[O1] Przeprogramowanie kluczyka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ziuum
    Classic
    • 2013
    • 9

    [O1] Przeprogramowanie kluczyka

    a ja mam pytanie z innej beczki czemu w turbo benzynach w skodzie nie ma czegoś takiego jak rev limiter tylko odcina na 7 tys i konieC??
    przykładowo czemu tak nie brzmi ??
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
    Brum, brum.
  • majestic
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    [O1] Przeprogramowanie kluczyka

    Witam forumowiczow! Posiadam jeden kluczyk typu scyzoryk do Octavii I a chcialbym miec zapasowy. W zwiazku z tym moje pytanie do kolegow - czy jak kupie inny kluczyk (np. uzywany) i po dorobieniu nowego grota bede mogl go sam przeprogramowac aby dzialal jak orginalny? Prosze o informacje co musze posiadac i jak to zrobic. Pozdrawiam.

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2327
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      majestic, musisz kupić kluczyk-pilot o tej samej częstotliwości,jak masz 343Mhz to taki musi być a nie 344 czy 343,92 to już nie będzie działał, oczywiście musisz kupić nową pastylkę -transponder do immo ,na pilocie obecnym powinna pisać częstotliwość ale aby być pewnym to najlepiej sprawdzić vagiem jaki masz numer modułu komfortu (9cyfr i litera-ry)


      jakbyś potrzebował to mam scyzoryk na 344Mhz sprawny.ok

      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • Polon
        Rider
        • 2010
        • 315

        #4
        Zamieszczone przez ROBAL_26
        majestic, musisz kupić kluczyk-pilot o tej samej częstotliwości,jak masz 343Mhz to taki musi być a nie 344 czy 343,92 to już nie będzie działał, oczywiście musisz kupić nową pastylkę -transponder do immo ,na pilocie obecnym powinna pisać częstotliwość ale aby być pewnym to najlepiej sprawdzić vagiem jaki masz numer modułu komfortu (9cyfr i litera-ry)


        jakbyś potrzebował to mam scyzoryk na 344Mhz sprawny.ok

        pozdro
        Na pewno 344? Mój pracuje na 434 MHz.
        Łatwo to sprawdzić, bo jak się otworzy kluczyk, to na obudowie, we wnęce kluczyka jest podana częstotliwość.
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2327
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          pardom koledzy ,mała pomyłeczka się wdarła 433Mhz ,ja mam taką częstotliwość u siebie, napisałem wam o tych różnicach po swojej wcześniejszej niewiedzy i pośpiechu ponieważ ktoś dorabiał u mnie nowy ori grot i było na nim 434Mhz, więc zakupiłem odpowiedni pilot i byłem szczęśliwy że będzie to scyzoryk jednak później się okazało po podpięciu kompa i odczytaniu numeru modułu komfortu iż powinien być pilot na 433Mhz i teraz scyzoryk leży w szufladzie z dorobionym grotem i pastylką
          trudno :|

          jeszcze raz sorrki za błąd

          pozdro
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • Polon
            Rider
            • 2010
            • 315

            #6
            Zamieszczone przez ROBAL_26
            pardon koledzy ,mała pomyłeczka się wdarła 433MHz ,ja mam taką częstotliwość u siebie, napisałem wam o tych różnicach po swojej wcześniejszej niewiedzy i pośpiechu ponieważ ktoś dorabiał u mnie nowy ori grot i było na nim 434MHz, więc zakupiłem odpowiedni pilot i byłem szczęśliwy że będzie to scyzoryk jednak później się okazało po podpięciu kompa i odczytaniu numeru modułu komfortu iż powinien być pilot na 433MHz i teraz scyzoryk leży w szufladzie z dorobionym grotem i pastylką
            trudno :| ...
            A może da się go przestroić?
            Pozdrawiam

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2327
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              Polon, w pilocie jest układ scalony odpowiadający za częstotliwość i nie tylko różnice są również na płytce także lepiej od razu kupić pilot z odpowiedni a częstotliwością a że scyzoryków na 433Mhz jest jak na lekarstwo i sztuką jest trafić dobry i sprawny .

              pozdro
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              Pracuję...