ale dzieki nowej nazwie paliwa... trzymają niską cena... na urysnowie na Shell - diesel jest po 5.75, a w Piasecznie widziałem po 5.64.
Shell diesel fuel save
Zwiń
X
-
A co do tego postu,nie wazne jak sie nazywa to paliwo,czy to shell czy orlen,tankuje juz 9 rok na shelu jestem zadowolony,sprawdzałem z innymi stacjami i robie duzo więcej km(nawet 120km na 45l) no i praca silnika w porównaniu z innymi stacjami miodzioFavorit 93,Felicja 98,Octavia I 98(1,8 20 V)Octavia II FL(1,9 TDI)
zieleń arctic
Komentarz
-
-
garsija78, "tankuje juz 9 rok na shelu" to chyba nie miałeś jednak możliwości za wielu porównań. Ja nie wiem co wy macie za spostrzeżenia? Płacą wam te koncerny za reklamę? Ja leje na normalnych stacjach obojętnie jakiej marki (wiadomo, że nie unkown na wsi jakiejś prywaciarskich) i od lat nie mam problemów ani nie widzę żadnej różnicy w pracy diesli, czy osiągach....Zresztą większość idzie z tych samych rafinerii, już to było kiedyś poruszane. Ale widać reklama dźwignią handlu i działa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maclukePanowie, zatankowałem 2 razy te cudo, i - tak mi sie wydaje, że rzeczywiście jakby ździebko mniej auto paliło..., przynajmniej tak wskazuje komputer, także w ilości kilometrów, które jeszcze przejadę. Dawno nie miałem takich wskazań
Była: O1 2003 .19 TDI ASV
Jest Vectra 1.9CDTI 2008
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ceed11-2% mniejsze spalanie. Gratuluję wyczucia i porównania do takich samych warunków z poprzednich tankowań na innym paliwie. Co za bzdura!
no ale skoro wiesz lepiej...Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
mi w stolicy na krótkich odcinkach średnia z ostatich kilku tankowań wynosi 10-11l. LPG do zbiornika wchodzi zazwyczaj 42-43 l LPG. 350-370 km mój zasięg po wawie.
jeszcze całego zbiornika jadąc tylko w trasie nie udało mi sie wyjeżdzić więc nie wiem na 100% jak to wygląda.
450-470 km zrobiłem najwiecej na jednym zbiorniku ale zawsze częśc tego przebiegu była razem z jazda po mieście ;/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FRESHmi w stolicy na krótkich odcinkach średnia z ostatich kilku tankowań wynosi 10-11l. LPG do zbiornika wchodzi zazwyczaj 42-43 l LPG. 350-370 km mój zasięg po wawie.
jeszcze całego zbiornika jadąc tylko w trasie nie udało mi sie wyjeżdzić więc nie wiem na 100% jak to wygląda.
450-470 km zrobiłem najwiecej na jednym zbiorniku ale zawsze częśc tego przebiegu była razem z jazda po mieście ;/
Komentarz
-
-
Brednie do kwadratu. Na termianalu Lotosu leją Lotos, Bp i Shell, a i Orlen się czasem pojawi. Układ dodowania dodatków uszlachetniających do tego samego paliwa wstrzykuje odpowiedni dodatek w ilości ppm-ów. I macie całą tajemnicę super-hiper paliw. Cały ON idzie z jednego zbiornika, a benzyna z dwóch, bo 95 osobno i 98 osobno. A nazwa, to marketing danego dystrybutora, bo producentem jest Lotos. W innej części Polski jak sprawa dotyczy bazy paliw Orlenu, paliwo jest orlenowskie. I tyle w temacie. Tyle razy było wałkowane, a jak wymyślą kolejne "gówno" marketingowe to zaraz rozpisujecie się i dajecie wkręcić.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
No wlasnie - stacji milion a dostawcow dwoch - tez o tym myslalem
Swoja droga - moze jednak gonimy zachod i tak jak jest ponoć z proszkami do prania u niemcow - opakowanie 2kg mniejsze a opierdolic mozesz 2 razy wiecej prania niz na "mące" z polski.
Moze po prostu akcje nazwali "nasze nowe dodatki" a tak na prawde chodzi o "lejemy mniej wody"i nagle auto ciagnie jak trzeba...
Komentarz
-
-
tak znalazłem w necie:
"paliwo jest to samo, rura doprowadzająca do rękawa nalewczego ta sama. tajemne szczegóły są dodawane podczas tankowania cysterny i takie już pomieszane paliwo wiezie cysterna na stację i tam spuszcza. "
"dodatek dodawany jest nie na stacji - w rafinerii.
nie wiem czy to jeszcze aktualne - kilka lat temu gadałem z (niedoszłym tesciem), ktory pracuje w Grupie Lotos, w samej rafinerii na "monitorach" (kontroluje proces produkcyjny). mowiil ze Shell ma u nich osobny zbiornik na paliwo. kupuja baze od nich i przysyłają własne uszlachetniacze."
tutaj opis właściwości energetycznych paliwa, gdyby ktoś potrafił to rozszyfrować
no i ogólnik po angielsku dotyczący skąd się biorą oszczędności
Shell FuelSave Unleaded
Shell FuelSave Unleaded is enriched with a Shell Efficiency Improver
The Shell Efficiency Improver helps to reduce energy losses by lubricating parts of the engine where engine oils are less effective, such as the upper piston-ring Shell FuelSave Unleaded is designed to help keep inlet valves clean, prevent deposits from forming and so help improve engine efficiency Shell FuelSave Unleaded has been extensively tested and the fuel economy benefit has been quantified across a range of car types
Shell FuelSave Diesel
Shell FuelSave Diesel is enriched with a Shell Efficiency Improver
The Shell Efficiency Improver helps the fuel to ignite and burn more effectively, helping to produce more efficient combustion in your engine
Shell FuelSave Diesel is formulated to protect against the build-up of deposits
PS NIE nie pracuję ani dla shella ani w ogóle w branży "paliwowej"Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Tak z ciekawostek to ostatnio po nocce puściłem tv i na discovery akurat leciał jakiś program i testowali paliwa, wzięli Pb z shella, bp i jakieś marketowe. Okazało się że paliwo z shella i bp było lepszej jakości i na hamowni wyszło że i na jednym i na drugim był przyrost mocy o około 6KM ( jak sami twierdzili nie zauważalne dla zwykłego kierowcy)
Komentarz
-
Komentarz