Bilstein B4 lepszym zamiennikiem serii?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • damian
    Ambiente
    • 2007
    • 178

    Bilstein B4 lepszym zamiennikiem serii?

    maicroft
    Chcesz zarobić przez internet ??

  • maciej
    Drive
    • 2006
    • 68

    #2
    Bilstein B4 lepszym zamiennikiem serii?

    Witam,
    wiem że podobne tematy były poruszane na forum tuningu lecz pod tym kontem nic nie znalazłem,
    czy ktoś z forumowiczów ma doswiadczenia z tymi amorkami (B4) czy żeczywiście spisują się lepiej jak seria, chodzi mi o to czy auto nie buja się jak na seri no i czy komfort porównywalny.
    (a może coś Sachs lub Kayaba; narazie wykluczam B6 choć w przyszłym tygodniu mam odbyć jazdę próbną u kolegi "Lec" )

    pozdr.
    maciek1024

    Komentarz


    • #3
      ta kwięc nie mam, ale wiem że takie założe bo:
      Zamieszczone przez maciej
      uto nie buja się jak na seri no i czy komfort porównywalny.
      buja ale zdecydowanie mniej a konfort dużo lepszy bo to gazowo olejowe, więc konfort duzo lepszy, a poza tym nie jest to aż tak twarde jak "wóz drabiniasty"
      Zamieszczone przez maciej
      (a może coś Sachs lub Kayaba; narazie wykluczam B6 choć w przyszłym tygodniu mam odbyć jazdę próbną u kolegi "Lec" )
      - > nie polecam, zdecydowanie za B4 jestem
      mój amorek sie poci lekko i czekam tylko na wykonczenie się go i wymieniam tylko na B4.

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        a jak z trwaloscia takich B4? Czy one sie uginaja mniej czy wiecej pod ciezarem pasazerow?
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez rafalus
          a jak z trwaloscia takich B4? Czy one sie uginaja mniej czy wiecej pod ciezarem pasazerow?
          trwałośc zajefajna 2 lata gwarancji
          a siegna ale mniej niż oryginały.

          Komentarz

          • Rudi
            Ambiente
            • 2006
            • 195
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            #6
            Zamieszczone przez Sigma_74
            nie polecam, zdecydowanie za B4 jestem
            A czemu Kolega nie poleca? Chodzi mi o KYB. Jeździłem Nubirą na KYB gazowych i było super. Teraz też się przymierzam do zastąpienia seryjnych amorków gazówkami żeby skończyć z bujaniem jak na pontonie. Cena kompletu KYB ok 500 więc nie jest źle, zwłaszcza że mam z nimi ( firmą ) miłe doświadczenia.
            W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

            Komentarz


            • #7
              opieram sie na wyznaniu paru mechaników, nie jednego tyl;ko kilku i większośc poleca B4 niz KYB

              Komentarz

              • Rudi
                Ambiente
                • 2006
                • 195
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                #8
                Zamieszczone przez Sigma_74
                opieram sie na wyznaniu paru mechaników, nie jednego tyl;ko kilku i większośc poleca B4 niz KYB
                A czy w tych opiniach była jakaś konkretna motywacja czy ttylko osobiste preferencje i widzimisie mechaników? Szykując sie do kupna i wymiany chciałbym poznać wszystkie za i przeciw alternatywnych towarów a nie tylko opinie motywowane " a, bo tak i ch***" ( cytat z jednego speca od mechaniki pojazdowej )
                A jak cenowo wyglądają B4 i B6 - chodziłoby mi o średnią cenę rynkową z pominięciem superpromocji lub cen kosmicznych ?

                Pozdro
                W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

                Komentarz


                • #9
                  B4 komplet około 500 zł
                  B6 komplet około 1300 zł
                  ceny są około, poza tym jeżdizłem na B4 i uważam ze są dla mnie, KYB jakoś nie przemawiają do mnie.
                  ja zakładam B4 i to juz bez apelacyjnie, po krościenku zamawiam .

                  Komentarz

                  • maciej
                    Drive
                    • 2006
                    • 68

                    #10
                    Zamieszczone przez Sigma_74
                    poza tym jeżdizłem na B4 i uważam ze są dla mnie, KYB jakoś nie przemawiają do mnie.
                    Ja też byłem już zdecydowany na B4 i przeczytałem to:

                    szczególnie do Macieja
                    Wymieniłem serię po 140 000 na b4(4 sztuki) wymieniłem też końcówki drążka kierowniczego, końcówki sworznia wahacza i inne gumy przedniego zawieszenia(części to lamforder i sfag) bez końcówek drążka stabilizatora i poduszek drążka stabilizatora (były wymieniane bardzo niedawno). Po tych wymianach w zasadzie w/g mnie niewiele się zmieniło, no auto jeździ trochę lepiej w zakrętach ale dla trochę to niewarta skórka wyprawki. Później wymieniłem jeszcze te końcówki drążka stabilizatora i poduszki drążka stabilizatora, to poprawiło znacząco komfort prowadzenia auta, ale i tak jestem niezadowolony.
                    Z mojego doświadczenia odradzam amortyzatory b4 skłaniam się do opinii Mwisiniak.

                    I co bo ja już też zgłupiałem.
                    Najlepiej było by odbyć jazdy na obu typach amorów.

                    Reszta szczegółów na forum tuningu " Amortyzatory Bilstein B6 vs. Kayaba Excel-G"
                    maciek1024

                    Komentarz


                    • #11
                      ja jeżdziłem na B4 I uwarzam zę są po prostu dobre, a czy warte skórka za wyprawke, sądze ze tak, znam urzytkownika co juzma około 180 tysięcy na AUDICy na B4 i rewela.
                      cena nie jest tż za wysoka więc uważam że wartio i dlatego ja kupije.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Sigma_74
                        B4 komplet około 500 zł
                        B6 komplet około 1300 zł
                        mocno zanizone te ceny.... 1550 komplet b6 kupione niedawno (jednorurowe) , komplecik b4 to tez raczej 800 zł niz 500.

                        a o cenach dealerskich nie wspomne.

                        Komentarz


                        • #13
                          www.zmax.pl -> tam siędowiesz ile kosztuje co, i cena z wczoraj B4 ->460 zł komplet na 4 koła.

                          Komentarz


                          • #14
                            u nich kupowalem komplet b6 wlasnie, 1550 do mojej kombi. jakies 10 dni temu :P

                            Komentarz


                            • #15
                              a ja zamawiam wlaśnie b4

                              Komentarz


                              • #16
                                miałem gazówki KYB i były super...

                                Komentarz

                                • maciej
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 68

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Sigma_74
                                  ja jeżdziłem na B4 I uwarzam zę są po prostu dobre, a czy warte skórka za wyprawke, sądze ze tak, znam urzytkownika co juzma około 180 tysięcy na AUDICy na B4 i rewela

                                  Bez urazy ale:
                                  W audi nawet na monroe i delphi będzie super bo to inna klasa auta i zawieszenie inaczej zestrojone, springi inne, tam nic nie stuka i nie trzeszczy nawet na serii i przy 200.000 km, ale czy jeżdziłeś Octavią na B4, wtedy to by były miarodajne opinie.

                                  [ Dodano: Sob 16 Wrz, 06 12:24 ]
                                  Zamieszczone przez Sigma_74
                                  a ja zamawiam wlaśnie b4
                                  Dzwoniłem do "zmax" Mosina w sprawie B4 :
                                  VNE - 4574 - normalne
                                  VNE - 4575 - sport do seryjnych springów

                                  za kpl. P+T normal. - ok. 500 zł
                                  za kpl. P+T sport - ok. 600 zł

                                  A ty co zamówiłeś.
                                  maciek1024

                                  Komentarz

                                  • RODROG
                                    Drive
                                    • 2006
                                    • 96
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    #18
                                    witam!
                                    mam b4 od ½ roku przejechałem około 20 000 km (Wcześniej były fabrycze na których przejechałem 140 000 km), po wymianie prawie nie odczułem różnicy w prowadzeniu(wymieniłem też wszystkie przeguby gumowe) teraz jest jeszcze gorzej niż przed wymianą, nie polecam b4.
                                    Moje b4 kupiłem za około 500 zł, może sprzedali mi jakieś podróby?
                                    Teraz to chyba wymienię amorki razem z autm, zastanawiam się na co lepiej wydać około 70000zł, nowa octavia II czy używane audi A4 z silnikami 1,9 tdi.
                                    1)1,9 TDI rok 2001
                                    333 000 km
                                    110 KM seria - prog. na 135KM

                                    2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                    po mod. 187KM

                                    3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                    po mod. 225KM

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Zamieszczone przez RODROG
                                      używane audi A4 z silnikami 1,9 tdi.
                                      I bedziesz mial dylemat, jak wczesniej - jak zalozyc.

                                      A tak spokoj na 100kkm.



                                      Z tymi B4 to widze, ze sa skrajne opinie, a kolo lata cos bedzie trzeba zamontowac. :|
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Jak już decydujesz sie na Audi to tylko quattro..

                                        Inaczej chyba O2 z dobrym wypasem

                                        Komentarz

                                        • RODROG
                                          Drive
                                          • 2006
                                          • 96
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                          #21
                                          Octavia2 jest bardzo przyjemnym autem tylko chciał bym, żeby moje następne auto było cichsze.
                                          Wracając do tematu to jeszcze raz odradzam b4, może doradzicie jakie przeguby gumowe kupować bo ja założyłem (fonetycznie) Swaga i lanfordera, które też już zachowują się jak fabryczne po 140 000km.
                                          1)1,9 TDI rok 2001
                                          333 000 km
                                          110 KM seria - prog. na 135KM

                                          2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                          po mod. 187KM

                                          3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                          po mod. 225KM

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            RODROG, gdzie kupowałeś ?

                                            Komentarz

                                            • RODROG
                                              Drive
                                              • 2006
                                              • 96
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              #23
                                              amorki na allegro a przeguby, w znajomym sklepie
                                              1)1,9 TDI rok 2001
                                              333 000 km
                                              110 KM seria - prog. na 135KM

                                              2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                              po mod. 187KM

                                              3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                              po mod. 225KM

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez RODROG
                                                amorki na allegro
                                                Na allegro róznie bywa.... może to jest przyczyna kiepskiej jakości.

                                                Komentarz

                                                • RODROG
                                                  Drive
                                                  • 2006
                                                  • 96
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #25
                                                  myślę, że sklepach z częściami jest tak samo
                                                  1)1,9 TDI rok 2001
                                                  333 000 km
                                                  110 KM seria - prog. na 135KM

                                                  2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                                  po mod. 187KM

                                                  3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                                  po mod. 225KM

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...