Jeśli planujesz autem pojeździć dłużej to odpuść sobie i kup nówkę - OII tour pewnie się jeszcze znajdzie po salonach. Pozostaje jeszcze kwestia leciwości konstrukcji. Większość osób powie że to plus bo tanie naprawy ale popatrz na bezpieczeństwo i wtedy nie wygląda to już tak różowo.
A czym się różni w kwestii konstrukcji i bezpieczeństwa 3 letnia O2Fl 1.6 od nowej O2Fl 1.6? Były po drodze jakieś zmiany???
jak odpowietrzyc układ chłodzenia w octavi1 2.0 AQY
Po uzupełnieniu płynu włącz silnik i rozgrzej go do normalnej temperatury pracy. Następnie włącz ogrzewanie na maxa (jest to dosyć ważne), aby płyn dostał się do nagrzewnicy i w ten sposób znalazł się w całym układzie. Następnie uzupełnij płyn do właściwego poziomu. I tak do momentu, aż cały układ się napełni . Dobrze jest robić przy odkręconym korku na zbiorniczku wyrównawczym.
Po wymianie płynu poddusic energicznie przewody elastyczne, te grube przy chłodnicy aż przestanie bulgotac na zimnym i na gorącym, raczej na gorącym z zachowaniem ostrożności na opażenia (rękawica) i z zakręconym korkiem.
Większego znaczenia nie ma, czy ogrzewanie jest wł.czy wył.
witam tak sie doczepie do tematu bo mnie to troche zaciekawiloo
czy zapowietrzony uklad moze miec cos wspolnego z tym ze nie grzeje mi tak jak powinlo w zimee chodzi mioto ze dajena maxa ogrzewanie a tu tak delikatnie tylko grzejee
witam tak sie doczepie do tematu bo mnie to troche zaciekawiloo
czy zapowietrzony uklad moze miec cos wspolnego z tym ze nie grzeje mi tak jak powinlo w zimee chodzi mioto ze dajena maxa ogrzewanie a tu tak delikatnie tylko grzejee
moti86, no to odpowiedź chyba nasuwa się sama chociaż można jeszcze podejrzewać termostat.
Ja natomiast spotkałem się z wersją troszkę "bogatszą" - po uzupełnieniu płynu i nie zakręcaniu korka odpalić silnik, czekać do momentu włączenia się wentylatora. Wyłączyć silnik. Zakręcić dobrze korek i git.
Tak miałem zrobione przy wymianie rozrządu i żadnych problemów od tamtej pory nie ma.
Komentarz