1.9 czy 2.0 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawelsam11
    Classic
    • 2014
    • 1

    1.9 czy 2.0 tdi

    Zamieszczone przez dudek_t
    Co tu dużo mówić... tragicznie to wygląda :|
    O gustach nie powinno się dyskutować tak apropo
  • hape222
    Classic
    • 2012
    • 7

    #2
    1.9 czy 2.0 tdi

    witam wszystkich na forum
    od jakiegoś czasu szukam octavii II
    czy octavia z ogłoszenia to 1.9 czy 2.0


    przepraszam jeżeli nie w tym dziale i proszę ewentualnie i przeniesienie.

    Komentarz

    • wicher12
      Ambiente
      • 2008
      • 193

      #3
      1.9

      Komentarz

      • termit886
        Rider
        • 2012
        • 261
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        przecież pisze że 1,9 105km. Ale dobra rada odrazu nie wiesz w ten przebieg jaki tam jest napisany. na bank ma więcej

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez termit886
          przecież pisze że 1,9 105km. Ale dobra rada odrazu nie wiesz w ten przebieg jaki tam jest napisany. na bank ma więcej
          a niby dlaczego nie wierzyć ? raczej być czujnym i sprawdzić dokładnie to udokumentowanie przebiegu, ja mam z 2007 dokładnie taki sam silnik i też się zbliżam do 100kkm.

          hape222,
          temat o autach z ogłoszenia jest tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=11210
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            loru, ale tez masz tak ujebany silnik jak ten z ogłoszenia? :wink:
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • loru
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4286
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez piramida
              loru, ale tez masz tak ujebany silnik jak ten z ogłoszenia? :wink:
              jak by go Grześ przy każdym servicre nie przecierał to pewnie by wyglądał tak samo.
              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

              Komentarz

              • hape222
                Classic
                • 2012
                • 7

                #8
                może mieć 80tys, jeździła nią kobitka,
                jeżeli przebieg prawdziwy, auto trochę brudnawe w środku, parę szkód na blacharce ( 5 lat wiec ok), niebawem szykuje się rozrząd i może sprzęgło ->reasumując, czy warte jest to auto taka cenę?

                ps. szukam octavki I lub II do 30tys, jeżeli ktoś ma namiary, proszę pisac
                proszę admina o przeniesienie
                pozdrawiam

                Komentarz

                • TomekRs
                  RS
                  • 2011
                  • 1670

                  #9
                  80tys najechane przez kobitke to jak 180tys km przez faceta.

                  Komentarz

                  • bresiu
                    Classic
                    • 2011
                    • 36

                    #10
                    Dokładnie tak jak octaviars1 pisze,
                    Ja mam w mojej okcie najechane 230tys i wymieniłem z grubszych rzeczy dwumas,
                    Za to mama na ten sam rocznik 1.6 75tys i powoli skrzynia dogorywa :/

                    Komentarz

                    • sew1981
                      RS
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2009
                      • 10917
                      • Fiat

                      #11
                      bresiu, akurat w 1.6 bywały problemy ze skrzyniami, nawet w bfq się zdarzają

                      Komentarz

                      • tomek333
                        Classic
                        • 2011
                        • 31

                        #12
                        1.9 TDI 101 KM POLECAM !!!

                        Komentarz

                        • ZymiT
                          Drive
                          • 2010
                          • 58
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez tomek333
                          1.9 TDI 101 KM POLECAM !!!
                          moja siostra ma skoda fabia 1.9 tdi 101 km na liczniku ma ponad 200 tys. km nic z tym się nie działo tylko pompa wspomagania kierownicy za 600 zł używanego i śmiga sobie
                          Skoda Octavia II Laurin & Klement + DSG 2008r. ---> Octavia II 2.0 TDI BKD L&K + DSG by ZymiT

                          Komentarz

                          • Agamek12
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 9935
                            • Ford

                            #14
                            Koledzy, pozwólcie mi usystematyzować wiedzę o 2.0TDI: które z nich (symbol) są "złe", a które "lepsze"? Do którego roku były robione te "złe"?
                            Będę wdzięczny za nieodsyłanie mnie do "szukajki" (dziś wiatr wieje mi "łodemnie" i blukonekt działa słabiutko)...
                            Adam... Używam:
                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                            Passek: B6 175KM/366Nm

                            Komentarz

                            • Nexus6
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4847
                              • Volkswagen

                              #15
                              BMM - 8V pompowtryskiwacze, komp Boscha EDC-16 - pancerny motor
                              BKD - 16V pompowtryskiwacze, komp Boscha EDC-16 - 140 KM - te miewaly problemy z glowicami, podobno od MY 2007 cos tam poprawiono;
                              BMN - 16V, piezopompowtryskiwacze Siemensa i komputer Siemensa, skaleczony DPF'em
                              BWC - odpowiednik BKD pakowany do "mitasubaszi", glowica pozbawiona wad BKD, co ciekawe wg "mitasubaszi" nie wymaga oleju z VW505.01 :!:
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz

                              • Agamek12
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 9935
                                • Ford

                                #16
                                Nexus6, czyli każdy 2.0TDI 8V (bez patrzenia na symbol) jest najlepszym wyborem spośród silników 2.0TDI?
                                Od którego do którego roku je montowano? Czy wkładano je też do Passata B6?
                                Adam... Używam:
                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                Komentarz

                                • piotrek_os
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 8160
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Agamek12, czyzby znów Cie kusiło na Skode :diabelski_usmiech Żona wyrazi zgode :roll: na przesiadke z Toyoty :diabelski_usmiech
                                  Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                  Komentarz

                                  • Bentol1
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 1

                                    #18
                                    Witan
                                    Ogladalem ta skoda, ma ona prawdziwe 90 tys przejechane, ale Stan blachy progow i srodka wyglada Na 300 tys. Historia jest taka ze jeździła nią pani w firmie a potem go odkupiła ale niestety zero dbania o auto, jest książka potwierdzonaw ASO. Skodzianka jest tez w niektórych miejscach pomalowana niesprawdzalem miernikiem ale było coś robione,najgorzej wyglada. Rdza która za niedługo zje ten samochód.
                                    Lepiej kupić coś innego po troche większym przebiegu ale zadbane niż mały przebieg a traktowany jak wróg.
                                    Pozdrawiam

                                    Komentarz

                                    • sew1981
                                      RS
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2009
                                      • 10917
                                      • Fiat

                                      #19
                                      Agamek12, niestety niektóre bmmy też miały dpfa, czego nie było w bkd.
                                      Przykład fura kolei miśka wro (który aktualnie pakuje tsi pod maskę,ale w opisie masz jego były motor):


                                      [ Dodano: Nie 15 Lip, 12 15:52 ]
                                      tu masz temat rzeka:

                                      w passkach były inne oznaczenia silników bodajże, i sporo problemów z 2.0 tdi w pierwszej fazie produkcji 2.0 tdi pd. Lepiej celować w nowsze passki 2.0 tdi cr od 2008 roku obecne na rynku

                                      Komentarz

                                      • Agamek12
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 9935
                                        • Ford

                                        #20
                                        sew1981, dzięki za info.
                                        Niestety, Passaty B6 po 2008 są poza moim zasięgiem finansowym, a te w zasięgu mają pod maską przede wszystkim ten nieszczęsny 2.0TDI, czyli... czarnego Paska w dizlu na wypasie w jasnej skórze ma feldze od niemieckiego dziadka lekarza mającego jeszcze 3 inne samochody (i dlatego taki mały przebieg) nie będzie... :diabelski_usmiech
                                        Adam... Używam:
                                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                        Passek: B6 175KM/366Nm

                                        Komentarz

                                        • sew1981
                                          RS
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2009
                                          • 10917
                                          • Fiat

                                          #21
                                          Agamek12, spoks :wink:
                                          No tak te wszystkie "hajlajny na ful opcji od dziadka z niemiec"...hehe o kant dupy :wink:
                                          Ja bym odpuścił Passka b6 i audi a4/a6 czy superba I z 2.0 tdi pd pod maską z lat 2005-7. Generalnie problemy ze smarowaniem gwarantowane masz w nich i to poważne.
                                          Sam widziałem zatartego audika i passka na własne oczy u mechanika.Silniki to kosza poszły. Przelot miały coś trochę ponad 100 tkm.
                                          W Passku B5 lift pod koniec produkcji (2004-5) był 2.0 tdi 8v o mocy 136 ps, ale nie mam pojęcia jak z jego żywotnością (trzeba by poszperać) i nie wiem czy się podoba Tobie stara buda Passka. :wink: o tak dokładnie wyglądały te wersje z 2.0 tdi:

                                          W OII natomiast bym szukał bkd lub bmm (bez dpfa wersje), bmn bym odpuśił

                                          [ Dodano: Nie 15 Lip, 12 19:34 ]
                                          ten 2.0 w b5 passku niestety ma dpfa, ale z opinii na forum passatowym wydaje się być udaną konstrukcją:
                                          cytat:
                                          "Mam Passata B5 z silnikiem 2.0 TDI 136km jak również B6 2.0TDI 140km
                                          Naczytałem się wiele niepochlebnych opinii zarówno o jednym jak i drugim modelu i jestem raczej pozytywnie zaskoczony.
                                          136km Passacik jeździ przyzwoicie, moj ma już około 160tys a ja przejechałem nim już około 35tyś. Robię normalne przeglądy, leje paliwko i bardzo sobie chwalę. Jestem zdziwiony bo jak na TDI to on na prawde nie bierze oleju ( sam sprawdzam bagnetem a nie czekam na lampke z ostrzeżeniem). Pali jak kazdy TDI okolo 10 w miescie( jak stoje w korku) i 8.5 (jak jade w korku). Na trasie roznie w zaleznosci czy noga ciezka czy lekka.
                                          Jedynym poważnym mankamentem była charakterystyka momentu i mocy tego silnika. Duży pik około 3000tys obrotów a potem nic.... Szybka wizyta u tunera poprawiła ten problem. Wprawdzie wyszło po zabiegu 172KM ale staram sie z nich nie korzystać bez potrzeby. Najważniejsze ze auto ciągnie w pelnym zakresie obrotow, no i trzeba uważać zeby DPFa nie upalic.

                                          140km to juz inna zabawka. Moj jest bez DPFa i zre olej jak smok , ale tylko jak sie go mocno pogania.
                                          W srodku jest swietnie wyciszony i sprawia wrazenie jakby byl CR a nie PD. Pali tak jak poprzednik za to nie ma problemu z "mocami i momentami" Rwie do przodu jak głupi i za to go lubie
                                          Nie obylo sie jednak bez mankamentu, a mianowicie gdy hamuje silnikiem przy okolo 3200obr/min, to czuć delikatne wibracje i dźwięk jakbym autobusem z retarderem hamowal a nie osobowką, VW ASO zrobiło zwyczajową "Rybę" i kaze mi czekać aż "zjawisko się nasili". No to czekam i nasilam "
                                          W B5 (SI i Audi A6 C5) jest jedna różnica, tdiki były montowane wzdłużnie, a nie poprzecznie jak w B6 i Octaviach czy Golfach.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...