Wydaje mi się, że niedługo turbina odmówi dalszej pracy to z ciekawości zrobiłem wczoraj logi Z logów wychodzi to co czuję normalnie, czyli spora dziura się zrobiła, nim po zmianie biegu się nakręci i zacznie ciągnąć to trwa trochę. Widzicie coś jeszcze?
Przepływomierz będzie dobry? Martwi mnie taka dawka ograniczenia dymienia nie wiem czy to normalne.
z tego co widze to twoja turbina pózno wstaje nie oznacza to ze turbo sie konczy tylko jest problem z wysterowaniem geometri . sprawdz wezyki do i od n75 czy sa szczelne jesli tak podmien n75 z n18 jesli to nie da zmiany skruc sztange o jeden obrót i ponowne logi . a co do tej dawki to niemasz sie co martwic poprostu autko jest po programie i to jest normalne
Turbo się kończy, bo już zaczyna mi olej brać i nie to, że gwizda, ale jak puszczę nogę z gazu szczególnie na zimnym to wydaje bardzo nie miły dźwięk :evil:
Geometria nie będzie tutaj problemem, bo by przeładowywało, a w wyższych partiach obrotów dobrze trzyma ciśnienie. Problem imo będzie taki, że już są takie luzy, albo inne uszkodzenia, że się nie chce wkręcać.
Z tą dawką to myślałem, że też tak może być Czyli przepływomierz dobry jest?
Było: 117,5KM / 238,9 Nm
Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport -> MOJA SKODA <-
Karql, napisłem z tego co widze to twoja turbina pózno wstaje nie oznacza to ze turbo sie konczy tylko jest problem z wysterowaniem geometri .nie pisze tu nic o przycinajacej sie geometri tylko o złym wysterowaniu geometri co moze byc spowodowane nie sprawnym n75 nieszczelnosciami w układzie podcisnieniowym albo zle wyregulowana sztangą .jak by twoje turbo było w bardzo kiepskiej kondyci wysterowanie n75 było ponizej 30% cały czas . twoje auto twoja decyzia
Komentarz