Nie przekładam silnika Tak jak mowicie wymiana glowicy i popychaczy. Jutro auto bedzie gotowe. Rob555 Dzieki za pomoc, ale juz wszystko jest skompletowane i skladane do kupy))
Skoda Octavia 2,0 z gazem sekwencyjnym
rocznik 2001
POZDRAWIAM!!!
witam kolegow
mam pytanko do was otoz kupilem wczoraj audi A3 1.8
i jako ze jest to benzynka nie za bardzo moge przyzwyczaic sie do obrotow
i tu moje pytanie do was
koles od ktorego kupilem autko modyfikowaj je w niemieckim serwisie AUDI
wymienil miedzy innnymi zawieszenie blistein obnizone o 2.5cm klocki i tarcze (nawiercane) Brembo, caly wydech remusa itp
i coraz czesciej wydaje mi sie ze wymienil takze skrzynie biegow na jakas bardziej sportowa (czyt. krotsza)
np zeby osiagnac 100km/h na 5 biegu musze miec 3100obr/min
czy nie uwazacie ze jest to stanowczo za duzo???
dodatkowo czy mozecie mi powiedziec w jakim zakresie obrotow autko pali najmniej (ma najwiekszy moment) bo jezdze narazie jak dziecko ktore ma nowa zabawke (piluje z banankiem na ustach)
i spalane wychodzi mi ok 10-14l/100km co wydaje mi sie z lekka duzo
a nie chce wsadzac gazu bo boje sie o kondycje silnika wiec jak by spalanie zeszlo ponizej 10l to byloby to do zaakceptowania
nastepne pytanko, czy jesli zdecydowal bym sie na skrzynie 6 biegowa z 1.8T to czy bedzie ona pasowac do mojego P&P????( za ile taka skrzynie z montazem mozna wychaczyc??)
nastepne pytanko jak malym kosztem podniesc sobie moc jeszcze o jakies 10 konikow??? :diabelski_usmiech
no i ostatnie pytanko co mozecie podziec o tym silniku, czy dobry wybralem czy jest to silnik ktory bedzie sprawial mi problemy????
ma oryginalny przebieg 150kkm
np zeby osiagnac 100km/h na 5 biegu musze miec 3100obr/min
Przeciez czerwone pole masz przy 6200, wiec w czym problem 8) A przy 80km/h masz ile obrotow na V biegu?
Zamieszczone przez chester121
a nie chce wsadzac gazu bo boje sie o kondycje silnika wiec jak by spalanie zeszlo ponizej 10l to byloby to do zaakceptowania
Po miescie malo realne. No chyba, ze zamierzasz jezdzic jak przyslowiowy kapelusznik
Zamieszczone przez chester121
nastepne pytanko, czy jesli zdecydowal bym sie na skrzynie 6 biegowa z 1.8T to czy bedzie ona pasowac do mojego P&P????
Skrzynie VI biegowe w 1.8T byly tylko w wersji Quattro, wiec nie wiem, czy bedzie pasowalo do oski.
Zamieszczone przez chester121
nastepne pytanko jak malym kosztem podniesc sobie moc jeszcze o jakies 10 konikow??? :diabelski_usmiech
Magnetyzer + Strumienica + Stozek + Duza lotka na dachu :lol:
A tak na serio to nie ma malych kosztow podniesienia mocy w silniku wolnossacym :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez chester121
no i ostatnie pytanko co mozecie podziec o tym silniku, czy dobry wybralem czy jest to silnik ktory bedzie sprawial mi problemy????
Szczerze :?: Dla mnie ten silnik to porazka :? Lepiej bylo brac 1.8T, bo koszty utrzymania, takie same, a dynamika duuuuuzo lepsza + oczywicie mozliwosc zrobienia chociazby chipa :szeroki_usmiech (o wiekszych modyfikacjach juz nie wspominajac )
nastepne pytanko, czy jesli zdecydowal bym sie na skrzynie 6 biegowa z 1.8T to czy bedzie ona pasowac do mojego P&P????
Skrzynie VI biegowe w 1.8T byly tylko w wersji Quattro, wiec nie wiem, czy bedzie pasowalo do oski.
Z Leona 1.8T można !
Zamieszczone przez QBA
Zamieszczone przez chester121
nastepne pytanko jak malym kosztem podniesc sobie moc jeszcze o jakies 10 konikow??? :diabelski_usmiech
Magnetyzer + Strumienica + Stozek + Duza lotka na dachu :lol:
A tak na serio to nie ma malych kosztow podniesienia mocy w silniku wolnossacym :szeroki_usmiech
nie wiem jak to w A3 jest , ale w Toledo to rzeczywiście porażka , zmiana końcowego tłumika " sportowy " i stożka dalej kupa a spalanie przy ciężkim bucie 13 w górę. Dlatego mówię nie ma co wydawać kasy na takie rzeczy jak stożki bo to się nie sprawdzi
djczas, pytam sie powaznie
ta skrzynia wedlug mnie jest za krotka (choc juz wyskoczylem na autostrade do katowic) i 200km/h (z GPS'em) wyciagnal bez problemu (powiem tylko ze licznik mam idealnie wyskalowany z gpsem jednak co audi to audi :twisted: :twisted: )
co do slnika 1.8 z turbo pewo ze wolal bym ale niestety nie bylo a auto jest mi potrzebne
w sumie to narazie bryka fajnie sie rozpedza, przeszedlem z 90 konnego diesla i jest spora roznica
kto wie moze kiedy bede probowal zainstalowac turbo do mojego 20 zaworowca :diabelski_usmiech
narazie mysle tylko o skrzyni, i chc poznac realne ceny bo jesli bedzie to kwota bliska kwoty djczas'a, to dam sobie spokoj
chester121, po co ci skrzynia 6 nic ci ona nie da a koszty są spore co do licznika to gratuluje ale mnie sie wydaje że raczej ci gps przekłamuje tak jak licznik
A czego sie spodziewać Zwlaszcza, ze pewnie ten "tlumnik" i stozek byly uniwersalne
wiesz ten tłumik to jest byczy i wisi niestety tak tylko się dało zamontować i sprawia wrażenie odpadającego ,ale tuning :diabelski_usmiech filtr nie lepszy , duuzy
co do vmaxa to 200km/h jest to przyzwoity wynik
ale glownie chodzi mi o to ze przy 100km/h trzeba miec ponad 3000obr
a ja ciagle przyzwyczajony do dieselka, wydaje mi sie nie ekonomicze takie jezdzenie
ale moze macie panowie racje ze sie czepiam, tak pewno jest zawsze gdy przechodzi sie z diesla na benzyne, mimo to ciagle uwazam ze diesle zadza!!!!!!!
PS czy ktos moze mi powiedziec w jakich przedzialach silnik ma najwiekszy moment ???
Turba nie wsadzisz do tego silnika bo jest on nie odpreżony a skrznia 6 wyjdzie ci ok 3500zł w samych częsciach . Przerubek jest bardzo dużo . Sam przerabiam ten temat i jest duzy problem z dopasowaniem czesci.
chester121, ttak w dobrym klubie nocnym a tak napoważnie uszczelka pod głowicą jest grubsza w autach z turbodoładowaniem niż w wolnossących i jeszcze pare innych ale zasadniczo chodzi o uszczelke pod głowicą
Komentarz