[O2] Zawór N18 i N75 w BXE i bledy z nimi zwiazane
Mam takie pytanie.
Zawor N75 i N18 w BXE to zintegrowana czarna puszka na podszybiu nad zbiorniczkiem plynu hamulcowego.
Przychodzi tam kostka 6 pinowa.
3 przewody czarno-czerwone, ktore sa zmostkowane i ida do bezpiecznikow przy akumulatorze. Dwa ida do kostki przy reflektorze i jeden idzie albo do komputera albo gdzies do srodka (tego nie jestem pewien) - pytanie wlasnie gdzie on idzie ??
Jak ten zawor jest sterowany, przy pomocy masy ?? Te czarno-czerwone to 3 plusy ??
Wczoraj wsadzilem pin do sterownika dobrze pod 13-tke, ale nie wiem czemu nie zaskoczyl. Dziś wyjalem ponownie, posprawdzalem, wsadzilem i zaczelo dzialac. Reszte mialem dobrze. Przy okazji wychodzi na to, ze sterownik potrafi sterowac N75 po wpieciu go pod pin 8 albo 9 w strowniku, ale wtedy nie dziala EGR.
Tak więc dziekuje Kolegom za pomoc
P.S. To teraz zostala do przerobienia kostka od sensora airbag z 6 poduszkowca na 4 poduszkowca :szeroki_usmiech
Jak ma sie schematy, to mozna sie bawic - chociaz znam takich co patrza schemat i mowie ze i tak nie wiedza o co biega
Angol to byl jakis czas temu, potem w 3 dni przemienil sie na europejczyka, a potem nie mialem wolnego czasu, zeby dokonczyc kilka rzeczy, no i tak sobie stoi w garazu juz 2 tygodnie. Ale brakujace elementy zamowilem, wiec pewnie w grudniu bedzie juz smigal, jako kolejna Skoda w rodzinie.
Komentarz