IMMO juz zakodowalem -problem polega na synchronizacji pilota z samochodem aby mozna bylo otworzyc z pilota-
obieg wewnetrzny
Zwiń
X
-
obieg wewnetrzny
Czesc,
Czy obieg wewnetrzny dziala tylko w okreslonych trybach pracy (pokretlo ustawione na : nogi, na klatke , itp.) ?
U mnie moge wlaczyc obieg wewnetrzyny na wszystkich trybach oprocz ustwionej dmuchawy na szybe przednia .
Wydaje mi sie ze powinien dzialac we wszyskich trybach ale moze sie myle, auto mam dopiero od 3 dni..
Pozdrawiam,
MaciekOctavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
-
-
Zamieszczone przez maciekJest tak jak mówisz, przy nawiewie na szybe nie da się włączyć obiegu zamkniętego.
pozdrawiam!
Było o tym, proponuję użyć szukajkiPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanSAle można to zmodyfikować, aby i przy nawiewie na szybę można było włączyć obieg wewnętrzny.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Sigma_74
Zamieszczone przez maciekJest tak jak mówisz, przy nawiewie na szybe nie da się włączyć obiegu zamkniętego
Komentarz
-
Zamieszczone przez splawikRomanS napisał/a:
Ale można to zmodyfikować, aby i przy nawiewie na szybę można było włączyć obieg wewnętrzny.
Tylko wtedy raczej szybki będą parować
Natomiast opcja zmodernizowana (obieg wewnętrzny + szyba przednia) jest bardzo pomocna zimą po uruchomieniu samochodu z zamarzniętą szybą. Właczasz obieg wewnętrzny, kierunek na szybę i grzanie na max.
Obecnie z blokadą jest to rozwiązanie z gatunku "głupotoodpornych" a my wszyscy przecież jesteśmy świadomymi uzytkownikami, co nie :?:
Starsze pomysły typu Golf 3 i Passat B3 i B4 nie miały tej blokady i uważam, że było OK. A teraz przed zimą muszę się jej pozbyć w Octavii.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanSNatomiast opcja zmodernizowana (obieg wewnętrzny + szyba przednia) jest bardzo pomocna zimą po uruchomieniu samochodu z zamarzniętą szybą. Właczasz obieg wewnętrzny, kierunek na szybę i grzanie na max.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez splawikTylko, że grzanie to działa jak masz silnik ciepły, a na to to przyjdzie poczekać parę chwil zimąPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yoschuaA ja dodam od siebie, że w zimie żeby własnie ogrzać przednią szybę ustawiam obieg wewnętrzy i pokrętło od ustawienia gdzie ma lecieć tuż przy blokadzie, tak żeby nie wyłaczyło obiegu wewnętrzego.
Sprawdzone w alpach tej zimy.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yoschuaja dodam od siebie, że w zimie żeby własnie ogrzać przednią szybę ustawiam obieg wewnętrzy i pokrętło od ustawienia gdzie ma lecieć tuż przy blokadzie, tak żeby nie wyłaczyło obiegu wewnętrzego.
Sprawdzone w alpach tej zimy[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
borko
-
borko, jest z tym roboty, a więc :
Najpierw dobierasz sie do panelu srodkowego (tam gdzie hamulec reczny itd).
Jesli masz podłokietnik to zdejmujesz z niego osłone po stronie kierowcy - pod nia jest sruba chyba klucz 13 pasuje - i go góry z nim.
Potem musisz wyjac popielniczke tylnia - ostro do góry, pod nia sa 2 srybki trox. I tak zdejmujemu 1 czesc panela srodkowego.
Teraz odkrecasz dwie srubki trox znajdujace sie po bokach miedzy siedzeniami oraz koło popielniczki przedniej - musisz dzwignac mieszek od biegów- no i kolejny element poszedł
Teraz odkręcamy schowek - 3 srubki trox u góry i 2 na dole- schowek poszedł
Przyszła pora na kokpit od strony kierowcy - demantujemu dolna osłone - 2 srubki trox. Potem kolejna czesc kokpitu - dwie srubki koło bezpieczników, 1 pod wyłącznikiem swiatełeł - wyjecie go ( wcisnac jednoczesnie przekręcajac w prawo ) powinien lekko wyskoczyc.
Jak juz to wszystko zdemontujesz to teraz musisz sie dobrac do panelu gdzie jest regulacja - zdejmujesz ta czarna ramke. Mechanizm regulacji jest na 4 srubkach trox. Odkręcasz je od tyłu wypinasz 2 wtyczki oraz linki cięgen regulacji.
Teraz tylko wyciagasz mechanizm i bez problemu zauwazych gdzie znajduje sie ta cześć, która wyjałem
Montaz przebiega tak samo tylko w odwrotnej kolejnosci.
Miłej i przyjemnej pracy. Daj znac czy zrobiłes
Komentarz
-
-
borko
-
Czesc,
musze wtracic swoje 3 grosze jako ze juz dawno (rok temu - zaraz po kupnie) zlikwidowalem to zabezpieczenie . nie wiem czy kol . nico21 pisze o desce po lifcie ale w kazdym razie w tej po lifcie to wyjecie i zalozenie tego modulu to jest 15 -30 min :
1. sciagnac taka duza czarna ramke co idze wokol panelu srodkowego - ona jest na zatrzaski delikatnie ciagnac zaczynajac od strony popielniczki wyjdzie ale ostroznie !
2. odkrecasz 4 sruby wokol panela
3. wyciagasz pod odpowednim katem caly panel, odlaczasz ciegna i wtyczki
4. wyciagasz to zabezpieczenie i niepotrzebna juz sprezynke
5. skaldasz wszystko ( tu jest troche ciezej ciezko zalozyc linki sterujace)
WSZYSTKO :-)Czader
OCTA COMBI 2003 ALH
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Czader1. sciagnac taka duza czarna ramke co idze wokol panelu srodkowego - ona jest na zatrzaski delikatnie ciagnac zaczynajac od strony popielniczki wyjdzie ale ostroznie !
2. odkrecasz 4 sruby wokol panela
4. wyciagasz to zabezpieczenie i niepotrzebna juz sprezynke
5. skaldasz wszystko
Komentarz
-
Komentarz