Zamierzam kupić Audi A4 1,8T z roku 1999 i przebiegu 227k
Problem w tym iż ma jeden błąd....
1 Fault Found:
17746 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus
P1338 - 35-00 - -
i już bym kupił auto ALE :
1. po odkręceniu korka wlewu oleju czuć jak powietrze dmucha w rękę ....
2. czuć jakby mix oleju i paliwa
3. auto po odpaleniu na neutralnym biegu robi: .... wrum, wrum , wrum, wrum.... 4 x i się uspokaja....
czy to oznaki zarżniętego silnika?????? jak nie to co się może dziać ????
sprawa jest poważna gdyż sprzedawca czeka na odpowiedź
Była Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
3. Auto robi wrum wrum, bo czujnik położenia wałka jest schrzaniony (nieodpowiedni skład mieszanki, nieodpowiednie dawki)
2. Jak w pkt. 1 - głowica może być trafiona
1. Może być przedmuch na zaworach, albo głowica jest trafiona
Generalnie ja bym sobie odpuścił, jeżeli wali i olejem i paliwem - cholera jedna wie, jak długo auto tak już jeździ na rozcieńczonym oleju (benzyna dobrze rozcieńcza olej)... Nie warto wg. mnie.
Czyli jeśli to głowica to tylko to i po zabawie ??
dlaczego pytam....silnik dmucha dość mocno jest dosyć mokro dookoła jak sądzę głowicy....
czy sama regeneracja głowicy rozwiąże problem ?? czy potrzebna będzie dalsza ingerencja w silnik i dalsza naprawa ???????
Była Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
koddi, wszystko zależy od stopnia zużycia, uszkodzeń. Generalnie, jak głowica nie jest pęknięta (odradzam spawanie), to wymienić uszczelkę pod głowicą, simmering wałka rozrządu, splanować głowicę, zrobić fazowanie gniazd zaworowych - najlepiej byłoby sprawdzić kompresję na początek Mokro dookoła głowicy, to prawdopodobnie walnięta uszczelka pod głowicą - jak mówisz jest jeszcze miks paliwa i oleju, a także dmucha spod korka wlewu.
Komentarz