Pozytyw dla SAP i ASO dla odmiany.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 13piotrek04
    Classic
    • 2010
    • 4

    Pozytyw dla SAP i ASO dla odmiany.

    Taka refleksja i pytanie:

    Czy dajac auto do ASO /SKODA/ czy serwis wykonuje dodatkowe czynnosci procz ODESSANIA i wymiany filtrow i oleju?

    Zastanawia mnie czy sa procedury serwisowe jak np oczekiwalbym:

    - przesmarowanie zawiasow
    - przepsikanie kostek elektrycznych

    Ipt itd?
  • west
    Drive
    • 2009
    • 40

    #2
    Pozytyw dla SAP i ASO dla odmiany.

    Dla odmiany postanowiłem napisac o kilka pozytywnych zdań dotyczących SAP i ASO Ultima w J.Górze i proszę tego nie brac za chęc kryptoreklamy. Do rzeczy:
    - auto octavia 1.8 tsi z 06.2009 - gwarancja do 06.2011
    - około 02.2011, przy przęglądzie zauważyłem pocenie się oleju w okolicach turbiny
    - stanwisko SAP - sprawa dopuszczalna - wniosek obserwowac - parametry pracy w normie
    - 06.2011, ostatni przegląd na gwarancji - pocenie nasila się - okazuje się że jest niedokręcony kruciec z olejem - obserwowac po dokręceniu okolice turbiny.
    - 09.2011, powrót z urlopu i pocenie wydaje się w normie.
    - 11.2011, kolejny przegląd i pojawiły się już krople oleju, wizyta w ASO i umówiliśmy się na dokładne oględziny w terminie poświątecznym.
    - 01.2012, wizyta w ASO, zrobienie zdjęc i opisu usterki. ASO wysyła do SAP i kilka dni później pozytywna decyzja o wymianie turbiny wraz z kolektorem i uszczelnieniami w ramach dobrej woli gwaranta, po mojej stronie koszty robocizny(450zł), koszt turbiny i dupereli ok.5000PLN.
    - 01.2012 wizyta w ASO Ultima wymiana turbiny.

    Reasumując, zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony stanowiskiem SAP i powiem szczerze że jest to mój pierwszy przypadek kiedy miałem tego typu problem.
    Podziękowania dla pracowników firmy Ultima za zaangażowanie w rozwiązanie problemu.
    Polecam
    west OII FL Combi 1.8 Tsi

    Komentarz

    • Bili
      Rider
      • 2010
      • 373
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Bardzo ładne zachowanie ASO i SAP. Dobrze, że już wcześniej jeszcze na gwarancji zwróciłeś im uwagę na problemy.
      Jak widać jak chcą to potrafią.
      Pozdrawiam.
      Michał

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        #4
        Jak widać jak chcą to potrafią.

        czasami nawet tak :!:
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        • andrzej111
          L&K
          • 2010
          • 1391

          #5
          Ja nie czym czy jest się z czego cieszyć, przecież usterka pojawiła się na gwarancji. Powinni to usunąć jak pojawiły się pierwsze oznaki że jest coś nie tak
          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

          Komentarz

          • miszka
            Drive
            • 2009
            • 42
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            SAP od kilku miesięcy ma już nowego właściciela. Już nie musi ciąć kosztów, zwłaszcza tych związanych z gwarancjami (na które miał wpływ), co mocno biło spółkę po wyniku finansowym. Możliwe, że SAP w końcu zaczyna normalnie traktować nas klientów.

            Pozdrawiam

            Komentarz

            • leff
              Elegance
              • 2004
              • 862

              #7
              powiem tak, o ile bardzo milo i fachowo potraktowano mnie w ASO o tyle SAP poczatkowo chcial zrobic naprawe na odpieprz sie, dopiero dlugie negocjacje i zapewnienie, ze nie bede roscil pretensji jesli naprawa wydluzy sie ponad 30 dni spowodowaly, ze zaczeli mnie traktowac powaznie. Ponadto na pytanie czy przewiduja cokolwiek w ramach rekompensaty, ze samochod byl unieruchomiony przez 2 miesiaca SAP odpowiedzial, ze absolutnie nie, bo to nie ich wina ... a czyja? chyba moja, ze kupilem skode.

              czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

              Komentarz

              • wicher12
                Ambiente
                • 2008
                • 193

                #8
                ja się tobie dziwię że ty im coś płaciłeś, usterkę zgłosiłeś na gwarancji a z ich winy (obserwacji) przedłużyło się na czas po gwarancji. Ja bym im nie darował !!!

                Komentarz

                • west
                  Drive
                  • 2009
                  • 40

                  #9
                  No cóż, przy przebiegu prawie 100kkm i prawie 6 miesięcy od daty końca gwarancji, mając nową turbinę w sumie za 450 PLN, nie ma co narzekac bo sprawa jest dosyc niejednoznaczna. Dodam tylko iż turbina była zdrowa, niestety "okablowanie" puszczało olej i jest to częśc niewymienna.
                  west OII FL Combi 1.8 Tsi

                  Komentarz

                  • wicher12
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 193

                    #10
                    te 100 tyś. zmienia postać rzeczy

                    Komentarz

                    • Siemion
                      Drive
                      • 2008
                      • 63
                      • Volkswagen

                      #11
                      AA

                      Zamieszczone przez west
                      Dla odmiany postanowiłem napisac o kilka pozytywnych zdań dotyczących SAP i ASO Ultima w J.Górze i proszę tego nie brac za chęc kryptoreklamy. Do rzeczy:
                      - auto octavia 1.8 tsi z 06.2009 - gwarancja do 06.2011
                      - około 02.2011, przy przęglądzie zauważyłem pocenie się oleju w okolicach turbiny
                      - stanwisko SAP - sprawa dopuszczalna - wniosek obserwowac - parametry pracy w normie
                      - 06.2011, ostatni przegląd na gwarancji - pocenie nasila się - okazuje się że jest niedokręcony kruciec z olejem - obserwowac po dokręceniu okolice turbiny.
                      - 09.2011, powrót z urlopu i pocenie wydaje się w normie.
                      - 11.2011, kolejny przegląd i pojawiły się już krople oleju, wizyta w ASO i umówiliśmy się na dokładne oględziny w terminie poświątecznym.
                      - 01.2012, wizyta w ASO, zrobienie zdjęc i opisu usterki. ASO wysyła do SAP i kilka dni później pozytywna decyzja o wymianie turbiny wraz z kolektorem i uszczelnieniami w ramach dobrej woli gwaranta, po mojej stronie koszty robocizny(450zł), koszt turbiny i dupereli ok.5000PLN.
                      - 01.2012 wizyta w ASO Ultima wymiana turbiny.

                      Reasumując, zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony stanowiskiem SAP i powiem szczerze że jest to mój pierwszy przypadek kiedy miałem tego typu problem.
                      Podziękowania dla pracowników firmy Ultima za zaangażowanie w rozwiązanie problemu.
                      Polecam

                      Czy przy wymianie turbiny zmienili Ci olej silnikowy ??

                      Siemion
                      "Doświadczenie przychodzi z wiekiem, szkoda tylko, że czasami jest to wieko od trumny..."

                      Komentarz

                      • czesio73
                        Drive
                        • 2011
                        • 64

                        #12
                        Zamieszczone przez miszka
                        SAP od kilku miesięcy ma już nowego właściciela. Już nie musi ciąć kosztów
                        Od razu powiem że nie wiem jak to działa w Skodzie, ale w pewnej innej marce działa to tak:
                        Dealer (sprzedawca) sprzedaje dany towar (np. samochód) i jest zobowiazany do jego napraw gwarancyjnych. Co okres rozliczeniowy (np. kwartał) fakturuje z góry koszt napraw gwarancyjnych na rzecz producenta (importera). Ten koszt jest kosztem ryczałtowym, z góry określonym dla danego typu towaru (samochodu). Wyliczenie przedstawia się w stylu:
                        w kwartale sprzedano 10 samochodów typ A x np. 1000 zł itd
                        Z góry pobierają więc pieniądze na poczet ewentualnych napraw gwarancyjnych.
                        Natomiast części do napraw dostarcza producent za darmo w zakresie niezbędnym do napraw gwarancyjnych.
                        Dlatego też:
                        Zamieszczone przez west
                        po mojej stronie koszty robocizny(450zł), koszt turbiny i dupereli ok.5000PLN.
                        czytajmy to tak: za usługę musi zapłacić klient bo ASO i tak nie dostanie kasy od gwaranta (bo już raz ją wzieli) a za części płaci gwarant - bo wyraził taką wolę.

                        Komentarz

                        • west
                          Drive
                          • 2009
                          • 40

                          #13
                          W sprawie wymiany oleju, nie mam bladego pojęcia, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.
                          west OII FL Combi 1.8 Tsi

                          Komentarz

                          Pracuję...