kupowałem i są OK
1.9 TDI jazda na II biegu bez gazu
Zwiń
X
-
no po przesiadce z benzyniaka też miałem tego typu problemy :diabelski_usmiech .
a jak ładnie porusza się na I - bez dotykania pedału.... normalnie bieg terenowy.
szkoda silnika - męczony w zakresie biegu jałowego - a jednak musi dać trochę mocy na zachowanie maszynerii w ruch
meczenie sprzęgła - jak dajesz już w palnik po takiej "gąsienicy", to dwumasówka niweluje ogromne drgania, zanim silnik nie wejdzie w zakres obrotów z jakimś przyzwoitym momentem.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hsurimCzyżby to było zażynanie silnika ?? :shock:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Cisnienie oleju potrzebne jest jak silnik pracuje pod obciazeniem i to wiekszym niz toczenie. Inacej max cisnienie pojawialoby sie juz przy 1100 obr/min a jak sam mowisz nie jest tak.
Ja sie zawsze w korku tocze jak jest miejce na 1 lub 2 biegu, bo nie podnieca mnie wrzucanie jedynki i jazda w wcisnietym gazem tak, zeby silnik mi wyl z radosci majac te 1800obr/min.
A co do tego czy silnik sie meczy czy nie, proponuje pojezdzic kilka dni DSG, zobaczycie jak to potrafi meczyc silnik, a fabryka twierdzi wobec tego ze tak mozna jezdzic.
Tak samo w jednej z instrukcji obslugi znalazlem zapis, kiedy redukowac bieg w dol: jak silnik zaczyna sie dusic :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft...Cisnienie oleju potrzebne jest jak silnik pracuje pod obciazeniem i to wiekszym niz toczenie....
[ Dodano: Pon 04 Wrz, 06 23:11 ]
Zamieszczone przez Maicroft....proponuje pojezdzic kilka dni DSG, zobaczycie jak to potrafi meczyc silnik, a fabryka twierdzi wobec tego ze tak mozna jezdzic....l:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Masmo, Ja nie mowie, zeby jezdzic tak w nowym silniku bo tu faktycznie przez jakis czas nic bym nie kombinowal. Ale na drugim biegu auto swobodnie sie toczy, a czy ono sie meczy to trzeba tez samemu zadbac i patrzec co sie z nim dzieje, jak ktos tego nie czuje, to nie czuje pewnie innych drobnych niuansow w samochodzie i czas udac sie na autobus :twisted:
A co do tego DSG, niby glupie, ale biegi zmienia szybko i nie ma momentu kiedy auto nie jedzie i pacjenci na drodze mocno sie wkurzaja, a kolega szkoda uwielbia takich masakrowac :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez huweI - bez dotykania pedału.... normalnie bieg terenowy.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Ziomal, Do miasta(szczegolnie w korku) DSG, jak musisz szybko przyspieszyc to kick down, robi ten sam efekt co w manualu jakbys zredukowal bieg i auto jedzie poslusznie. Zajmuje to 0,5 sekundy, a ile potrwa zmiana normalnie biegu :twisted:
A w trasie, w sumie jak juz wrzucisz jeden bieg i sobie lecisz to nie ma roznicy, jedynie jak co chwile trzeba ruszac ze swiatel i zapinac po kolei te 5-6 biegow to jest momentami wqrwiajace. Za to praktycznie za kazdym razem jak wsiadam, to naciskaja sprzeglo wale stopa w podnozek i mysle sobie, co jest :hammer i za moment, no tak tu naprawde nie ma sprzegla :los
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez huwenie zdarzyło Ci się rozmazać noska na szybie przy "niechcącym" naciśnięciu lewą noga hamulca[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Nie rozumiem co sie ma meczyc? :roll:
Przy jezdzie bez wcisnietego gazu, ECU steruje dawka paliwa i podaje tyle ile trzeba.
Do tego nie jest to jazda na biegu jalowym, bo w tym przypadku obroty silnika sa o okolo 100rpm wieksze.
Napewno lepiej jest jechac bez gazu na II biegu, niz na I i wysokich obrotach.
I napewno lepiej jechac bez gazu niz na polsprzegle."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaNapewno lepiej jest jechac bez gazu na II biegu, niz na I i wysokich obrotach.
I napewno lepiej jechac bez gazu niz na polsprzegle.
Jeżdżę często zakopianką w korku na odcinku Myślenice-Lubień (płaskawo ok. 20km). Jak pomyślę, że miałbym męczyć auto na półsprzęgle albo piłować na jedynce to aż mnie boli;-)
A tak dwójka, obroty by ECU i toczymy się. Fakt, ze niekiedy nawet II jest za szybka i trzeba wrzucić jedynkę i bez gazu - to co - wysiąść i pchać ? :lol:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Ja też czasami "puszczam wolno" skodzinkę na 1 lub 2 biegu. Szczególnie przydatna "opcja" przy jeździe w korkach. Nie zauważyłem żeby miała z tym jakieś problemy typu gaśnięcie czy podobne.
Poza tym przy stałej prędkości 10-20 km to jest jedyne rozsądne wyjście.Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz
-
-
Dokladnie jak piszecie na tej stronie. Nie wyobrazam sobie co chwila wrzucac i zrzucac biegow we Wroclawskich korkach. Zawsze albo tocze sie na II bez gazu, albo jesli to za szybko to na I bez gazu. Nigdy nie slyszalem zeby silnik jakos dziwnie pracowal [np. dlawil albo cus takiego...]VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Komentarz