Felgi 17" do OI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marlockbialy1
    Classic
    • 2012
    • 10

    Felgi 17" do OI

    mariusz123a, musisz sprawdzić zamek w tych drzwiach ,a czy jak próbujesz zamknąć auto od środka kluczykiem z panelu sterowania szybami to zamykają się wszystkie drzwi :?:
  • lukaszw1
    Ambiente
    • 2011
    • 223

    #2
    Felgi 17" do OI

    czy takie felgi jak na aukcji podejdą do OI i będzie to względnie wyglądać i nie będą wystawać?
    Pozdrawiam Łukasz

    Moja srebrzynka
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=55848

    Komentarz

    • Skfarek
      RS
      • 2010
      • 4795
      • Octavia I (1U2)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      lukaszw1, rozstaw 5x100 jak najbardziej się zgadza ale musisz dopytać sprzedającego o otwór centrujący (czy nie wymaga pierścieni), szerokość oraz Et felg - te dwa ostatnie parametry określą czy wlezie i czy będzie wystawać, inaczej to wróżenie z fusów jest :wink:

      PS. co do kosztów przesyłki to można taniej
      Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
      6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
      Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

      Komentarz

      • tom.tom
        Rider
        • 2009
        • 296

        #4
        lukaszw1, mówię poważnie - kup sobie od razu z felgami coś miękkiego na zęby, żeby Ci nie powylatywały na naszych polskich drogach, szczególnie po zimie. O1 na takich felgach jedzie rownie komfortowo, jak wóz drabiniasty na rafiokach. Przecież to auto jest twarde już na mocniej napompowanych 15-kach, nie wyobrażam sobie jazdy na 17.

        A co do wyglądu - Octavia, szczególnie "jedynka", jest traktowana ogólnie jako tani muł roboczy, jako auto do przewożenia rodziny, mebli, pralek automatycznych, psa.
        Także napewno każdy się oglądnie na Octavkę 1 z alusami 17 cali i popuka się w głowę (odczucia mniej wiecej podobne, jak powiedzmy polonez na wypasionych 17 calowych felgach)

        Nie obraź się, to moje subiektywne zdanie
        Pozdrawiam tom_tom

        Komentarz

        • Nexus6
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4847
          • Volkswagen

          #5
          tom.tom, Ty chyba nie widziales O1 na 18" :diabelski_usmiech

          O1 na 17" zrobilem po Polsce blisko 90 kkm (z obnizonym i utwardzonym zawiasem) i nie byl to zaden hardcore, wiec punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :diabelski_usmiech
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz

          • tom.tom
            Rider
            • 2009
            • 296

            #6
            Nexus6, oczywiście o gustach się nie dyskutuje.
            Ale ja (i masa innych ludzi) po prostu nie rozumie, po co kupuje się tanie, duże auto rodzinne, a potem robi się z niego rajdówkę, szczególnie w Polsce, gdzie nie ma paru km normalnej drogi.
            Jak już to po prostu trzeba zmienić auto, na audika albo bmw, z mocniejszym zawieszeniem, sztywniejszą karoserią, mocniejszymi hamucami, lepiej rozłożoną masą itd...
            Sam silnik i duże koła nie wystarczą, żeby mieć sportowe auto. Octavia jest wąska, długa, ma okropnie długi tył i przód, galopuje, przechyla się na boki jak dostawczak... Ludzie, dajcie spokój...
            Pozdrawiam tom_tom

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              Zamieszczone przez tom.tom
              Ale ja (i masa innych ludzi) po prostu nie rozumie, po co kupuje się tanie, duże auto rodzinne, a potem robi się z niego rajdówkę, szczególnie w Polsce, gdzie nie ma paru km normalnej drogi.
              Jak już to po prostu trzeba zmienić auto, na audika albo bmw, z mocniejszym zawieszeniem, sztywniejszą karoserią, mocniejszymi hamucami, lepiej rozłożoną masą itd...
              A to 17" to wyznacznik auta sportowego?
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • Big
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 6389

                #8
                lukaszw1, rozmiar 4x100 na pewo bedize o.k. Pytanie jak z ET.
                Ale rozważ to czy to sie naprawdę opłaca. Pakowanie do O I tak dużych felg na niskim profilu opony to proszenia się o kłopoty. Komfort na zero, a i zawias długo tego na naszych drogach nie wytrzyma. Także zastanów się, czy to auto ma tylko wygladać czy może też i służyć.
                Zamieszczone przez Nexus6
                O1 na 17" zrobilem po Polsce blisko 90 kkm (z obnizonym i utwardzonym zawiasem) i nie byl to zaden hardcore, wiec punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
                To zależy co kto rozumie pod pojęciem hardcor Nexus, mam kolegę który miał Lagunę II na fabrycznych 17". Opony 225/45R17 i wymienił koła na 16" bo mówił, że ma dość pocietych opon i podbijania na każdej nierówności.
                Osobiście jeździłem brata Clio II Sport na 16" (opona 205/45R16) i również uwazam że to zbyt niski profil opony jak na nasze drogi - zresztą brejdak mówił to samo.
                Kiedyś rozmawiałem z moim wulkanizatorem i też mówił o przypadku gdy kobieta kupiła Mercedesa A klasse na 17" fabrycznych alumach. Po roku jazdy przyjechała do niego i zamówiła 16"-tski bo miała dość pociętych opon i ciągłego robienia zawiasu.
                Niestety ale nasze drogi są jakie są. A duże felgi wymagają niskich opon i nie jest to najlepsze zestawianie na nasze drogi.
                Czarny Elegance

                Komentarz

                • blackrs
                  RS
                  • 2008
                  • 4826
                  • Superb II combi (3T5)
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez tom.tom
                  szczególnie w Polsce, gdzie nie ma paru km normalnej drogi.
                  ja nie wiem gdzie ty mieszkasz ale u mnie w Białymstoku są drogi i to bardzo dobre
                  ja w o1 rs jeździłęm an 18 i było całkiem spoko. fakt trzeba uważać żeby sie gedzieś nie władować. teraz w o2 będe zakąłdał 17 i tez powinno być dobrze.
                  Zamieszczone przez Mihau
                  A to 17" to wyznacznik auta sportowego?
                  he też sie and tym zastanawiam co to za wyznaczyk ale jak tak to znaczy ze moja o2 będzie sportowym autem od wiosny
                  BYŁA o1 rs
                  BYŁA o2 1.6
                  JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                  Komentarz

                  • Mihau
                    RS
                    • 2009
                    • 7460
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    Big, to też zależy jak kto jeździ. Mój tata miał 17" ORI w Lagunie II (zima i lato) i zero problemu z zawiasem czy kołami, ja teraz też na 17" śmigam i to samo (nawet myślę powoli nad 18"). Po prostu trzeba umieć jeździ na takich kołach, być bardziej wyczulony na dziury/studzienki i już.
                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                    Komentarz

                    • Big
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 6389

                      #11
                      Mihau, na pewno masz rację, że da się na tym jeździć, ale trzeba bardzo uważać i że sporo zależy od stylu jazdy.
                      Tylko na pewno racje maja również ludzie którzy mówią o mniejszym komforcie jazdy, bo nie podlega żadnej wątpliwosci że opona o profilu 45 będzie gorzej tłumiła nierówności niż ta o profilu 55 czy 65.
                      Pozatym jesst jeszcze jedna kwestia, mianowicie zawieszenie. Czy w aucie które fabrycznie miało przewidziane góra 16" felgi, założenia 17" czy 18" felg nie przyśpieszy zużycia elementów zawieszenia ?? Moim zdaniem tak własnie się stanie.
                      Myślę, że pół biedy gdy ktoś zakłada większe felgi do auta które w innej wersji tego samego modelu miało takowe zakładane fabrycznie, bo tam zawias konstrukcyjnie przystosowany jest to znoszenia większych katrog związanych z opona o niższym profilu.
                      Pomijam już fakt braku homologacji (tak chętnie podnoszony przez przeciwników zestawów HID ) na takie koła w tym modelu.
                      Czarny Elegance

                      Komentarz

                      • Mihau
                        RS
                        • 2009
                        • 7460
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Big
                        Tylko na pewno racje maja również ludzie którzy mówią o mniejszym komforcie jazdy, bo nie podlega żadnej wątpliwosci że opona o profilu 45 będzie gorzej tłumiła nierówności niż ta o profilu 55 czy 65.
                        Powiem szczerze, że większa zmiana komfortu jest przy zmianie profilu opony z 55 <--> 65 niż 45 <--> 55. Miałem w O1 16 letnie i 15 zimowe i tam czułem wyraźną różnicę, teraz mam 17 letnie i 16 zimowe i już takiego łał nie ma.
                        Zamieszczone przez Big
                        Czy w aucie które fabrycznie miało przewidziane góra 16" felgi, założenia 17" czy 18" felg nie przyśpieszy zużycia elementów zawieszenia ??
                        Pewnie przyspieszy
                        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                        Komentarz

                        • blackrs
                          RS
                          • 2008
                          • 4826
                          • Superb II combi (3T5)
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Big
                          Pozatym jesst jeszcze jedna kwestia, mianowicie zawieszenie. Czy w aucie które fabrycznie miało przewidziane góra 16" felgi, założenia 17" czy 18" felg nie przyśpieszy zużycia elementów zawieszenia ?? Moim zdaniem tak własnie się stanie.
                          ale akurat octavia ma fabrycznie przewidziane 15-17 co widać chociażby po wlepie na klapce paliwa gdzie napisane jest jakie rozmiary mozna stosować z jakimi oponami co za tym idzie zawieszenie powinno być przystosowane do 17 skoro na tej wlepie jest taki rozmiar dopuszczony przez skode. fak faktem że na niższym profilu przy jeździe po nie zbyt dobrych drogach może trochę szybciej się zużywać. a amortyzator się rozwali jak wpadnimy w 10cm dziurę opona 15 czy 17
                          BYŁA o1 rs
                          BYŁA o2 1.6
                          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                          Komentarz

                          • Skfarek
                            RS
                            • 2010
                            • 4795
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez tom.tom
                            A co do wyglądu - Octavia, szczególnie "jedynka", jest traktowana ogólnie jako tani muł roboczy, jako auto do przewożenia rodziny, mebli, pralek automatycznych, psa.
                            Także napewno każdy się oglądnie na Octavkę 1 z alusami 17 cali i popuka się w głowę (odczucia mniej wiecej podobne, jak powiedzmy polonez na wypasionych 17 calowych felgach)
                            No ciekawe - to nie wiem czy wiesz ale ten muł roboczy w RSie poza naszymi granicami wychodził fabrycznie na 17kach z oponą 205/50. Więc wszędzie tam gdzie był oferowany (Niemcy, Anglia, Grecja itd.) ludzi muszą bardzo boleć czoła od tego pukania :diabelski_usmiech

                            Zamieszczone przez tom.tom
                            Przecież to auto jest twarde już na mocniej napompowanych 15-kach, nie wyobrażam sobie jazdy na 17.
                            kwestia subiektywnych odczuć, dla mnie na 15 pływa jak okręt na falach. Proponuje Ci zmianę na 14ki - a dokładnie na 185/70 bo na takich przez chwilę wychodziły Octy. A na następne auto proponuje amerykańca dla ciebie - tylko z tych rdzennych a nie naturalizowanych europejczyków. No i trzymaj się z daleka od Opla bo tam to już "deska" normalnie zwłaszcza na niskoprofilowych "naleśnikach" 195/60/15 :zlosnik1:

                            Zamieszczone przez blackrs
                            Mihau napisał/a:
                            A to 17" to wyznacznik auta sportowego?

                            he też sie and tym zastanawiam co to za wyznaczyk ale jak tak to znaczy ze moja o2 będzie sportowym autem od wiosny
                            nie, to robienie rajdówki z Octavii :wink:

                            Zamieszczone przez tom.tom
                            Octavia jest wąska, długa, ma okropnie długi tył i przód, galopuje, przechyla się na boki jak dostawczak... Ludzie, dajcie spokój...
                            a cóż Ci to tak strasznie przeszkadza że ktoś zmienia/poprawia swoje auto? Jak ktoś założy większe heble by auto lepiej hamowało i nie wjechało ci w ...... na skrzyżowaniu to też źle? Czy jak ktoś wreszcie zmieni zawias by lepiej trzymało się drogi i prowadziło to też źle?

                            Zamieszczone przez tom.tom
                            Jak już to po prostu trzeba zmienić auto, na audika albo bmw, z mocniejszym zawieszeniem, sztywniejszą karoserią, mocniejszymi hamucami, lepiej rozłożoną masą itd...
                            i z mocniejszym portfelem bo koszty utrzymania też są "mocniejsze" :P
                            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                            Komentarz

                            • Big
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 6389

                              #15
                              Zamieszczone przez blackrs
                              ale akurat octavia ma fabrycznie przewidziane 15-17
                              Octavia I (bo o niej tu mowa) miała fabrycznie wkładane 17 " alumy ?? Chyba nie bardzo a przynajmniej na 100% nie było takiego rozmiaru na polski rynek.
                              Czarny Elegance

                              Komentarz

                              • Skfarek
                                RS
                                • 2010
                                • 4795
                                • Octavia I (1U2)
                                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                #16
                                Big, jw pisałem na Polski rynek nie, ale na niektóre rynki RSy miały 17ki i 205/50/17 :wink: Czyli można napisać że fabrycznie przewidziano 17ki
                                Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                Komentarz

                                • tom.tom
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 296

                                  #17
                                  ... z tymi Octaviami RS jest tak, że nikt oprócz właściciela i (kilku innych RSowców) nie wie, że to jakaś specjalna Octavia. To tak jak kiedyś z maluchami - nie było kasy na lepsze auto, to się do malucha wrzucało dodatkowe konie, planowało głowice, dawało spojlery itd... Ale każdy na drodze widział bidnego Malucha i to że miał na klapie znaczek TURBO powodowało, że własciciela było jeszcze bardziej żal...

                                  Bez urazy Koledzy, ale podobnie ludzie odbierają Octavie RS... Kumpel w pracy miał czarną O2 RS (nówka) i myślał że ma dobre, nieco "wyczynowe" auto. Ale wszyscy się go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta, tylko tuningowaną Skode. Poza dobrym przyspieszeniem, nie idzie z niego wycisnąć mocy na zakrętach, bo przód robi co chce.

                                  Żeby zrozumieć o co chodzi, wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcie. Niestety taka jest prawda. W przypadku Octavii, rozdmuchanie bazowej platformy spowodowało całkowite pogorszenie stabilnosci auta, kosztem wiekszego bagażnika itd...
                                  Pozdrawiam tom_tom

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    Zamieszczone przez tom.tom
                                    wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcie
                                    Jest dorbna roznica, od zawsze tamte auto mialy naped na 4 kola w mocniejszych wersjach, a u nas RS-a 4x4 nie ma
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • blackrs
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 4826
                                      • Superb II combi (3T5)
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Big
                                      Octavia I (bo o niej tu mowa) miała fabrycznie wkładane 17 " alumy ?? Chyba nie bardzo a przynajmniej na 100% nie było takiego rozmiaru na polski rynek.
                                      dokladnie tak jak napisal skrafek

                                      [ Dodano: Sro 22 Lut, 12 15:20 ]
                                      Zamieszczone przez tom.tom
                                      Bez urazy Koledzy, ale podobnie ludzie odbierają Octavie RS... Kumpel w pracy miał czarną O2 RS (nówka) i myślał że ma dobre, nieco "wyczynowe" auto. Ale wszyscy się go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta, tylko tuningowaną Skode. Poza dobrym przyspieszeniem, nie idzie z niego wycisnąć mocy na zakrętach, bo przód robi co chce.
                                      ale jaka frajda taką tuningowaną skodą jak myśli spora ilość osób objechać wiejsko tuningowane bmw
                                      BYŁA o1 rs
                                      BYŁA o2 1.6
                                      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                      Komentarz

                                      • Skfarek
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 4795
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez tom.tom
                                        ... z tymi Octaviami RS jest tak, że nikt oprócz właściciela i (kilku innych RSowców) nie wie, że to jakaś specjalna Octavia.
                                        no i cały w tym urok, z tego co kojarzę to RSy nigdy nie były pozycjonowane jako "wyczynowe" albo "sportowe" tylko "usportowione" a to jak dla mnie różnica duża.
                                        Tym większy fun z objechania dumnego właściciela "sportowego" Golfa "zwykłą" octavią :twisted:

                                        Widziałeś Golfa IV GTi? Rozróżnisz go od zwykłych wersji? 99% ludzi też go nie rozróżni :wink:

                                        Widząc coś takiego spodziewasz się 280 koni, napędu na 4 łapy i techniki rodem z GTRa?



                                        Zamieszczone przez tom.tom
                                        Bez urazy Koledzy, ale podobnie ludzie odbierają Octavie RS.
                                        jak ospojlerowanego malucha? Hmmm, a czym Ci inni koledzy co się naśmiewali jeżdżą? Rozumiem że pod pracą same Evo, STi, Type Ry, Rki i GTI :diabelski_usmiech
                                        Notabene Evo budowane jest na "zwykłym" kompakcie który w serii prowadzi się gorzej od poprzednika bo jest nastawiony mocno na komfort :wink:

                                        Zamieszczone przez tom.tom
                                        go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta,
                                        to trochę tak jak z klimatem: kupiłem nowa skodę - czyś ty zwariował za tą kasę mogłeś miec paska w kombi w tdiku z Niemiec jeżdżonego przez emeryta do kościoła, bezwypadkowego i z 120 tys, na blacie :diabelski_usmiech
                                        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                        Komentarz

                                        • 4x4BKF
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1279

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          Zamieszczone przez tom.tom
                                          wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcie
                                          Jest dorbna roznica, od zawsze tamte auto mialy naped na 4 kola w mocniejszych wersjach, a u nas RS-a 4x4 nie ma
                                          W O1 Rs też nie było 4x4??
                                          4x4

                                          Komentarz

                                          • Mihau
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 7460
                                            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez tom.tom
                                            Poza dobrym przyspieszeniem, nie idzie z niego wycisnąć mocy na zakrętach, bo przód robi co chce.
                                            Mi tam się dobrze jeździ w winklach (zasługa opon IMO, bo Potenzy pięknie się trzymają jak są rozgrzane, a było wtedy jakieś 30C o 23), nawet pan z Merola 320 CDI się zdziwił jak go Skoda objechała po zewnętrznej
                                            Fakt, przydałby się twardszy zawias ale już robię małe kroczki w tym kierunku

                                            4x4BKF, nie
                                            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                            Komentarz

                                            • Big
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 6389

                                              #23
                                              Zamieszczone przez tom.tom
                                              Ale wszyscy się go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta, tylko tuningowaną Skode
                                              Bo mają takie pojęcia o motoryzacji jak świnia o gwiazdach Sorry ale dla mnie im bardziej dyskretnie opakowana jest moc tym lepiej. Własnie dlatego podoba mi sie O II RS czy BMW 5 M. Po tych autach nie widac mocy i tak ma być !!!
                                              Zamieszczone przez tom.tom
                                              Żeby zrozumieć o co chodzi, wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcie
                                              Oj, oj nie powiedziałbym Na pewno będzie ciężko ale O II światnie trzyma się na zakrętach i naprawdę ciężko ją wyprowadzić z równowagi - wiem bo próbowałem.
                                              a jeśli ktoś mi pisze o takich "sportowych" autach jak Golf GTI czy A3 w wersji S to ja mu mówię: podjedzi tym cudem niemieckiej techniki do ... Renault 5 GT TURBO z 1990 r. i dostaniesz tęęęęęęgie lanie A ta piątka ma "tylko" 120 KM.
                                              Czarny Elegance

                                              Komentarz

                                              • LUKI
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 5776

                                                #24
                                                Zamieszczone przez tom.tom
                                                Żeby zrozumieć o co chodzi, wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS
                                                jak piszesz o nowym G6 GTI (2.0tfsi 210hp) to zdecydowanie wolę O2FL RS (2.0tfsi 200hp) w Combi

                                                no chyba, że piszesz o G6 R (2.0tfsi 270hp) albo S3 Sportback (2.0tfsi 265hp)

                                                poza tym 6R, S3 to 4x4

                                                a kolejna sprawa to hajs!


                                                czym taki niby G6 GTI DSG będzie lepszy od O2FL RS DSG,
                                                no chyba, że chcesz DCC, dynaudio i chyba to wszystko

                                                dla mnie O2FL RS TFSI DSG w Combi to bardzo mocny brand :!:



                                                sorry za OT




                                                Zamieszczone przez Big
                                                Sorry ale dla mnie im bardziej dyskretnie opakowana jest moc tym lepiej. Własnie dlatego podoba mi sie O II RS czy BMW 5 M. Po tych autach nie widac mocy i tak ma być !!!
                                                +1
                                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                Komentarz

                                                • piramida
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 12222
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  #25
                                                  Panowie co wy z tymi 17 i polskimi dziurami?
                                                  Ja zrobiłem na 18 około 60kkm latem i zimą i jakoś nie twierdzę że jest chujowo, nawet zastanawiam się nad wymianą na 19 bo coś za miękko jest czasami na tych 18 a posiadam zawias eibacha -30mm i stabilizatory eibacha więc jest twardo i sztywno :wink:
                                                  Druga sprawa to kwestia zakrętów jak wspomniał wyżej kolega, chętnie go przewiozę po moich ulubionych łuczkach i wtedy może zmieni zdanie co do prowadzenia skody w zakrętach? :diabelski_usmiech
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...