Ustawianie geometrii w O2RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    Ustawianie geometrii w O2RS

    Możesz jeszcze ewentualnie spróbować podpiąć rozebrany włącznik i dociskać te blaszki które powinny być dociśnięte i sprawdzać co się będzie działo. Ja tak robiłem i tym sposobem doszedłem które są poodginane, chociaż w Twoim przypadku jak płytka się bardzo grzeje, może być gdzieś jakieś zwarcie we włączniku i dlatego zgasło Ci podświetlenie.

    [ Dodano: Wto 24 Lip, 12 22:00 ]
    Jak masz czas i chęć to zapraszam do Chrzanowa. Naprawiłem swój stary włącznik więc możesz go sobie do sprawdzenia podpiąć i wszystko się wyjaśni.
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Ustawianie geometrii w O2RS

    Czy w przypadku elektrycznego wpomagania itp moge ustawiać geometrie w każdym watrsztacie? Chodzi o mi o pózniejsze skalibrowanie czujnika, czy pozostaje mi tylko ASO?

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Zamieszczone przez
      Czy w przypadku elektrycznego wpomagania itp moge ustawiać geometrie w każdym watrsztacie? Chodzi o mi o pózniejsze skalibrowanie czujnika, czy pozostaje mi tylko ASO?
      w każdym, ja robiłem w polecanym na forum i żadnych problemów nie było, o w tym : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24077
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        #4
        , jakoś nie widzę związku. Ustawianie geo odbywa się przy ustawieniu kierownicy na wprost a korekty są już na drążkach kierowniczych i na dolnych sworzniach. Ot cala regulacja, chyba że jest totalny miszmasz to trzeba sankami silnika kombinować.

        Kalibracja czujnika w większości aut odbywa się poprzez skręt kierownicy max w lewo i prawo przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku. Najlepiej przy uniesionym przodzie - koła w powietrzu.

        Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, bo nie jestem do końca tego pewien czy w O2 tak jest.
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          pytam, bo niedawno znajomy miał własnie problem w Passtuchu 2.0 TDi gdzie po ustawieniu gemetrii była ciagła walka z fajerką a wszystko było na zielonych polach, pomogła dopiero wizyta w aso :? gdzie dodatkowo skalibrowali jakies czujniki które podobno same sie nie kalibruja po ustawieniu i nie zawsze jazde na wprost odbieraja potem jako jazde na wprost :lol:

          znalazłem tez cos takiego http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly...oru-jazdy.html

          Komentarz

          • zepter00
            RS
            • 2008
            • 2304

            #6
            Zamieszczone przez Sev
            , jakoś nie widzę związku. Ustawianie geo odbywa się przy ustawieniu kierownicy na wprost a korekty są już na drążkach kierowniczych i na dolnych sworzniach. Ot cala regulacja, chyba że jest totalny miszmasz to trzeba sankami silnika kombinować.

            Kalibracja czujnika w większości aut odbywa się poprzez skręt kierownicy max w lewo i prawo przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku. Najlepiej przy uniesionym przodzie - koła w powietrzu.

            Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, bo nie jestem do końca tego pewien czy w O2 tak jest.
            Jeśli tak jest, to odbywa się to dokładnie tak samo jak w kierownicach do gier komputerowych.
            Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

            "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

            Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

            Komentarz

            • Sev
              L&K
              • 2007
              • 1295

              #7
              Tak kalibrowałem w Merivie po wymianie kolumny kierowniczej z czujnikiem momentu i kąta skretu

              Oplowski TIS tak mówi to tak zrobiłem i działa
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz

              Pracuję...