Zamieszczone przez LuLs
kombajn (pokretla nawiewu)
Zwiń
X
-
kombajn (pokretla nawiewu)
jezeli jest gdzies podobny temat to sory, ale zle szukam albo jestem slepy.
mam takie male pytanko mianowicie, w octavce 1.9tdi pare miesiecy temu nawiew zaczal mi wariowac nawiew, pozniej padlo w pokretlach podswietlenie i juz nie mozna bylo wlaczyc nawiewu. bylem w ASO i powiedzieli ze padl kombanj, czyli pokretlo temperatury, predkosc wiatraka i nawiew (szyba, kabina etc.) zaspiewali sobie za ta przyjemnosc 1.5tysia.
spieli na krotko sterowanie wiatrakiem (ktore dzialalo 2 dni). da sie wlaczyc powietrze cieple zimne, sterowac na szybe etc tez sie da, ale sterowanie wiatrakiem kaput.
teraz pytanie ma sie tak, czy ten kombajn
jesty dopasowywany konkretnie do rocznika i modelu silnika, czy jest to bez roznicy?
pozdrawiam
eX
-
-
Jak wymienic podswietlenie to na forum bylo kilka razy.
Sama regulacja, gdzie ma wiac i cieplo/zimno jest na takich wezykach, tylko sam wentylator wlacza tym pokretlem i on ma wtyczke. A co sie z nim dzialo, bo zastanawia mnie, ze jak spieli na krotko, to rowniez krotko wytrzymal :lol: A moze to wentylator padl, a nie ten przelacznik. Sam ten bajer mozna kupic i nie ma roznicy moim zdaniem z jakiej wersji to bedzie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftWyjmujesz od kogos inny, wpinasz sprawdzasz i masz rozwiazanie. Tak na odleglosc to Ci raczej nikt nie powie, czy akurat w tym przypadku to jest tego wina.
eX, jak widze jesteś z Gdańska, zaś sprzedający, którego zdjęcia wkleiłeś ( allegro) jest z Gdyni. Przecież możesz się chyba z nim umówic , że podjedziesz z rozebraną swoją konsolą, i wepniesz kostkę w jego "kombajn". Najprościej - nie uważasz?.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Przy manualu to jest "troche" roboty. demontaż panelu srodkowego zaczynajac od podłokietnika,, konsoli przy hamulcu recznym oraz schowlu i czesci kokpitu pod kierwonica!!!
Ktomus nawet udało sie cos robic przy tym kombajniepo demontazu tylko schowa, ale nie wiem jak wyglada wtedy komfort pracy :!: :!: :!:
Komentarz
-
-
no - cały dół: najpierw osłonę licznika ( po dnią są śrubki mocujące środkową część ), potem lewą część, , potem schowek ( to pikuś - pięć torxów), dalej środkowa część - najlepiej nie oddzielać od osłony tunelu ( dosyc wredne spinki), , aha i jeszcze tylna część tunelu , no i jak masz podłokietnik to on oczywiście też. czyli cały dół kokpitu trzeba wypruć. Jak robiłem przeszczep kokpitu na wersję poliftową. to zeszło mi z tym chyba z 5 godzin, żeby to dobrze rozbabrać, i poskładać do kupy.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
1999 ale to chyba nie ma znaczenia - sprawdziłbym Ci w ETCE czy coś się zmieniało ale gdzieś ostatnio posiałem płytkę, może ktoś z forumowiczów będzie tak dobry i zobaczy czy do innych roczników szło to samo ?? :wink:
Jutro sprawdzę czy przypadkiem ktoś mi tego cąłego ustrojstwa nie wywalił na śmietnik i odezwę się na priv w celu ustalenia jak mam to wysłać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eXw ASO mowili ze od 99r juz inna budowa tego byla, a po 98/99roku cala maszynka kosztowala 400zl, a do samochodow ponizej 99r kosztowalo to 1400zl. tlumaczyli to inna budowa i mocowaniami
Chyba da się to przeszczepić bez najmniejszych kłopotów ?Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Żeby założyć climatronic trzeba wymienić całą nagrzewnicę (czyli praktycznie pruć całą deskę rozdzielczą). Teraz zobaczyłem że eX ma SLX'a - w końcu potrzebujesz kombajn do wersji "z klimą" czy bez ??
EDIT:Tak sobie myślę że zanim zaczniesz wymieniać te pokrętła to wyjmij schowek i zobacz czy wiatrak chodzi podłączony na krótko, później sprawdź oporniki (powinny być w dolnej części obudowy nagrzewnicy, pod wiatrakiem).
Komentarz
-
-
wg etki kombajnik to 1U0 819 045E
jest ten sam do wersji bez klimy dla wszystkich roczników. z tym, że od roku 2003
pojawia się w zalezności od wersji również nr 1U0 819 045G- też dla opcji bez klimy.
w roku 99 występował równiez typ 1U0 819 045A - z czerwonym podświetleniem.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eXwiatrak chodzil spiety na krotko,, potrzebuje wersje bez climatronika
Mam pomysł jak na 100% sprawdzić co się zwaliło :
-zdemontuj schowek
-wyciągnij kostkę z rezystorów znajdujących się pod wiatrakiem
-sprawdź czy w tamtej kostce pojawia się +12V przy następujących pozycjach przełącznika od wentylatora : POZ 1 - pin nr 2 ; POZ 2 pin 3; POZ 3 pin 1 ; POZ4 pin 4
-jeśli nie ma nigdzie +12V w żadnej z pozycji przełącznika to sprawdź czy w kostce zamocowanej w połowie obudowy nagrzewnicy występuje +12 V w czarno-niebieskim przewodzie (o dużym przekroju).
-jeśli nie ma 12V na czarno-niebieskim to powtórz test z kostką rezystora tylko zamiast 12V sprawdź czy jest przejście od czarno-niebieskiego do kostki rezystora przy różnych pozycjach pokrętła dmuchawy
I teraz są cztery opcje :
-jest napięcie na czarno-niebieskim przewodzie a nie ma w kostce przy rezystorach: zwalony jest kombain
-jest napięcie na czarno-niebieskim, jest w kostce przy rezystorach a wiatrak się nie kręci : spalone są rezystory (chociaż to raczej nie możliwe bo wtedy dmuchawa działałaby przynajmniej w pozycji 4)
-nie ma napięcia na czarno-niebieskim a reszta jest okroblem leży poza kombajnem, rezystorem i dmuchawą(sprawdziłeś bezpieczniki ??), szukać dlaczego nie ma +12V na czarno-niebieskim przewodzie (X)
-w wyżej wymienionych miejscach jest 12V a wiatrak nie działa - za cholerę nie wiem co to może być :diabelski_usmiech
W razie czego mam kombajn, rezystory, dmuchawę a nawetr wiązkę elektryczną ale najpier zdiagnozuj co jest zwalone :wink:
Komentarz
-
Komentarz