ lub ARL pasują ale wymagają takiej szybkozłączki, a mniejsze turbiny pasują plug&play.Załączone plikiDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
MiKruS, o ile dobrze zrozumialem Twoje zapytowywanie to z wtryskami od AHF plus dowolna sprezarka nie przeskoczysz 150KM. Mowimy tu o bezpiecznym programie do jazdy po przyslowiowe bulki.
Wieksza sprezarka w AHF poprostu jest bezpieczniejsza, ze wzgledu na doladowanie... jest mniej "podkrecona".
Ja mam ASZ w AHFie, podczas korekty zostala mi wymieniona mapa sterujaca turbina z AHF na ASZ. Moje spostrzezenia po tym zabiegu: moc taka sama, jedynie moment jakby dluzej sie utrzymywal w gornym zakresie (bardziej plaski), ale to moze byc kwestia calego programu , a nie obslugi sprezarki czy samej jej wymiany.
IMHO nie ma najmniejszego sensu wstawiania do 110 VP wiekszej turbiny niz ASZ, jezeli nie masz w planach wymiany wtryskow na wieksze.bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Wsadzenie wydajnieszej turbiny poprawia osiagi auta.
Przyklad kumpla :
Leon ALH na wtryskach od ASV i seryjnej turbawce 143KM
Na turbinie od 130 wyszlo 147KM i auto tylko lekkiego dymka puszcza.
Seryjna turbina albo by sie wysr..ala (jak by takie nastawy zostawic) albo auto by batorego zostawialo (czego nie lubie). Dodatkowo limiter mozna bylo wyzej przesunac bez obawy ze turbina sie ukreci. Moment celowo wysoko bo na sofcie innego tunera (137KM) sprzeglo padlo po 10tys km, teraz przejechane ok 110tys km i nic :wink: no ale wiadomo jakie te sprzegla sa.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Wsadzenie wydajnieszej turbiny poprawia osiagi auta.
AHF/ASV samym softem bez wymiany turbiny, jak jest w dobrym stanie i w dobrych "okolicznosciach" tez rozpedzisz do tych 147 KM.
Dalej bede twierdzil, ze zmiana turbiny na cos lepszego niz ASZ w AHF/ASV bez zmiany wtryskow jest bezcelowa.bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jackalrob555, jak dla mnie przyrost rzedu 4 KM jest bardzo maly. Mogl akurat byc przypadek, moze lepsze warunki atmosferyczne. Pozatym bardzo ogolnikowe stwierdzenie i jak juz wczesniej Martinez napisal powietrzem nie rozpedzisz auta :twisted:
T.130 daje 1.35bara w serii i na tyle jest ten soft ustawiony wiec nie ma ryzyka przedwczesnego zgona suszarki. Pozatym roznica w kopceniu znaczna po prostu kopci mniej co mnie i wlasciciela cieszy.
Diesel jest silnikiem sprawnosciowym i wiecej powietrza da wiecej pary ;] W VP tak tego nie czuc ale zobacz co sie dzieje z wynikami PD jak bawisz sie samym powietrzem 8)
BTW: te 147KM na seryjnej turbinie to naprawde harcore....nie wypuscil bym klienta na ulice na takim setupie.
Zamieszczone przez JackalDalej bede twierdzil, ze zmiana turbiny na cos lepszego niz ASZ w AHF/ASV bez zmiany wtryskow jest bezcelowa.
A co do tych 4KM to ciezko to wytlumaczyc ale naprawde auto lepiej sie zbiera u "gory" zreszta Masmo widzial je w akcji :wink:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Masmo widzial je w akcji :wink:
Co do osiągów to zamknięcie budzika jest realne. Na razie pojawiło się 217 ale ciągle jakies auto mi przeszkadza :evil: Do 210 dochodzi bez żadnej zwłoki.
Porównując osiągi do kolegi z forum z AHF-em to wyraźnie miałem bonus na wysokich obrotach powyżej 4000.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
lec
taaaa. ja tam sporadycznie domykam do 200. Ale to tez wynika z faktu za dalej sie boje.... :P Ale fakt jest faktem ze powyzej 4000 miales wyrazna przewage.
Komentarz
-
Techno200, jeśli masz możliwość i plany modowania dalej zakładaj od ARL-a. Ta sama robota z szybkozłączką. Niedawno u siebie wymieniałem właśnie z serii na ARL-a, jeszcze bez programu ale i tak czuć ogromną różnice. Dużo lepszy dół i natychmiastowa reakcja na dotknięcie gazu, pozatym na tamtej suszarce kręcenie powyżej 4200obr/min nie miało sensu. Auto jechało tylko do tych obrotów. Teraz ten próg przesunął się na jakieś 4500-4600.
Oczywiście przy dalszych modach musisz uwzględnić FMIC. Bez tego nie ma sensu dmuchania dużo wiatru
Jeśli nie będziesz mogł znaleźć ssuszarki zajrzyj tu www.motoarena.pl Nie ważne czy od AHF , ASZ czy ARL - cena ta samaNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaOczywiście przy dalszych modach musisz uwzględnić FMICbyły:
L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
jest:
Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pyza99chyba przy kilku wyprzedzaniach nie spuchnie ....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
Komentarz