Zamieszczone przez lec
alternator
Zwiń
X
-
alternator
moi drodzy, prawdopodobnie wysiadł mi alternator, przy dużym obciążeniu nie doładowuje akumulatora, w ASO oczywiście powiedzieli że i owszem naprawią, wymieniając na nowy z tym że koszt tego grubo ponag 1k pln, co radzicie dać go do naprawy do pana Waldka czy odrazu szukać gdzieś na szrocie, a może trzeba kupić nowy???
czy do wszystkich silników są takie same alternatory??Goldens vel Kris o poranku
-
-
a jesteś pewny że to alternator a nie regulator napiecia ze szczotkami jest do wymiany ja bym tam servisowi niewierzył kolega miał to samo z fabią powiedzieli że atakże do wymiany , ja wyciagnełem mu regulator ze szczotkami założyłem nowy i autko paca dp dziś. PZDR[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Sigma_74
stwierdzam po przeczytaniu, ze kolega DANECZEK76 moze mieć dużo racji.
zrób jak napisał mój przedmówca.
Komentarz
-
Zamieszczone przez daneczek76a jesteś pewny że to alternator a nie regulator napiecia ze szczotkami jest do wymiany ja bym tam servisowi niewierzył kolega miał to samo z fabią powiedzieli że atakże do wymiany , ja wyciagnełem mu regulator ze szczotkami założyłem nowy i autko paca dp dziś. PZDROCTAVIA `03 ASZ
SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!
Komentarz
-
-
Re: alternator
Zamieszczone przez goldensmoi drodzy, prawdopodobnie wysiadł mi alternator, przy dużym obciążeniu nie doładowuje akumulatora, w ASO oczywiście powiedzieli że i owszem naprawią, wymieniając na nowy z tym że koszt tego grubo ponag 1k pln, co radzicie dać go do naprawy do pana Waldka czy odrazu szukać gdzieś na szrocie, a może trzeba kupić nowy???.....
Jeśli masz mocno zajeżdzony to dobrym rozwiązaniem są też serwisy które prowadzą program wymiany. Odajesz stary dostajesz regenerowany (praktycznie jak nowy) w którym wymienione są wszystkie elementy któe mogą ulec zużyciu. Koszt takiego regenerowanego parę lat temu wahał się w granicach 400 zł.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
jeszcze jest druga opcja ale mniej prawdopodobna to naciąg paska wielorowkowego ale mysle że na tym servis by się juz poznał. Może się slizgać i słabiej doładowywać ale to mało prawdopodobne ....PZDR i daj znać co tam się dzieje.
[ Dodano: Pią 01 Wrz, 06 13:07 ]
goldens, najlepiej wejś śrubokret odkręc regulator napiecia sprawdz jakie są szczotki on jest z boku alternatora na dwóch subach i idzie do niego kabel z kostką[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
Komentarz