moi drodzy, prawdopodobnie wysiadł mi alternator, przy dużym obciążeniu nie doładowuje akumulatora, w ASO oczywiście powiedzieli że i owszem naprawią, wymieniając na nowy z tym że koszt tego grubo ponag 1k pln, co radzicie dać go do naprawy do pana Waldka czy odrazu szukać gdzieś na szrocie, a może trzeba kupić nowy???
czy do wszystkich silników są takie same alternatory??
a jesteś pewny że to alternator a nie regulator napiecia ze szczotkami jest do wymiany ja bym tam servisowi niewierzył kolega miał to samo z fabią powiedzieli że atakże do wymiany , ja wyciagnełem mu regulator ze szczotkami założyłem nowy i autko paca dp dziś. PZDR
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
a jesteś pewny że to alternator a nie regulator napiecia ze szczotkami jest do wymiany ja bym tam servisowi niewierzył kolega miał to samo z fabią powiedzieli że atakże do wymiany , ja wyciagnełem mu regulator ze szczotkami założyłem nowy i autko paca dp dziś. PZDR
moi drodzy, prawdopodobnie wysiadł mi alternator, przy dużym obciążeniu nie doładowuje akumulatora, w ASO oczywiście powiedzieli że i owszem naprawią, wymieniając na nowy z tym że koszt tego grubo ponag 1k pln, co radzicie dać go do naprawy do pana Waldka czy odrazu szukać gdzieś na szrocie, a może trzeba kupić nowy???.....
Ile przebiegu ma auto? Alternator może być dobity po przebiegu ponad 200kkm. Jeśli masz mniej to alternator można naprawić poprzez zmianę regulatora ewentualnie wyminę przepalonej diody. Poszukaj dobego elektryka smaochodowego.
Jeśli masz mocno zajeżdzony to dobrym rozwiązaniem są też serwisy które prowadzą program wymiany. Odajesz stary dostajesz regenerowany (praktycznie jak nowy) w którym wymienione są wszystkie elementy któe mogą ulec zużyciu. Koszt takiego regenerowanego parę lat temu wahał się w granicach 400 zł.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
jeszcze jest druga opcja ale mniej prawdopodobna to naciąg paska wielorowkowego ale mysle że na tym servis by się juz poznał. Może się slizgać i słabiej doładowywać ale to mało prawdopodobne ....PZDR i daj znać co tam się dzieje.
[ Dodano: Pią 01 Wrz, 06 13:07 ] goldens, najlepiej wejś śrubokret odkręc regulator napiecia sprawdz jakie są szczotki on jest z boku alternatora na dwóch subach i idzie do niego kabel z kostką
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz