w roczniku 1999 byly juz dwie wersje desek, tzn modele 2000 mialy juz ta nowa. Jesli chodzi o lifting to samochody byly poddane jemu chyba w lipcu 2000r. Jesli ta skodzina ma po lifcie to znaczy ze mila zmiane - tylko czy tak bo sobie wlasciciel zyczyl, czu mialal dzwona. Wiec 99 rocznik nie mogl miec fabrycznie lamp polifcie.
Mozliwe ,zeby dzwi opadły w octavi?
Zwiń
X
-
Mozliwe ,zeby dzwi opadły w octavi?
LAkiernik mowi ,ze opadly dzwi .Faktycznie mnimalna roznica jest jak sie przyjzec jakims krawedziom na dzwiach . Co wy na to.
Czy mozna kupic zaslpeki na sroby takie jak sa w SEACIE CUPRA? Jak sytuacja wyglada z zabezpieczniami na sroby bo seat reklamuje macgarada czy mieli by takie zaslpki pasowite?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne
przebieg 273 tyś
-
-
Jeśli widzisz różnice w rozmieszczeniu krawędzi to nie ma rady, spróbuj poregulować drzwi.Zamieszczone przez rafalusLAkiernik mowi ,ze opadly dzwi .Faktycznie mnimalna roznica jest jak sie przyjzec jakims krawedziom na dzwiach . Co wy na to.
Czy dobrze się domyślam, że chodzi o śruby kół ?Zamieszczone przez rafalusCzy mozna kupic zaslpeki na sroby takie jak sa w SEACIE CUPRA? Jak sytuacja wyglada z zabezpieczniami na sroby bo seat reklamuje macgarada czy mieli by takie zaslpki pasowite?Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Re: Mozliwe ,zeby dzwi opadły w octavi?
Może mieć racje. W ojca Octavi 98 też opadły dość znacznie. Daliśmy podkładki pod zawiasy dzwi i jest git.Zamieszczone przez rafalusLAkiernik mowi ,ze opadly dzwi ....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Tak sie przyjzalem w kilku octaviach i widzialem opadniete poza tym zamykaja sie dobrze.
Najgorsze to ,ze jak widac ,ze opadły to znaczy ,ze nie wiele brakuje do progu i o wszystkie nalepki-nakładki moze haczyć. Trzeba by pytac w skodzie . A jest wogole jakas regulacja dzwi?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne
przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Jest regulacja położenia zawiasów. Jednak przyznam, że jest to operacja dosyć żmudna, wymagająca dużo cierpliwości i często wielokrotnego powtarzania. Poza tym nie zawsze nas zadowoli, bo zakres regulacji może okazać się za mały. W przypadku opadnięcia regulacja dotyczy części zawiasów mocowanych do słupka nadwozia.Zamieszczone przez borutrafalus napisał/a:
A jest wogole jakas regulacja dzwi?
właśnie?
Akurat na problem opadnięcia drzwi prostą i skuteczną radą jest to, o czym pisał Masmo:
Podkładki zaczynamy montować od dolnego zawiasu, pod jego część przykręcaną do drzwi. Grubość dobieramy eksperymentalnie :wink:Zamieszczone przez MasmoDaliśmy podkładki pod zawiasy dzwi i jest git.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Szkoda ,ze nie zgłośniło się więcej osób przeprowadzających regulacje .
Mi opadły lekko jedne i drugie w dodatku optarcie na drzwiach jest mocne.
Nie rozpoczynajac nowego watka dodam ,ze wymienilem listwy na lakierowane .
Okazuje sie ,ze stare od spody wniektorych miejscach koroduja cholera ,zeby sie na lakier nie przeniosło
listwy mialy 2 lata
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne
przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
nie wiem czy dobrze rozumiem ale czy chodzi np o róznice w krawedziach dzwi pomiedzy np przednimi i tylnymi?...u mnie lekko opadły przednie od strony kierowcy...wystarczyła sama regulacja tego rygla do zamka znajdujacego sie na słupku srodkowym......5 minut roboty i jest rózniutko i nawet sie troszke lżej zamykaja....
Komentarz
-
-
W Ojca 98 dzwi szły wyraźnie jakieś 4 mm niżej niż dzwi tylne. Więc regulację zamka byłyby bez sensu bo dzwi po prosu nie pasują niżej, nie mówiąc o wizualnej stronie.Zamieszczone przez rafalusAle to kwestia zamka a nie zawiasow w takim razie??Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Jeśli podniesiecie do góry rygiel zamka (ten na słupku) to tył drzwi się podniesie i drzwi są wtedy utrzymywane na przednim górnym zawiasie i na zamku. Uważacie, że to dobre rozwiązanie ?
Jak dla mnie to tak, jak leczenie syfa aspiryną ...za przeproszeniem oczywiście
Nawet po zdemontowaniu rygla ze słupka drzwi powinny być równo z tylnymi, przecież to na zawiasach się utrzymują ! No chyba, że ktoś u siebie przewiduje taką rolę dla zamka :wink:
Obniżają się na skutek zużywania zawiasów, złego montażu po naprawie lub być może poluzowania śrub mocujących zawiasy.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Całkowicie się zgadzam. Dodatkowo u mnie pracuje cała buda i w związku z tym że drzwi cały czas opierają się na ryglu wydają dźwięki, które mnie bardzo denerwują.Zamieszczone przez RomanSJeśli podniesiecie do góry rygiel zamka (ten na słupku) to tył drzwi się podniesie i drzwi są wtedy utrzymywane na przednim górnym zawiasie i na zamku. Uważacie, że to dobre rozwiązanie ?
Jak dla mnie to tak, jak leczenie syfa aspiryną ...za przeproszeniem oczywiście
Nawet po zdemontowaniu rygla ze słupka drzwi powinny być równo z tylnymi, przecież to na zawiasach się utrzymują ! No chyba, że ktoś u siebie przewiduje taką rolę dla zamka :wink:
Obniżają się na skutek zużywania zawiasów, złego montażu po naprawie lub być może poluzowania śrub mocujących zawiasy.Powered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
Jak podniesiesz tylko na jednym zawiasie to tylko na tym jednym cały ciężar drzwi będzie wisiał !Zamieszczone przez zgucioto jaki właściwie jest sposób regulacji drzwi na zawiasach bez wkładania pod zawiasy podkładek
u mnie drzwi kierowcy opadły i trzeba podnieść na dolnym zawiasie, którą śrube trzeba kręcić żeby je podnieść?
Regulację ustawienia drzwi robi się za pomoca śrub mocujących zawiasy. Zarówno mocujących zawiasy do drzwi (tu sa też podkładki) jak i mocujących zawiasy do nadwozia ( o ile pamietam, to jedna śruba dostępna z zewnątrz a druga od wewnątrz nadwozia).
Jak to DOPCHNĄŁ :shock: :?: Kopnął nogą czy co :szeroki_usmiech :?:Zamieszczone przez robak013Ja miałem podobny problem, z tym, że drzwi znacznie się opuszczały po otwarciu. Pojechałem do mechanika i bez żadnej regulacji dopchnął tylko drzwi i jest git (1,5 roku nie mam żadnych problemów)Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
robak013, o kopaniu noga to napisałem z przymruzeniem oka
A powaznie to albo miałeś (masz nadal) niedokręcone śruby zawiasu, no albo zwyczajnie przegiął górną część drzwi - w co nie bardzo chce mi się wierzyć. A jeżeli faktycznie tak było to .... no właśnie , słów brakuje na takie sposoby napraw :diabelski_usmiech
A może jednak "dopchnął" i dokręcił luźną śrubę zawiasu a Ty tego nie widziałeś, co :?:Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
A jakiej grubości te podkładki dałeś? Bo ja chcę tak zrobić u siebie, tylko dobrze byłoby mieć już podkładkę odpowiedniej grubości w ręce jak się zabiorę do rozkręcania.Zamieszczone przez MasmoMoże mieć racje. W ojca Octavi 98 też opadły dość znacznie. Daliśmy podkładki pod zawiasy dzwi i jest git.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
No właśnie nie, też byłem zdziwiony i myślałem, że będzie potrzebna regulacja.Widziałem już wiele różnych rzeczy co dla mnie wydawało się większym problemem a jak pojechałem do speca(oczywiście zaufanego) to wyszło 5 min roboty.A może jednak "dopchnął" i dokręcił luźną śrubę zawiasu a Ty tego nie widziałeś, co :?:
Komentarz
-
Komentarz