Instalacja gazowa V generacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mrozio
    Drive
    • 2005
    • 46

    Instalacja gazowa V generacji

    dobrygrzeswawa, to moze i ja bym se kasacje danych zrobil skoro macie tak duze autko
    Taekwondo
  • Sebastian_M26
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1823
    • Superb II (3T4)

    #2
    Instalacja gazowa V generacji

    Witam

    Ma ktoś może doświadczenie z taką instalacją?
    Ponoć moc wzrasta niewiele ( a nie spada tak jak na wtrysku sekwencyjnym) oraz spalanie też spada.
    Seria 188KM/270Nm na 95RON

    Komentarz

    • borut
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 299

      #3
      Nic mi o tym nie wiadomo że na sekwencji spada moc, a używam. Co do V generacji była niewiele droższa tylko ryzyko sporo wyższe bo nie znalazłem nikogo z konkretnymi doświadczeniami w zakłądaniu tego typu instalacji więc spasowałem. Dobra sekwencja ( bo są też kiepskie ) nie jest zła, nie odczuwam żadnej różnicy, wcześniej jezdziłem na II generacji w innym samochodzie i faktycznie tam to się czuło.
      Powered by VSI PRINS

      Komentarz

      • Sebastian_M26
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1823
        • Superb II (3T4)

        #4
        Zna może ktoś dobrego sprawdzonego gazownika z okolic Górnego Śląska? Bo najważniejszy w sumie jest fachowy montaż.
        Seria 188KM/270Nm na 95RON

        Komentarz

        • nico21
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 2640
          • Volkswagen

          #5
          Zamieszczone przez borut
          Nic mi o tym nie wiadomo że na sekwencji spada moc, a używam.
          Spdaw w zwiazku z mniejsza wartościa energetyczna gazu - dlatego wiecej pali niz benzyny. u mnie rónzica miedzy gazem a benzyna to 2 KM
          DACAR.team

          Komentarz

          • borut
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 299

            #6
            nico21,
            To naprawde wielka różnica. Ciekaw jestem czy zauważasz? A poza tym jak sam zauważyłeś ( i masz racje ) energia zawarta w 1 l gazu jest mniejsza od tej zawartej w 1 l benzyny, więc aby skompensować tą różnicę musi więcej palić, ale nie oznacza to, że musi być słabszy, spala dlatego więcej aby utrzymać tą samą moc.

            Sebastian_M26 jeśli jesteś zainteresowany gazowaniem w Tychach mam gościa godnego polecenia. Robił mnie i ma dobrą opinię - udeżaj na prv.

            pozdrawiam
            Powered by VSI PRINS

            Komentarz

            • Paweł T
              Elegance
              • 2006
              • 784

              #7
              V generacja to chyba wtrysk gazu w postaci ciekłej
              TDI ASV 140KM 300Nm

              Komentarz

              • borut
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 299

                #8
                Paweł T,

                jes
                Powered by VSI PRINS

                Komentarz

                • Paweł T
                  Elegance
                  • 2006
                  • 784

                  #9
                  podobno nadaje się nawet do forda, bo nie niszczy gniazd zaworowych, gaz rozprężając się chłodzi wnętrze cylindra. Poza tym działa z komputerem samochodu i nie trzeba emulatora i obchodzenia komputera. Jest bardziej zbliżony do wtrysku benzyny niż inne. Moim zdaniem godne polecenia. Byłem w warsztacie gdzie montują i widziałem nowe drogie samochody przerabiane na V generację, również z turbinami.
                  TDI ASV 140KM 300Nm

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    ZTCW te instalki w ogole nie nadaja sie do uzytkowania w polsce ze wzgledu na tragiczna jakosc naszego gazu :roll:
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • borut
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 299

                      #11
                      Paweł T,

                      Dlaczego miały by nie działać, napewno będą.
                      A propos sterowania wtryskiwaczami gazu z IV generacji jest identyczni jak w V
                      Jak już przerobisz na V to koniecznie daj znać - chętnie zobaczę jak to działa

                      pozdrawiam
                      Powered by VSI PRINS

                      Komentarz

                      • Paweł T
                        Elegance
                        • 2006
                        • 784

                        #12
                        Ja nie przerobię bo mam TDi, rok temu zastanawiałem się czy gaz czy disel i trochę się interesowałem V generacją
                        TDI ASV 140KM 300Nm

                        Komentarz

                        • borut
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 299

                          #13
                          Paweł T,
                          gdybym kupował z otwartego rynku też wybrałbym diesla... choć na to co mam nie narzekam
                          Powered by VSI PRINS

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Co do czystosci gazu, wyjmowal ktos z Was ten filtr gazu :twisted: Bo ja znam wielu takich, co od zalozenia gazu nie byli na serwisie tego i oczywiscie filtra nie zmieniali, a potem zaczely sie jeki, ze reduktor pada itd :roll:

                            Dlatego taki wtrysk gazu w fazie lotnej wymaga chociaz czestrzej wymiany filtra, bo szybko padna dysze.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • nico21
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 2640
                              • Volkswagen

                              #15
                              ja wymieniam filterek tak jak pisze, co 20-30kkm
                              DACAR.team

                              Komentarz

                              • Sebastian_M26
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 1823
                                • Superb II (3T4)

                                #16
                                Martwi mnie własnie jakość gazu, bo w tej instalacji jest pompa gazu i ona jest wrażliwa na zanieczyszczenia.
                                Ciekaw jestem jak to wychodzi w praktyce
                                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                Komentarz

                                • szkoda
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 22543

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                  Martwi mnie własnie jakość gazu, bo w tej instalacji jest pompa gazu i ona jest wrażliwa na zanieczyszczenia.
                                  Ciekaw jestem jak to wychodzi w praktyce
                                  w praktyce to znam niestety tylko jeden "przypadek" takiej instalki - u kumpla w astrze III, no i coz, jego opinia to zdecydowane "never more", mimo tankowania na "markowych" stacjach, nieustajace problemy, spowodowane wlasnie kiepska jakoscia gazu :roll:
                                  zmienil na IV gen. i zadowolony.
                                  ale to jak mowie: jedyny znany mi przypadek posiadacza wtrysku w fazie cieklej...
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz

                                  • borut
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 299

                                    #18
                                    Maicroft,

                                    Wymieniałem taki filterek w instalacji i jest tam sporo zanieczyszczeń, przypominają grafitowy proszek, spokojnie można go wydmuchać a sam filterek to koszt kilku złotych i był dostępny w przyblokowym sklepie motoryzacyjnym. Myślę że co 20kkm można to zrobić i naprawdę nie pływają tam jakieś 'śmieci' inna sprawa, że tankuję tylko na stacjach sieciowych, głównie BP, ale pamiętam kiedyś test z 'Motoru' i to właśnie te stacje wypadły najgożej. Prawda, gaz to loteria poinieważ w PL nie ma żadnych regulacji mówiących o tym jaki on powinien być i tym samym nikt!!! go nie kontroluje - to prawdziwe eldorado.
                                    Powered by VSI PRINS

                                    Komentarz

                                    • szkoda
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 22543

                                      #19
                                      Zamieszczone przez borut
                                      Prawda, gaz to loteria poinieważ w PL nie ma żadnych regulacji mówiących o tym jaki on powinien być i tym samym nikt!!! go nie kontroluje - to prawdziwe eldorado.
                                      jakos teraz maja zaczac kontrole rowniez jakosci LPG
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz

                                      • nico21
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 2640
                                        • Volkswagen

                                        #20
                                        szkoda, narazie tylko gadaj a nic nie robia :!: Zreszta nie wiem czy to cos da, jak nie podniasa kar za chrzczenie paliwa - przy obecnych stawkach to oni sobie na kare zarobia w kilka dni :!: :!: :!:
                                        Powinna byc najpierw kara np 50 - 100 tys zł, a jak dalej bedzie chcrzcił to odbiór koncesji :!: :!: :!: Ale watpnie zeby u nas w kraju tak skorumpowanym doszło do czegos takiego :!:
                                        DACAR.team

                                        Komentarz

                                        Pracuję...