diablojarek, ach ci daltoniści :P
[O1] filtr paliwa - ja to działa
Zwiń
X
-
jesli pytasz o disla jak sadze to poto aby go ogrzewac, a zaworek jet po to by paliwo nie cofalo sie do baku co powodowalo by zapowietrzanie ukladu paliwowego, i wtedy musial bys rano dlugoooooo krecic abys odpalil jak by sie paliwo coflo z ukladu paliwowego do baku .http://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
-
to mi się do kupy nie składa,
ten zaworek na filtrze ma swobodny przepływ powietrza w obie strony, myślałem że mam walnięty więc kupiłem nowy, a tu niespodzianka jest tak samo, o co to chodzi ??
chodzi o ten zaworek http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2677#
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bersoftjest dla mnie zagadką po co jest zawór na powrocie z pompy, a w dodatku po co powrót paliwa jest doprowadzony do filtra
a w kwestii działania zaworka to: w filtrze panuje podciśnienie - pompa zasysa paliwo
w powrocie panuje minimalne nadciśnienie i paliwo wpływajac do zaworka spływa do filtra do momentu jego całkowitego wypełnienia, po czym reszta wraca do baku
jak dmuchasz w suchy zaworek to ma przelot w każdą możliwą stronę, działać zaczyna dopiero po wypełnieniu cieczą5,5l/100
Komentarz
-
-
nowe odkrycie,
ten zaworek miałem luzem w samochodzie, postanowiłem jeszcze raz go przetestować i nagle działa, ale po chwili przestał. Okazuje się że gdy zmarznie to działa, a nagrzany nie. Czyli jest w nim jakiś regulator termiczny który powoduje że zimne paliwo nie płynie z powrotem do baku, a jest zatrzymywane bo zaworek nie przepuszcza w żadną stronę.
Z tego wnioskuję że podgrzewanie polega na zamknięciu obiegu (powrotu), a paliwo stoi w pompie i się grzeje, tylko po co jest otwór w zaworku od dołu skoro nic tam nie puszcza ?
Komentarz
-
Komentarz