IMMO juz zakodowalem -problem polega na synchronizacji pilota z samochodem aby mozna bylo otworzyc z pilota-
obieg wewnetrzny
Zwiń
X
-
obieg wewnetrzny
Czesc,
Czy obieg wewnetrzny dziala tylko w okreslonych trybach pracy (pokretlo ustawione na : nogi, na klatke , itp.) ?
U mnie moge wlaczyc obieg wewnetrzyny na wszystkich trybach oprocz ustwionej dmuchawy na szybe przednia .
Wydaje mi sie ze powinien dzialac we wszyskich trybach ale moze sie myle, auto mam dopiero od 3 dni..
Pozdrawiam,
MaciekOctavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
-
-
Ale można to zmodyfikować, aby i przy nawiewie na szybę można było włączyć obieg wewnętrzny. Mam na myśli klimę manualną.Zamieszczone przez maciekJest tak jak mówisz, przy nawiewie na szybe nie da się włączyć obiegu zamkniętego.
pozdrawiam!
Było o tym, proponuję użyć szukajki
Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Tylko wtedy raczej szybki będą parowaćZamieszczone przez RomanSAle można to zmodyfikować, aby i przy nawiewie na szybę można było włączyć obieg wewnętrzny.
A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Sigma_74
i tylko wtedy.Zamieszczone przez maciekJest tak jak mówisz, przy nawiewie na szybe nie da się włączyć obiegu zamkniętego
Komentarz
-
Jak włączysz obieg wewnętrzny to po niedługim czasie szyby Ci zaparują, jest to niezależne od położenia kierunku nadmuchu (czyli jak na np. nogi to tak samo).Zamieszczone przez splawikRomanS napisał/a:
Ale można to zmodyfikować, aby i przy nawiewie na szybę można było włączyć obieg wewnętrzny.
Tylko wtedy raczej szybki będą parować
Natomiast opcja zmodernizowana (obieg wewnętrzny + szyba przednia) jest bardzo pomocna zimą po uruchomieniu samochodu z zamarzniętą szybą. Właczasz obieg wewnętrzny, kierunek na szybę i grzanie na max.
Obecnie z blokadą jest to rozwiązanie z gatunku "głupotoodpornych" a my wszyscy przecież jesteśmy świadomymi uzytkownikami, co nie :?:
Starsze pomysły typu Golf 3 i Passat B3 i B4 nie miały tej blokady i uważam, że było OK. A teraz przed zimą muszę się jej pozbyć w Octavii.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Tylko, że grzanie to działa jak masz silnik ciepły, a na to to przyjdzie poczekać parę chwil zimą.Zamieszczone przez RomanSNatomiast opcja zmodernizowana (obieg wewnętrzny + szyba przednia) jest bardzo pomocna zimą po uruchomieniu samochodu z zamarzniętą szybą. Właczasz obieg wewnętrzny, kierunek na szybę i grzanie na max.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
No fakt, ja to trenuję w benzynie, więc troche lepiej wychodzi :wink: (szybciej). I tak nie czekam przecież na stopienie lodu na szybie, ale po odpaleniu, włączeniu obiegu zamkniętego + 4 bieg wentylatora + kierunek na szybę, to po oskrobaniu pozostałych szyb przednia już jest dużo "łatwiejsza " do "obróbki, często można ją oczyścić samą gumową krawędzią, co oszczędza szybę (rysowanie).Zamieszczone przez splawikTylko, że grzanie to działa jak masz silnik ciepły, a na to to przyjdzie poczekać parę chwil zimąPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Też dotychczas tak robię, w jakichś ca. 50 % idzie to na szybę, ale mam porównanie do aut, w których dało się w 100 % i było jeszcze wydajniejsze.Zamieszczone przez yoschuaA ja dodam od siebie, że w zimie żeby własnie ogrzać przednią szybę ustawiam obieg wewnętrzy i pokrętło od ustawienia gdzie ma lecieć tuż przy blokadzie, tak żeby nie wyłaczyło obiegu wewnętrzego.
Sprawdzone w alpach tej zimy.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
ja też daje tak jak ty ale są autka że można obiek zamknięty na szybe przednią miećZamieszczone przez yoschuaja dodam od siebie, że w zimie żeby własnie ogrzać przednią szybę ustawiam obieg wewnętrzy i pokrętło od ustawienia gdzie ma lecieć tuż przy blokadzie, tak żeby nie wyłaczyło obiegu wewnętrzego.
Sprawdzone w alpach tej zimy[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
borko -
borko, jest z tym roboty, a więc :
Najpierw dobierasz sie do panelu srodkowego (tam gdzie hamulec reczny itd).
Jesli masz podłokietnik to zdejmujesz z niego osłone po stronie kierowcy - pod nia jest sruba chyba klucz 13 pasuje - i go góry z nim
.
Potem musisz wyjac popielniczke tylnia - ostro do góry, pod nia sa 2 srybki trox. I tak zdejmujemu 1 czesc panela srodkowego.
Teraz odkrecasz dwie srubki trox znajdujace sie po bokach miedzy siedzeniami oraz koło popielniczki przedniej - musisz dzwignac mieszek od biegów- no i kolejny element poszedł
Teraz odkręcamy schowek - 3 srubki trox u góry i 2 na dole- schowek poszedł
Przyszła pora na kokpit od strony kierowcy - demantujemu dolna osłone - 2 srubki trox. Potem kolejna czesc kokpitu - dwie srubki koło bezpieczników, 1 pod wyłącznikiem swiatełeł - wyjecie go ( wcisnac jednoczesnie przekręcajac w prawo ) powinien lekko wyskoczyc.
Jak juz to wszystko zdemontujesz to teraz musisz sie dobrac do panelu gdzie jest regulacja - zdejmujesz ta czarna ramke. Mechanizm regulacji jest na 4 srubkach trox. Odkręcasz je od tyłu wypinasz 2 wtyczki oraz linki cięgen regulacji.
Teraz tylko wyciagasz mechanizm i bez problemu zauwazych gdzie znajduje sie ta cześć, która wyjałem
Montaz przebiega tak samo tylko w odwrotnej kolejnosci.
Miłej i przyjemnej pracy. Daj znac czy zrobiłes
Komentarz
-
-
borko -
Czesc,
musze wtracic swoje 3 grosze jako ze juz dawno (rok temu - zaraz po kupnie) zlikwidowalem to zabezpieczenie . nie wiem czy kol . nico21 pisze o desce po lifcie ale w kazdym razie w tej po lifcie to wyjecie i zalozenie tego modulu to jest 15 -30 min :
1. sciagnac taka duza czarna ramke co idze wokol panelu srodkowego - ona jest na zatrzaski delikatnie ciagnac zaczynajac od strony popielniczki wyjdzie ale ostroznie !
2. odkrecasz 4 sruby wokol panela
3. wyciagasz pod odpowednim katem caly panel, odlaczasz ciegna i wtyczki
4. wyciagasz to zabezpieczenie i niepotrzebna juz sprezynke
5. skaldasz wszystko ( tu jest troche ciezej ciezko zalozyc linki sterujace)
WSZYSTKO :-)Czader
OCTA COMBI 2003 ALH
Komentarz
-
-
3. luzujesz panel i wsuwasz pod niego lusterkoZamieszczone przez Czader1. sciagnac taka duza czarna ramke co idze wokol panelu srodkowego - ona jest na zatrzaski delikatnie ciagnac zaczynajac od strony popielniczki wyjdzie ale ostroznie !
2. odkrecasz 4 sruby wokol panela
( tu jest troche ŁATWIEJ bo przecież rozkręcałeś) :diabelski_usmiech4. wyciagasz to zabezpieczenie i niepotrzebna juz sprezynke
5. skaldasz wszystko
Komentarz
-
Komentarz