Osłona silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slavi
    Rider
    • 2004
    • 422

    #26
    może ktoś spotkał się z tymi osłonami ?

    Komentarz

    • Almanis
      Ambiente
      • 2007
      • 123
      • Octavia II (1Z3)
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #27
      Płyta mrov 5 mm waga 11 kg, cena z dostawą 667 zł. Montaż nie specjalnie skomplikowany, trzeba postepować zgodnie z załaczona instrukcją. Najwiecej czasu zajeło nanizanie osłon bocznych na wspornik płyty bo trzeba je w odpowiednim miejscu naciac a znalezienie tego miejsca nastrecza kłopoty. Mógłby producent precyzyjniej podpowiedziec jak to zrobić.

      Alek
      O1 1,9 TDI AGR
      O2 2,0 TDI CFHC

      Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

      Komentarz

      • aklusak
        Classic
        • 2007
        • 15

        #28
        Zastanawiam się czy ma ktoś może rysunek takiej osłony z wymiarami, mógłbym sprawdzić ile wynosiłby koszt wykonania takiej osłony np z #4 aluminium. podejrzewam że było by to taniej niż kupno jakiejś sprowadzanej nie wiadomo skąd.
        AMBIENTE

        Komentarz

        • hubert78
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1576

          #29
          Problem polega na mocowniu plastiku na tzw "kapsle" teoretycznie po wykręceniu śruby od kapsla powinno się dać nowy kapsel przy montażu ponieważ stary się odkształca podczas dokręcania. Niestety nie jest to reguła która zawsze działa przerobiłem swego czasu temat dokładnie . Okazuje się ze pomimo wymienionych kapsli problem powracał ma to związek z naszymi drogami tj jak przyszorujesz osłoną w coś choćby delikatnie to było nie było w jakiś sposób naruszysz mocowanie a duża prędkość i opory powietrza skutkują później jej odrwaniem. Rozwiązaniem jest tak jak wcześniej któryś z kolegów pisał zamontownie osłonuy ze stopów metali lekkich lub jak w moim przypadku zastosowanie innego mocowania, czyli pójście do sklepu z art do mocowania i kupienie tzw kołków do regipsu oczywiście odpowiedniej średnicy, kołek ma tą przewagę że po skręceniu rozpiera się na zewnętrznej stronie i w środku otworu też nie pozostawi luzów a poztym jest palskikowy i przymuje naprężenia bez rozkręcania się , a śruba mocowana na kapsel maduży skok gwintu i przy działającej na nią sile i naprężeniach lubi wyskoczyć

          Komentarz

          • mozgi
            L&K
            • 2009
            • 1128
            • Octavia I (1U2)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM

            #30
            Czesc wszystkim! Pewnie juz temat nieaktualny ale może ktoś wejdzie kiedyś.Ja kupiłem cala osłone za 75 pod silnik i miskę olejowa do swojej Octavi 1 ( na początku grudnia 2008), wykonana jest z bardzo dobrego tworzywa, to jest jakiś zamiennik ale dziury pasują idealnie i przykręciłem ją na blachowkręty. Wcześniej miałem tylko osłone pod silnik.
            Pozdro
            ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
            Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60

            Komentarz

            • orzus
              Drive
              • 2008
              • 59

              #31
              Jesli temat się już "odswiezyl" to mam w związku z oslonami pytanie: czy do O1 VRS jest ta sama oslona co do wersji "cywilnej"??

              Komentarz

              Pracuję...