mariusz123a, musisz sprawdzić zamek w tych drzwiach ,a czy jak próbujesz zamknąć auto od środka kluczykiem z panelu sterowania szybami to zamykają się wszystkie drzwi :?:
Felgi 17" do OI
Zwiń
X
-
Felgi 17" do OI
czy takie felgi jak na aukcji podejdą do OI i będzie to względnie wyglądać i nie będą wystawać?
-
-
lukaszw1, rozstaw 5x100 jak najbardziej się zgadza ale musisz dopytać sprzedającego o otwór centrujący (czy nie wymaga pierścieni), szerokość oraz Et felg - te dwa ostatnie parametry określą czy wlezie i czy będzie wystawać, inaczej to wróżenie z fusów jest :wink:
PS. co do kosztów przesyłki to można taniejMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
lukaszw1, mówię poważnie - kup sobie od razu z felgami coś miękkiego na zęby, żeby Ci nie powylatywały na naszych polskich drogach, szczególnie po zimie. O1 na takich felgach jedzie rownie komfortowo, jak wóz drabiniasty na rafiokach. Przecież to auto jest twarde już na mocniej napompowanych 15-kach, nie wyobrażam sobie jazdy na 17.
A co do wyglądu - Octavia, szczególnie "jedynka", jest traktowana ogólnie jako tani muł roboczy, jako auto do przewożenia rodziny, mebli, pralek automatycznych, psa.
Także napewno każdy się oglądnie na Octavkę 1 z alusami 17 cali i popuka się w głowę (odczucia mniej wiecej podobne, jak powiedzmy polonez na wypasionych 17 calowych felgach)
Nie obraź się, to moje subiektywne zdaniePozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
Nexus6, oczywiście o gustach się nie dyskutuje.
Ale ja (i masa innych ludzi) po prostu nie rozumie, po co kupuje się tanie, duże auto rodzinne, a potem robi się z niego rajdówkę, szczególnie w Polsce, gdzie nie ma paru km normalnej drogi.
Jak już to po prostu trzeba zmienić auto, na audika albo bmw, z mocniejszym zawieszeniem, sztywniejszą karoserią, mocniejszymi hamucami, lepiej rozłożoną masą itd...
Sam silnik i duże koła nie wystarczą, żeby mieć sportowe auto. Octavia jest wąska, długa, ma okropnie długi tył i przód, galopuje, przechyla się na boki jak dostawczak... Ludzie, dajcie spokój...Pozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomAle ja (i masa innych ludzi) po prostu nie rozumie, po co kupuje się tanie, duże auto rodzinne, a potem robi się z niego rajdówkę, szczególnie w Polsce, gdzie nie ma paru km normalnej drogi.
Jak już to po prostu trzeba zmienić auto, na audika albo bmw, z mocniejszym zawieszeniem, sztywniejszą karoserią, mocniejszymi hamucami, lepiej rozłożoną masą itd...
Komentarz
-
-
lukaszw1, rozmiar 4x100 na pewo bedize o.k. Pytanie jak z ET.
Ale rozważ to czy to sie naprawdę opłaca. Pakowanie do O I tak dużych felg na niskim profilu opony to proszenia się o kłopoty. Komfort na zero, a i zawias długo tego na naszych drogach nie wytrzyma. Także zastanów się, czy to auto ma tylko wygladać czy może też i służyć.
Zamieszczone przez Nexus6O1 na 17" zrobilem po Polsce blisko 90 kkm (z obnizonym i utwardzonym zawiasem) i nie byl to zaden hardcore, wiec punkt widzenia zalezy od punktu siedzeniaNexus, mam kolegę który miał Lagunę II na fabrycznych 17". Opony 225/45R17 i wymienił koła na 16" bo mówił, że ma dość pocietych opon i podbijania na każdej nierówności.
Osobiście jeździłem brata Clio II Sport na 16" (opona 205/45R16) i również uwazam że to zbyt niski profil opony jak na nasze drogi - zresztą brejdak mówił to samo.
Kiedyś rozmawiałem z moim wulkanizatorem i też mówił o przypadku gdy kobieta kupiła Mercedesa A klasse na 17" fabrycznych alumach. Po roku jazdy przyjechała do niego i zamówiła 16"-tski bo miała dość pociętych opon i ciągłego robienia zawiasu.
Niestety ale nasze drogi są jakie są. A duże felgi wymagają niskich opon i nie jest to najlepsze zestawianie na nasze drogi.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomszczególnie w Polsce, gdzie nie ma paru km normalnej drogi.
ja w o1 rs jeździłęm an 18 i było całkiem spoko. fakt trzeba uważać żeby sie gedzieś nie władować. teraz w o2 będe zakąłdał 17 i tez powinno być dobrze.Zamieszczone przez MihauA to 17" to wyznacznik auta sportowego?BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Mihau, na pewno masz rację, że da się na tym jeździć, ale trzeba bardzo uważać i że sporo zależy od stylu jazdy.
Tylko na pewno racje maja również ludzie którzy mówią o mniejszym komforcie jazdy, bo nie podlega żadnej wątpliwosci że opona o profilu 45 będzie gorzej tłumiła nierówności niż ta o profilu 55 czy 65.
Pozatym jesst jeszcze jedna kwestia, mianowicie zawieszenie. Czy w aucie które fabrycznie miało przewidziane góra 16" felgi, założenia 17" czy 18" felg nie przyśpieszy zużycia elementów zawieszenia ?? Moim zdaniem tak własnie się stanie.
Myślę, że pół biedy gdy ktoś zakłada większe felgi do auta które w innej wersji tego samego modelu miało takowe zakładane fabrycznie, bo tam zawias konstrukcyjnie przystosowany jest to znoszenia większych katrog związanych z opona o niższym profilu.
Pomijam już fakt braku homologacji (tak chętnie podnoszony przez przeciwników zestawów HID) na takie koła w tym modelu.
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigTylko na pewno racje maja również ludzie którzy mówią o mniejszym komforcie jazdy, bo nie podlega żadnej wątpliwosci że opona o profilu 45 będzie gorzej tłumiła nierówności niż ta o profilu 55 czy 65.
Zamieszczone przez BigCzy w aucie które fabrycznie miało przewidziane góra 16" felgi, założenia 17" czy 18" felg nie przyśpieszy zużycia elementów zawieszenia ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigPozatym jesst jeszcze jedna kwestia, mianowicie zawieszenie. Czy w aucie które fabrycznie miało przewidziane góra 16" felgi, założenia 17" czy 18" felg nie przyśpieszy zużycia elementów zawieszenia ?? Moim zdaniem tak własnie się stanie.BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomA co do wyglądu - Octavia, szczególnie "jedynka", jest traktowana ogólnie jako tani muł roboczy, jako auto do przewożenia rodziny, mebli, pralek automatycznych, psa.
Także napewno każdy się oglądnie na Octavkę 1 z alusami 17 cali i popuka się w głowę (odczucia mniej wiecej podobne, jak powiedzmy polonez na wypasionych 17 calowych felgach)
Zamieszczone przez tom.tomPrzecież to auto jest twarde już na mocniej napompowanych 15-kach, nie wyobrażam sobie jazdy na 17.
Zamieszczone przez blackrsMihau napisał/a:
A to 17" to wyznacznik auta sportowego?
he też sie and tym zastanawiam co to za wyznaczyk ale jak tak to znaczy ze moja o2 będzie sportowym autem od wiosny
Zamieszczone przez tom.tomOctavia jest wąska, długa, ma okropnie długi tył i przód, galopuje, przechyla się na boki jak dostawczak... Ludzie, dajcie spokój...
Zamieszczone przez tom.tomJak już to po prostu trzeba zmienić auto, na audika albo bmw, z mocniejszym zawieszeniem, sztywniejszą karoserią, mocniejszymi hamucami, lepiej rozłożoną masą itd...Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Big, jw pisałem na Polski rynek nie, ale na niektóre rynki RSy miały 17ki i 205/50/17 :wink: Czyli można napisać że fabrycznie przewidziano 17kiMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
... z tymi Octaviami RS jest tak, że nikt oprócz właściciela i (kilku innych RSowców) nie wie, że to jakaś specjalna Octavia. To tak jak kiedyś z maluchami - nie było kasy na lepsze auto, to się do malucha wrzucało dodatkowe konie, planowało głowice, dawało spojlery itd... Ale każdy na drodze widział bidnego Malucha i to że miał na klapie znaczek TURBO powodowało, że własciciela było jeszcze bardziej żal...
Bez urazy Koledzy, ale podobnie ludzie odbierają Octavie RS... Kumpel w pracy miał czarną O2 RS (nówka) i myślał że ma dobre, nieco "wyczynowe" auto. Ale wszyscy się go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta, tylko tuningowaną Skode. Poza dobrym przyspieszeniem, nie idzie z niego wycisnąć mocy na zakrętach, bo przód robi co chce.
Żeby zrozumieć o co chodzi, wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcie. Niestety taka jest prawda. W przypadku Octavii, rozdmuchanie bazowej platformy spowodowało całkowite pogorszenie stabilnosci auta, kosztem wiekszego bagażnika itd...Pozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigOctavia I (bo o niej tu mowa) miała fabrycznie wkładane 17 " alumy ?? Chyba nie bardzoa przynajmniej na 100% nie było takiego rozmiaru na polski rynek.
[ Dodano: Sro 22 Lut, 12 15:20 ]
Zamieszczone przez tom.tomBez urazy Koledzy, ale podobnie ludzie odbierają Octavie RS... Kumpel w pracy miał czarną O2 RS (nówka) i myślał że ma dobre, nieco "wyczynowe" auto. Ale wszyscy się go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta, tylko tuningowaną Skode. Poza dobrym przyspieszeniem, nie idzie z niego wycisnąć mocy na zakrętach, bo przód robi co chce.BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tom... z tymi Octaviami RS jest tak, że nikt oprócz właściciela i (kilku innych RSowców) nie wie, że to jakaś specjalna Octavia.
Tym większy fun z objechania dumnego właściciela "sportowego" Golfa "zwykłą" octavią :twisted:
Widziałeś Golfa IV GTi? Rozróżnisz go od zwykłych wersji? 99% ludzi też go nie rozróżni :wink:
Widząc coś takiego spodziewasz się 280 koni, napędu na 4 łapy i techniki rodem z GTRa?
Zamieszczone przez tom.tomBez urazy Koledzy, ale podobnie ludzie odbierają Octavie RS.
Notabene Evo budowane jest na "zwykłym" kompakcie który w serii prowadzi się gorzej od poprzednika bo jest nastawiony mocno na komfort :wink:
Zamieszczone przez tom.tomgo pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta,Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez tom.tomwsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcie4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomPoza dobrym przyspieszeniem, nie idzie z niego wycisnąć mocy na zakrętach, bo przód robi co chce.
Fakt, przydałby się twardszy zawias ale już robię małe kroczki w tym kierunku
4x4BKF, nie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomAle wszyscy się go pytali, dlaczego nie kupił normalnego sportowego auta, tylko tuningowaną SkodeSorry ale dla mnie im bardziej dyskretnie opakowana jest moc tym lepiej. Własnie dlatego podoba mi sie O II RS czy BMW 5 M. Po tych autach nie widac mocy i tak ma być !!!
Zamieszczone przez tom.tomŻeby zrozumieć o co chodzi, wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS zostanie daaaleko na każdym zakręcieNa pewno będzie ciężko ale O II światnie trzyma się na zakrętach i naprawdę ciężko ją wyprowadzić z równowagi - wiem bo próbowałem.
a jeśli ktoś mi pisze o takich "sportowych" autach jak Golf GTI czy A3 w wersji S to ja mu mówię: podjedzi tym cudem niemieckiej techniki do ... Renault 5 GT TURBO z 1990 r. i dostaniesz tęęęęęęgie lanieA ta piątka ma "tylko" 120 KM.
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom.tomŻeby zrozumieć o co chodzi, wsiądźcie chocby do mocniejszego Golfa albo A3 i Octavia RS
no chyba, że piszesz o G6 R (2.0tfsi 270hp) albo S3 Sportback (2.0tfsi 265hp)
poza tym 6R, S3 to 4x4
a kolejna sprawa to hajs!
czym taki niby G6 GTI DSG będzie lepszy od O2FL RS DSG,
no chyba, że chcesz DCC, dynaudio i chyba to wszystko
dla mnie O2FL RS TFSI DSG w Combi to bardzo mocny brand :!:
sorry za OT
Zamieszczone przez BigSorry ale dla mnie im bardziej dyskretnie opakowana jest moc tym lepiej. Własnie dlatego podoba mi sie O II RS czy BMW 5 M. Po tych autach nie widac mocy i tak ma być !!!kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Panowie co wy z tymi 17 i polskimi dziurami?
Ja zrobiłem na 18 około 60kkm latem i zimą i jakoś nie twierdzę że jest chujowo, nawet zastanawiam się nad wymianą na 19 bo coś za miękko jest czasami na tych 18 a posiadam zawias eibacha -30mm i stabilizatory eibacha więc jest twardo i sztywno :wink:
Druga sprawa to kwestia zakrętów jak wspomniał wyżej kolega, chętnie go przewiozę po moich ulubionych łuczkach i wtedy może zmieni zdanie co do prowadzenia skody w zakrętach? :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz