[O1] Logi dynamiczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jare44
    Classic
    • 2011
    • 19

    [O1] Logi dynamiczne

    gdzieś w necie przeczytałem:
    "- panie smuda co tam słychać?
    - u mnie bez zmian..."
    :lol:
  • Karql
    L&K
    • 2010
    • 1124

    #2
    [O1] Logi dynamiczne

    Czołem klubowicze

    Wydaje mi się, że niedługo turbina odmówi dalszej pracy to z ciekawości zrobiłem wczoraj logi Z logów wychodzi to co czuję normalnie, czyli spora dziura się zrobiła, nim po zmianie biegu się nakręci i zacznie ciągnąć to trwa trochę. Widzicie coś jeszcze?
    Przepływomierz będzie dobry? Martwi mnie taka dawka ograniczenia dymienia nie wiem czy to normalne.

    011



    003


    008


    010


    003, 008, 010 na 4 biegu


    Z góry dzięki za sugestie
    Było: 117,5KM / 238,9 Nm
    Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

    -> MOJA SKODA <-

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      z tego co widze to twoja turbina pózno wstaje nie oznacza to ze turbo sie konczy tylko jest problem z wysterowaniem geometri . sprawdz wezyki do i od n75 czy sa szczelne jesli tak podmien n75 z n18 jesli to nie da zmiany skruc sztange o jeden obrót i ponowne logi . a co do tej dawki to niemasz sie co martwic poprostu autko jest po programie i to jest normalne
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Karql
        L&K
        • 2010
        • 1124

        #4
        Turbo się kończy, bo już zaczyna mi olej brać i nie to, że gwizda, ale jak puszczę nogę z gazu szczególnie na zimnym to wydaje bardzo nie miły dźwięk :evil:

        Geometria nie będzie tutaj problemem, bo by przeładowywało, a w wyższych partiach obrotów dobrze trzyma ciśnienie. Problem imo będzie taki, że już są takie luzy, albo inne uszkodzenia, że się nie chce wkręcać.

        Z tą dawką to myślałem, że też tak może być Czyli przepływomierz dobry jest?
        Było: 117,5KM / 238,9 Nm
        Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

        -> MOJA SKODA <-

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          Karql, napisłem z tego co widze to twoja turbina pózno wstaje nie oznacza to ze turbo sie konczy tylko jest problem z wysterowaniem geometri .nie pisze tu nic o przycinajacej sie geometri tylko o złym wysterowaniu geometri co moze byc spowodowane nie sprawnym n75 nieszczelnosciami w układzie podcisnieniowym albo zle wyregulowana sztangą .jak by twoje turbo było w bardzo kiepskiej kondyci wysterowanie n75 było ponizej 30% cały czas . twoje auto twoja decyzia
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          Pracuję...