[O1] Jak odpowietrzyc układ chłodzenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kogito85
    Classic
    • 2013
    • 5

    [O1] Jak odpowietrzyc układ chłodzenia

    [quote="Ths"]
    Zamieszczone przez niezal
    Jeśli planujesz autem pojeździć dłużej to odpuść sobie i kup nówkę - OII tour pewnie się jeszcze znajdzie po salonach. Pozostaje jeszcze kwestia leciwości konstrukcji. Większość osób powie że to plus bo tanie naprawy ale popatrz na bezpieczeństwo i wtedy nie wygląda to już tak różowo.
    A czym się różni w kwestii konstrukcji i bezpieczeństwa 3 letnia O2Fl 1.6 od nowej O2Fl 1.6? Były po drodze jakieś zmiany???
    KuponyLotto.pl
  • pabloss19211921
    Classic
    • 2011
    • 4

    #2
    [O1] Jak odpowietrzyc układ chłodzenia

    WITAM!!szanownych kolegów.

    jak odpowietrzyc układ chłodzenia w octavi1 2.0 AQY

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Re: Jak odpowietrzyc układ chłodzenia

      Zamieszczone przez pabloss19211921
      WITAM!!szanownych kolegów.

      jak odpowietrzyc układ chłodzenia w octavi1 2.0 AQY
      Po uzupełnieniu płynu włącz silnik i rozgrzej go do normalnej temperatury pracy. Następnie włącz ogrzewanie na maxa (jest to dosyć ważne), aby płyn dostał się do nagrzewnicy i w ten sposób znalazł się w całym układzie. Następnie uzupełnij płyn do właściwego poziomu. I tak do momentu, aż cały układ się napełni . Dobrze jest robić przy odkręconym korku na zbiorniczku wyrównawczym.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • pabloss19211921
        Classic
        • 2011
        • 4

        #4
        dzeiki za szybka podpowiedz

        Komentarz

        • dziadekk
          Rider
          • 2011
          • 355
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Po wymianie płynu poddusic energicznie przewody elastyczne, te grube przy chłodnicy aż przestanie bulgotac na zimnym i na gorącym, raczej na gorącym z zachowaniem ostrożności na opażenia (rękawica) i z zakręconym korkiem.
          Większego znaczenia nie ma, czy ogrzewanie jest wł.czy wył.

          Komentarz

          • moti86
            Ambiente
            • 2009
            • 171

            #6
            witam tak sie doczepie do tematu bo mnie to troche zaciekawiloo
            czy zapowietrzony uklad moze miec cos wspolnego z tym ze nie grzeje mi tak jak powinlo w zimee chodzi mioto ze dajena maxa ogrzewanie a tu tak delikatnie tylko grzejee
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=32490
            Bleee Bleee Bleee

            Komentarz

            • kiki
              Rider
              • 2010
              • 359

              #7
              Zamieszczone przez moti86
              witam tak sie doczepie do tematu bo mnie to troche zaciekawiloo
              czy zapowietrzony uklad moze miec cos wspolnego z tym ze nie grzeje mi tak jak powinlo w zimee chodzi mioto ze dajena maxa ogrzewanie a tu tak delikatnie tylko grzejee
              a temp na wskazniku dobrze trzyma?

              Komentarz

              • moti86
                Ambiente
                • 2009
                • 171

                #8
                temp jest tak jak powinlo byc zawsze 90
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=32490
                Bleee Bleee Bleee

                Komentarz

                • Dr.Claufe
                  Rider
                  • 2010
                  • 338

                  #9
                  moti86, no to odpowiedź chyba nasuwa się sama chociaż można jeszcze podejrzewać termostat.

                  Ja natomiast spotkałem się z wersją troszkę "bogatszą" - po uzupełnieniu płynu i nie zakręcaniu korka odpalić silnik, czekać do momentu włączenia się wentylatora. Wyłączyć silnik. Zakręcić dobrze korek i git.

                  Tak miałem zrobione przy wymianie rozrządu i żadnych problemów od tamtej pory nie ma.

                  Komentarz

                  Pracuję...