kupowałem i są OK
1.9 TDI jazda na II biegu bez gazu
Zwiń
X
-
no po przesiadce z benzyniaka też miałem tego typu problemy :diabelski_usmiech .
a jak ładnie porusza się na I - bez dotykania pedału.... normalnie bieg terenowy.
szkoda silnika - męczony w zakresie biegu jałowego - a jednak musi dać trochę mocy na zachowanie maszynerii w ruch
meczenie sprzęgła - jak dajesz już w palnik po takiej "gąsienicy", to dwumasówka niweluje ogromne drgania, zanim silnik nie wejdzie w zakres obrotów z jakimś przyzwoitym momentem.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.
masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Nic innego. Mam czujnik ciśnienia oleju i powiem Wam jedno: sensowne ciśnienie pojawia się powyżej 2000. A na wolnych prawie go nie ma. :evil:Zamieszczone przez hsurimCzyżby to było zażynanie silnika ?? :shock:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Cisnienie oleju potrzebne jest jak silnik pracuje pod obciazeniem i to wiekszym niz toczenie. Inacej max cisnienie pojawialoby sie juz przy 1100 obr/min a jak sam mowisz nie jest tak.
Ja sie zawsze w korku tocze jak jest miejce na 1 lub 2 biegu, bo nie podnieca mnie wrzucanie jedynki i jazda w wcisnietym gazem tak, zeby silnik mi wyl z radosci majac te 1800obr/min.
A co do tego czy silnik sie meczy czy nie, proponuje pojezdzic kilka dni DSG, zobaczycie jak to potrafi meczyc silnik, a fabryka twierdzi wobec tego ze tak mozna jezdzic.
Tak samo w jednej z instrukcji obslugi znalazlem zapis, kiedy redukowac bieg w dol: jak silnik zaczyna sie dusic :lol:
Komentarz
-
-
Jechanie na 2-ce (jeszcze np pod lekką górkę) jest już dla silnika jakimś obciążeniem. Kierowca tego tak nie odbiera bo komputer zwiększa dawkę paliwa żeby utrzymać wolne obroty. Uważam ża na jedynce moża się toczyć, ale na 2-ce to juz trochę gazu bym dodał na przynajmniej 1500 obr/min. Może to przyzwyczjenie ze starego 1,6 TD który jak schodził poniżej 1500 to wchodził w straszne wibracje.Zamieszczone przez Maicroft...Cisnienie oleju potrzebne jest jak silnik pracuje pod obciazeniem i to wiekszym niz toczenie....
[ Dodano: Pon 04 Wrz, 06 23:11 ]
Dlatego nigdy żadnego automatu :twisted:Zamieszczone przez Maicroft....proponuje pojezdzic kilka dni DSG, zobaczycie jak to potrafi meczyc silnik, a fabryka twierdzi wobec tego ze tak mozna jezdzic....l:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Masmo, Ja nie mowie, zeby jezdzic tak w nowym silniku bo tu faktycznie przez jakis czas nic bym nie kombinowal. Ale na drugim biegu auto swobodnie sie toczy, a czy ono sie meczy to trzeba tez samemu zadbac i patrzec co sie z nim dzieje, jak ktos tego nie czuje, to nie czuje pewnie innych drobnych niuansow w samochodzie i czas udac sie na autobus :twisted:
A co do tego DSG, niby glupie, ale biegi zmienia szybko i nie ma momentu kiedy auto nie jedzie i pacjenci na drodze mocno sie wkurzaja, a kolega szkoda uwielbia takich masakrowac :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
ja tak samo na moich przy domowych kurwidołach na dwójce do bym dziure w dachu wywalił a jedynka idealna na teren, Ale natomiast jak miałem 1,6 AEE to tu na dwójce po dołkach smigałem.Zamieszczone przez huweI - bez dotykania pedału.... normalnie bieg terenowy.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Ziomal, Do miasta(szczegolnie w korku) DSG, jak musisz szybko przyspieszyc to kick down, robi ten sam efekt co w manualu jakbys zredukowal bieg i auto jedzie poslusznie. Zajmuje to 0,5 sekundy, a ile potrwa zmiana normalnie biegu :twisted:
A w trasie, w sumie jak juz wrzucisz jeden bieg i sobie lecisz to nie ma roznicy, jedynie jak co chwile trzeba ruszac ze swiatel i zapinac po kolei te 5-6 biegow to jest momentami wqrwiajace. Za to praktycznie za kazdym razem jak wsiadam, to naciskaja sprzeglo wale stopa w podnozek i mysle sobie, co jest :hammer i za moment, no tak tu naprawde nie ma sprzegla :los
Komentarz
-
-
niezły motyw mój kolega tak dociera klocki jak nowe zaloży do autka mówi że szybciej się ułożą - WariatZamieszczone przez huwenie zdarzyło Ci się rozmazać noska na szybie przy "niechcącym" naciśnięciu lewą noga hamulca[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Nie rozumiem co sie ma meczyc? :roll:
Przy jezdzie bez wcisnietego gazu, ECU steruje dawka paliwa i podaje tyle ile trzeba.
Do tego nie jest to jazda na biegu jalowym, bo w tym przypadku obroty silnika sa o okolo 100rpm wieksze.
Napewno lepiej jest jechac bez gazu na II biegu, niz na I i wysokich obrotach.
I napewno lepiej jechac bez gazu niz na polsprzegle."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
dokładnie tak! Obciążenie silnika? powiem tak obrazowo: skoro ja dysponując mocą ułamka KM jestem w stanie na płaskim przepchać auto to nie jest to chyba duży problem dla 1.9 TDI toczyć auto ruchem jednostajnym na II biegu? :roll:Zamieszczone przez PurchawaNapewno lepiej jest jechac bez gazu na II biegu, niz na I i wysokich obrotach.
I napewno lepiej jechac bez gazu niz na polsprzegle.
Jeżdżę często zakopianką w korku na odcinku Myślenice-Lubień (płaskawo ok. 20km). Jak pomyślę, że miałbym męczyć auto na półsprzęgle albo piłować na jedynce to aż mnie boli;-)
A tak dwójka, obroty by ECU i toczymy się. Fakt, ze niekiedy nawet II jest za szybka i trzeba wrzucić jedynkę i bez gazu - to co - wysiąść i pchać ? :lol:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Ja też czasami "puszczam wolno" skodzinkę na 1 lub 2 biegu. Szczególnie przydatna "opcja" przy jeździe w korkach. Nie zauważyłem żeby miała z tym jakieś problemy typu gaśnięcie czy podobne.
Poza tym przy stałej prędkości 10-20 km to jest jedyne rozsądne wyjście.Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz
-
-
Dokladnie jak piszecie na tej stronie. Nie wyobrazam sobie co chwila wrzucac i zrzucac biegow we Wroclawskich korkach. Zawsze albo tocze sie na II bez gazu, albo jesli to za szybko to na I bez gazu. Nigdy nie slyszalem zeby silnik jakos dziwnie pracowal [np. dlawil albo cus takiego...]VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
kto pyta - nie błądzi
ops: Ale tam pamietam o tym i nie kombinuje
Komentarz