1.9 tdi po rozgrzaniu słabnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gizin
    Classic
    • 2007
    • 32

    1.9 tdi po rozgrzaniu słabnie

    Zamieszczone przez Iron
    Może to ci pomoże w wyborze
    Dzięki za głos.
    Spotykam wiele opinii, w którym wyrażany jest pogląd, że auto ma starą konstrukcję.
    Zgodzę się, ale bryła pojazdu nadal przyciąga uwagę i w kwestiach reprezentacyjności autku nic nie brakuje. Szkoda, że 1.9 TDi to tylko wersja 105PS. Jak się mawia toż to śmiech na sali

    SuperB głośniejszy od OII ? Fakt nie jeździłem aż tak "dogłębnie" i nie zwróciłem uwagi na ten element. Faktem jest, że SuperB prowadziło się nieco pewniej. Subiektywnie czułem gabaryty wozu względem OII-ki.
  • jotka
    Drive
    • 2006
    • 66

    #2
    1.9 tdi po rozgrzaniu słabnie

    mam wrażenie, ze moja praktycznie jeszcze bez przebiegu O1 1.9tdi rano zimna jest żwawsza, mogę nią ruszać płynniej, dynamiczniej. Potem po dłuższej jeździe zaczyna słabnąć, np. przy ruszaniu musze dać więcej gazu zeby ruszyć płynnie...
    nie wiem co mam o tym myśleć, bo różnica jest na tyle subtelna, że w serwisie powiedzą mi że jest ok, ale ja WIEM, że jest inaczej :twisted:

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      hmm, oczywiscie wrozymy z fusow, ale teraz rano jest zdecydowanie chlodniej niz w ciagu dnia - to raz

      a dwa - byc moze odczuwasz niedogodnosci zwiazane ze SMICem i po prostu auto puchnie
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • BioBogon
        Elegance
        • 2005
        • 921

        #4
        Ostatnio obserwowałem bardzo podobne objawy tzn. rano do pracy bajer, a wieczorem troche gorzej. Zauważyłem, że ta różnica w jeździe auta nie pojawia się od kiedy kilka razy z rzędu zatankowałem na tej samej sprawdzonej stacji. Może to tylko moja psycha, ale wydaje mi się, że coś było nietak z ropką, którą lałem na innych stacjach.
        Leon FR 2.0TDI 170KM

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Ruszanie na zimnym silniku bedzie zawsze latwiejsze, bo sterownik dla zimnego silnika ciut podnosi obroty, potem jak jest cieply to obroty spadaja i auto tez rusza bez gazu, ale ciut inaczej.

          SMIC tez swoje robi i po przejechaniu powiedzmy 20km temperatura w dolocie jest inna niz jak ruszasz rano, albo po 1km spokojnej jazdy. A to wplywa na dynamike, jedni to bardziej czuja inni mniej
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Maicroft ma racje, ja tez rano zauważyłem ze butuje sieniezle, a po południu cięzej sie zbiera a paliwo mam to samo bo jakos od tygodnia nie dolewam nic a nic
            więc Biobogonie uważam ze to nie wina paliwa, raczej aury na dworze.

            Komentarz

            • jotka
              Drive
              • 2006
              • 66

              #7
              Generalnie mam wrazenie, ze na goracym silniku zwieksza sie tzw turbo dziura. Jak jest goracy, to ciagnie dopiero od momentu kiedy pelna para dziala turbina.
              Rano wydaje mi sie, ze ciagnie znacznie wczesniej. :idea:

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                jotka, to jest spowodowne słabą wydajnością intercoolera a nie temperaturą silnika im wieksza temperatura w dolocie tym mniej tlenu to jest normalne potocznie zwą to puchnięciem auta

                Komentarz

                • jotka
                  Drive
                  • 2006
                  • 66

                  #9
                  Zamieszczone przez djczas
                  jotka, to jest spowodowne słabą wydajnością intercoolera a nie temperaturą silnika im wieksza temperatura w dolocie tym mniej tlenu to jest normalne potocznie zwą to puchnięciem auta
                  znaczy się, że zjawisko, które obserwuję, jest normalne ?

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    Zamieszczone przez jotka
                    znaczy się, że zjawisko, które obserwuję, jest normalne ?
                    na to wyglada
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • jotka
                      Drive
                      • 2006
                      • 66

                      #11
                      Zamieszczone przez szkoda
                      Zamieszczone przez jotka
                      znaczy się, że zjawisko, które obserwuję, jest normalne ?
                      na to wyglada
                      hmm sprawdziłem. Zjawisko na 100% niezależne jest od temperatury otoczenia.

                      Komentarz

                      • BioBogon
                        Elegance
                        • 2005
                        • 921

                        #12
                        Zamieszczone przez jotka
                        Zamieszczone przez szkoda
                        Zamieszczone przez jotka
                        znaczy się, że zjawisko, które obserwuję, jest normalne ?
                        na to wyglada
                        hmm sprawdziłem. Zjawisko na 100% niezależne jest od temperatury otoczenia.
                        Może to kwestia wilgotności i ciśnienia atmosferycznego?
                        Leon FR 2.0TDI 170KM

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #13
                          jotka, a jakie masz logi z vaga temperaturowe w dolocie to podstawa aby cokolwiek stwierdzić

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            #14
                            jotka, sprawdź układ dolotowy, tzn. szczelność :|
                            Ostatnia usterka znajomego z mazdy 626- dokładnie takie objawy jak opisujesz- dziura w rurze dolotowej. U niego było jeszcze dymienie, mocne dymienie :twisted:
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            • jotka
                              Drive
                              • 2006
                              • 66

                              #15
                              Zamieszczone przez djczas
                              jotka, a jakie masz logi z vaga temperaturowe w dolocie to podstawa aby cokolwiek stwierdzić
                              hhm tu mnie zastrzeliłeś :roll: czy w ASO są w stanie to zrobić? a może macie kogoś w Lublinie, kto rozwiał by moje wątpliwości ? :szeroki_usmiech

                              Komentarz

                              • mariobros
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 551

                                #16
                                Skoro o ASO mowa - jedź tam, niech sprawdzą...
                                Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
                                Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

                                Komentarz

                                Pracuję...