Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zapieczona sztanga...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zapieczona sztanga...

    Muzy słucham róznej - rock, pop, hip hop ze wskazaniem na starsze klimaty jak Toto, Enya, Clapton, Dire Straits - także musi to być uniwersalny sprzęt. Całość systemu chce oprzeć własnie na przednich głosnikach, nie chcę za bardzo inwestować w sprzęt bo moga mi to później "wydłubać". Mam wzmaka i suba ale nie bede tego montował bo szkoda miejsca. Myslałem jeszcze o jajkach w tylna półkę - ale mi to odradzili w zakładzie montującym sprzet. Dlatego zalezy mi na pełnym odwzorowaniu dżwięku tylko za pomoca przednich głośników - musza mieć mocny "niezdychajacy" bas, średnie pasmo w miare dobre i wysokie niezbyt natarczywe. Wiem, ze to prawie niemożliwe za te pieniądze, ale jednak wyjatki się zdarzają. Wzmaka na razie do przodu nie chcę podłączać, mam w miare mocne radio - 4x22W w sinusie (4x60 muzyczna, Alpine 7893), także powinno starczyć. Na razie mam zamontowane Axtony 13cm z brakuinnych ale to nie jest to. Ale sie rozpisałem, troche przynudzam, wiem, ale szkoda wyrzucić kase w błoto i nic z tego później nie mieć. Pozdrawiam.

    [ Dodano: Czw 27 Sty, 05 17:19 ]
    A czy to dobra oferta:
    Link

    Czy może gdzie indziej. Bo tak brac w ciemno to się trochę boję, tym bardziej, że nie wiem jak graja. Może ktos ma jakies dojścia do hurtowni gdzie byłoby taniej? Pozdrawiam.

  • #2
    Zapieczona sztanga...

    Chyba i mnie dopadla zapieczona sztanga turbiny (i to bynajmniej nie od PSJ :twisted: )
    Octavka stala nie ruszana od wtorku, dzisiaj postanowilem zrobic maly cruising i spotkala mnie niemila niespodzianka:
    -od 2000 do 4000 auto jedzie jak seria i pojawil sie lekki stefan batory za autem
    -brak charakterystycznego wgniotu przy 2000 obr
    -wgniot w fotel pojawia sie dopiero po przekroczeniu 4000 obr (jakbym mial vtec :twisted: )

    Podejrzewam ze turbina zaciela sie w pozycji max otwarte kierownice i zaczyna pompowac dopiero od okolo 4000 obr.Ciekawe czy da rade ja rozruszac, jesli nie to chyba czas na taka od ARL (Purchawa trzymaj sie :twisted: ). Profilaktycznie jeszcze wymienie filtr powietrza ale to raczej nie to poniewaz we wtorek gdy odstawialem auto na parking nie bylo zadnych problemow.
    Piotruś
    AGR(RIP) + ALH

    Komentarz


    • #3
      a nie ma notlaufu?!
      GETAWAY DRIVER

      Saab 9-5 Aero Black Estate

      Komentarz


      • #4
        Szczerze to nie wiem czy cos nie wyskoczylo bo nawet nie podlaczylismy VAG'a :roll: .Okazalo sie ze faktycznie mam racje - sztanga na turbinie stala w miejscu ale na szczescie (dla Purchawy :twisted: ) okazalo sie ze winny jest tylko zaworek zwrotny podcisnienia umiejscowiony przed N71 - wyczyscilismy go w myjce ultradzwiekowej i wszystko wrocilo do normy.Przy okazji zostaly zmienione wezyki podcisnieniowe na nowe (just in case).
        Gdy auto wjedzie na kanal to trzeba bedzie wyciagnac syf ktory zebral sie w mieszku na turbinie (jak podlaczylismy pompke podcisnieniowa do mieszka to w wezyku pojawila sie jakas blizej niezidentyfikowana substancja )
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Piotrus
          Szczerze to nie wiem czy cos nie wyskoczylo bo nawet nie podlaczylismy VAG'a :roll: .Okazalo sie ze faktycznie mam racje - sztanga na turbinie stala w miejscu ale na szczescie (dla Purchawy :twisted: ) okazalo sie ze winny jest tylko zaworek zwrotny podcisnienia umiejscowiony przed N71 - wyczyscilismy go w myjce ultradzwiekowej i wszystko wrocilo do normy.Przy okazji zostaly zmienione wezyki podcisnieniowe na nowe (just in case).
          Gdy auto wjedzie na kanal to trzeba bedzie wyciagnac syf ktory zebral sie w mieszku na turbinie (jak podlaczylismy pompke podcisnieniowa do mieszka to w wezyku pojawila sie jakas blizej niezidentyfikowana substancja )
          Co to znaczy miec odpowiednia wiedze... w ASO juz wymieniliby pewnie turbinke i skasowali "leszcza" na kilka tysiączków. :roll:

          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            Szczerze to nie wiem czy cos nie wyskoczylo bo nawet nie podlaczylismy VAG'a
            jak nie poczules nagle w czasie jazdy, ze ciagniesz na holu zuka, to znaczy ze system "sie wyrabia"

            a co do aso, welll, ja mam ogolnie dobre relacje z aso w siedlcach bo tam woze szrota na przeglady, i w miare fachowo sie z nimi rozmawia i nie probója nawet sciemniac...problem w tym ze poprzez pewna rutyne wykonywanych czynnosci w zasadzie w kazdym aso jest tak, ze jak problem jest nietypowy, to z reguly chlopaki nie kumaja czaczy i stosuja rozwizania bardziej hardkorowe=drozsze...zasze lepiej zmienic turbine niz babrac sie w jej naprawianiu...
            a prawda jest taka ze 60% uzytkownikow noych aut ma albo za mała wiedze, albo nie docieka co tak naprawde moze byc nie tak...logo, krawat, kawa, i mechanicy w drelichach skody wyznaczaja juz taki level usług, ze nikt nie śmie wątpić ze coś lub ktoś może mieć braki w wiedzy lub doświadczeniu...
            a pozatym kazde aso to firma jak kazda inna i musi tłuc jakąś walutę, w związku z czym każdy zabieg który generuje wiekszy obrót jest jak najbardziej in plus...
            life iz brutal...
            ale finiszuje bo sie OT robi :lol:
            GETAWAY DRIVER

            Saab 9-5 Aero Black Estate

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Piotrus
              okazalo sie ze winny jest tylko zaworek zwrotny podcisnienia umiejscowiony przed N71 - wyczyscilismy go w myjce ultradzwiekowej i wszystko wrocilo do normy.
              Ja mam uszkodzony zawr N75 w 1.8T , czy mozna go uratowac w podobny sposob czy tylko wymiana ? Czy ktos zna moze numer katalogowy tego zaworku ale z seri J ?

              Komentarz


              • #8
                Jak masz myjke to mozesz sprobowac ale lepiej wymienic na nowy - podjedz do Masters'a to Ci go wymieni :wink: .

                Jesli chcesz zrobic to sam to numery najlepiej spisz z obudowy - w 2001r nastapila zmiana wtyczki przy zaworku.W starszych jest prostokatna, w nowszych jest zaokraglona z jednej strony.

                A tak wogole to gdzies mi sie walal taki zaworek (wersja z prostokatna wtyczka)-zostal mi po zmianie turbiny.Jezdzil w moim autku i jak go wyciagnelismy to byl sprawny Jak znajde (jutro zerkne) to moge Ci go oddac.
                Piotruś
                AGR(RIP) + ALH

                Komentarz


                • #9
                  Byoby pieknie gdyby udalo Ci sie znalezc ten zaworek N75 , bo moj nie potrafi urzymac stabilnie cisnienia doladowania i mam dziwne skoki cisnienia .
                  U siebie w TDI miales taki sam zaworek ?
                  Moje auto jest 2001 , wiec moze byc akurat inna wtyczka , ale warto sprobowac
                  Bede czekal na informacje .

                  Komentarz


                  • #10
                    Niestety nie udalo mi sie go znalezc.Co do skokow cisnienia to rozumiem ze nadmiernie wzrasta?Sprawdz czy nie przetarl sie gdzies wezyk pomiedzy zaworkiem a mieszkiem na turbinie albo po prostu czy sa drozne. W 1.8T czasem pada rowniez zaworek DV (przestaje byc szczelny).
                    Piotruś
                    AGR(RIP) + ALH

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak , nadmiernie wzrasta . To zaworek bo podlaczalem sprawny na probe i bylo stabilne cisnienie . Nie znalazles czyli nie masz niestety ?

                      Komentarz


                      • #12
                        Piotrus, To N75 od AGR pasuje do 1,8T ? ops:
                        Bo mi tez zostal i chyba gdzies lezy...
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz


                        • #13
                          Purchawa , nie znam Cie jeszcze ale juz widze ze ty jestes fajny gosc :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Radek
                            Purchawa , nie znam Cie jeszcze ale juz widze ze ty jestes fajny gosc :wink:
                            Prosze sie nie smiac ops:
                            Nie znam sie na 1,8T to nie wiem czy sa takie same zaworki, dlatego pytam.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Purchawa
                              Zamieszczone przez Radek
                              Purchawa , nie znam Cie jeszcze ale juz widze ze ty jestes fajny gosc :wink:
                              Prosze sie nie smiac ops:
                              Nie znam sie na 1,8T to nie wiem czy sa takie same zaworki, dlatego pytam.
                              Piotrek... ale Radek ma Ibizę i w ogóle jest wredny typ :szeroki_usmiech :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Purchawa
                                Zamieszczone przez Radek
                                Purchawa , nie znam Cie jeszcze ale juz widze ze ty jestes fajny gosc :wink:
                                Prosze sie nie smiac ops:
                                Nie znam sie na 1,8T to nie wiem czy sa takie same zaworki, dlatego pytam.
                                Ej ale to byl komplement , chcialem Ci podziekowac za chec pomocy !
                                Glupio wyszlo ops:
                                Piotrus proponowal mi zaworek od AGR , wiec mozliwe ze jest taki sam , ja tez nie wiem

                                [ Dodano: Pon 10 Sty, 05 20:05 ]
                                Zamieszczone przez MisiekWAW
                                Piotrek... ale Radek ma Ibizę i w ogóle jest wredny typ :szeroki_usmiech :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
                                Nie wredny , tylko ma zaworek uszkodzony :lol:

                                Komentarz


                                • #17
                                  Hehe Spoko
                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Cholera- nie mam ETKI pod reka ale wydaje mi sie ze bedzie taki sam bo zarowno w 1,8T jak i w AGR wastegate jest sterowany nadcisnieniowo
                                    Piotruś
                                    AGR(RIP) + ALH

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Nr N75 od AGR - 028 906 283N
                                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                      STOP ECO-TERRORISM!

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Purchawa
                                        Nr N75 od AGR - 028 906 283N
                                        Gdzies znalezlem info ,ze to nie jest N75 :

                                        N249 - 028 906 283N

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Radek
                                          Gdzies znalezlem info ,ze to nie jest N75 :
                                          N249 - 028 906 283N
                                          No to ktos sie myli N239 ma nr - 1J0 906 283 C
                                          Etka mowic co innego:


                                          I sam zaworek:
                                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                          STOP ECO-TERRORISM!

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Purchawa masz racje.

                                            BTW: Wydaje mi sie, ze w 1.8T bedzie inny nr zaworka, ale moge sie mylic.
                                            TDI 205PS

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              N75

                                              Niestety ten zupelnie nie pasuje
                                              Potrzebuje taki

                                              034906283J

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X