dobrygrzeswawa, to moze i ja bym se kasacje danych zrobil skoro macie tak duze autko
Instalacja gazowa V generacji
Zwiń
X
-
Nic mi o tym nie wiadomo że na sekwencji spada moc, a używam. Co do V generacji była niewiele droższa tylko ryzyko sporo wyższe bo nie znalazłem nikogo z konkretnymi doświadczeniami w zakłądaniu tego typu instalacji więc spasowałem. Dobra sekwencja ( bo są też kiepskie ) nie jest zła, nie odczuwam żadnej różnicy, wcześniej jezdziłem na II generacji w innym samochodzie i faktycznie tam to się czuło.Powered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
nico21,
To naprawde wielka różnica. Ciekaw jestem czy zauważasz? A poza tym jak sam zauważyłeś ( i masz racje ) energia zawarta w 1 l gazu jest mniejsza od tej zawartej w 1 l benzyny, więc aby skompensować tą różnicę musi więcej palić, ale nie oznacza to, że musi być słabszy, spala dlatego więcej aby utrzymać tą samą moc.
Sebastian_M26 jeśli jesteś zainteresowany gazowaniem w Tychach mam gościa godnego polecenia. Robił mnie i ma dobrą opinię - udeżaj na prv.
pozdrawiamPowered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
podobno nadaje się nawet do forda, bo nie niszczy gniazd zaworowych, gaz rozprężając się chłodzi wnętrze cylindra. Poza tym działa z komputerem samochodu i nie trzeba emulatora i obchodzenia komputera. Jest bardziej zbliżony do wtrysku benzyny niż inne. Moim zdaniem godne polecenia. Byłem w warsztacie gdzie montują i widziałem nowe drogie samochody przerabiane na V generację, również z turbinami.TDI ASV 140KM 300Nm
Komentarz
-
-
Co do czystosci gazu, wyjmowal ktos z Was ten filtr gazu :twisted: Bo ja znam wielu takich, co od zalozenia gazu nie byli na serwisie tego i oczywiscie filtra nie zmieniali, a potem zaczely sie jeki, ze reduktor pada itd :roll:
Dlatego taki wtrysk gazu w fazie lotnej wymaga chociaz czestrzej wymiany filtra, bo szybko padna dysze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Martwi mnie własnie jakość gazu, bo w tej instalacji jest pompa gazu i ona jest wrażliwa na zanieczyszczenia.
Ciekaw jestem jak to wychodzi w praktyce
zmienil na IV gen. i zadowolony.
ale to jak mowie: jedyny znany mi przypadek posiadacza wtrysku w fazie cieklej...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Maicroft,
Wymieniałem taki filterek w instalacji i jest tam sporo zanieczyszczeń, przypominają grafitowy proszek, spokojnie można go wydmuchać a sam filterek to koszt kilku złotych i był dostępny w przyblokowym sklepie motoryzacyjnym. Myślę że co 20kkm można to zrobić i naprawdę nie pływają tam jakieś 'śmieci' inna sprawa, że tankuję tylko na stacjach sieciowych, głównie BP, ale pamiętam kiedyś test z 'Motoru' i to właśnie te stacje wypadły najgożej. Prawda, gaz to loteria poinieważ w PL nie ma żadnych regulacji mówiących o tym jaki on powinien być i tym samym nikt!!! go nie kontroluje - to prawdziwe eldorado.Powered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez borutPrawda, gaz to loteria poinieważ w PL nie ma żadnych regulacji mówiących o tym jaki on powinien być i tym samym nikt!!! go nie kontroluje - to prawdziwe eldorado.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, narazie tylko gadaj a nic nie robia :!: Zreszta nie wiem czy to cos da, jak nie podniasa kar za chrzczenie paliwa - przy obecnych stawkach to oni sobie na kare zarobia w kilka dni :!: :!: :!:
Powinna byc najpierw kara np 50 - 100 tys zł, a jak dalej bedzie chcrzcił to odbiór koncesji :!: :!: :!: Ale watpnie zeby u nas w kraju tak skorumpowanym doszło do czegos takiego :!:
Komentarz
-
Komentarz