Zamieszczone przez dudek_t
1.9 czy 2.0 tdi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez termit886przecież pisze że 1,9 105km. Ale dobra rada odrazu nie wiesz w ten przebieg jaki tam jest napisany. na bank ma więcej
hape222,
temat o autach z ogłoszenia jest tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=11210O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
loru, ale tez masz tak ujebany silnik jak ten z ogłoszenia? :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
może mieć 80tys, jeździła nią kobitka,
jeżeli przebieg prawdziwy, auto trochę brudnawe w środku, parę szkód na blacharce ( 5 lat wiec ok), niebawem szykuje się rozrząd i może sprzęgło ->reasumując, czy warte jest to auto taka cenę?
ps. szukam octavki I lub II do 30tys, jeżeli ktoś ma namiary, proszę pisac
proszę admina o przeniesienie
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek3331.9 TDI 101 KM POLECAM !!!Skoda Octavia II Laurin & Klement + DSG 2008r. ---> Octavia II 2.0 TDI BKD L&K + DSG by ZymiT
Komentarz
-
-
BMM - 8V pompowtryskiwacze, komp Boscha EDC-16 - pancerny motor
BKD - 16V pompowtryskiwacze, komp Boscha EDC-16 - 140 KM - te miewaly problemy z glowicami, podobno od MY 2007 cos tam poprawiono;
BMN - 16V, piezopompowtryskiwacze Siemensa i komputer Siemensa, skaleczony DPF'em
BWC - odpowiednik BKD pakowany do "mitasubaszi", glowica pozbawiona wad BKD, co ciekawe wg "mitasubaszi" nie wymaga oleju z VW505.01 :!:With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Witan
Ogladalem ta skoda, ma ona prawdziwe 90 tys przejechane, ale Stan blachy progow i srodka wyglada Na 300 tys. Historia jest taka ze jeździła nią pani w firmie a potem go odkupiła ale niestety zero dbania o auto, jest książka potwierdzonaw ASO. Skodzianka jest tez w niektórych miejscach pomalowana niesprawdzalem miernikiem ale było coś robione,najgorzej wyglada. Rdza która za niedługo zje ten samochód.
Lepiej kupić coś innego po troche większym przebiegu ale zadbane niż mały przebieg a traktowany jak wróg.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Agamek12, niestety niektóre bmmy też miały dpfa, czego nie było w bkd.
Przykład fura kolei miśka wro (który aktualnie pakuje tsi pod maskę,ale w opisie masz jego były motor):
[ Dodano: Nie 15 Lip, 12 15:52 ]
tu masz temat rzeka:
w passkach były inne oznaczenia silników bodajże, i sporo problemów z 2.0 tdi w pierwszej fazie produkcji 2.0 tdi pd. Lepiej celować w nowsze passki 2.0 tdi cr od 2008 roku obecne na rynku
Komentarz
-
-
sew1981, dzięki za info.
Niestety, Passaty B6 po 2008 są poza moim zasięgiem finansowym, a te w zasięgu mają pod maską przede wszystkim ten nieszczęsny 2.0TDI, czyli... czarnego Paska w dizlu na wypasie w jasnej skórze ma feldze od niemieckiego dziadka lekarza mającego jeszcze 3 inne samochody (i dlatego taki mały przebieg) nie będzie... :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Agamek12, spoks :wink:
No tak te wszystkie "hajlajny na ful opcji od dziadka z niemiec"...hehe o kant dupy :wink:
Ja bym odpuścił Passka b6 i audi a4/a6 czy superba I z 2.0 tdi pd pod maską z lat 2005-7. Generalnie problemy ze smarowaniem gwarantowane masz w nich i to poważne.
Sam widziałem zatartego audika i passka na własne oczy u mechanika.Silniki to kosza poszły. Przelot miały coś trochę ponad 100 tkm.
W Passku B5 lift pod koniec produkcji (2004-5) był 2.0 tdi 8v o mocy 136 ps, ale nie mam pojęcia jak z jego żywotnością (trzeba by poszperać) i nie wiem czy się podoba Tobie stara buda Passka. :wink: o tak dokładnie wyglądały te wersje z 2.0 tdi:
W OII natomiast bym szukał bkd lub bmm (bez dpfa wersje), bmn bym odpuśił
[ Dodano: Nie 15 Lip, 12 19:34 ]
ten 2.0 w b5 passku niestety ma dpfa, ale z opinii na forum passatowym wydaje się być udaną konstrukcją:
cytat:
"Mam Passata B5 z silnikiem 2.0 TDI 136km jak również B6 2.0TDI 140km
Naczytałem się wiele niepochlebnych opinii zarówno o jednym jak i drugim modelu i jestem raczej pozytywnie zaskoczony.
136km Passacik jeździ przyzwoicie, moj ma już około 160tys a ja przejechałem nim już około 35tyś. Robię normalne przeglądy, leje paliwko i bardzo sobie chwalę. Jestem zdziwiony bo jak na TDI to on na prawde nie bierze oleju ( sam sprawdzam bagnetem a nie czekam na lampke z ostrzeżeniem). Pali jak kazdy TDI okolo 10 w miescie( jak stoje w korku) i 8.5 (jak jade w korku). Na trasie roznie w zaleznosci czy noga ciezka czy lekka.
Jedynym poważnym mankamentem była charakterystyka momentu i mocy tego silnika. Duży pik około 3000tys obrotów a potem nic.... Szybka wizyta u tunera poprawiła ten problem. Wprawdzie wyszło po zabiegu 172KM ale staram sie z nich nie korzystać bez potrzeby. Najważniejsze ze auto ciągnie w pelnym zakresie obrotow, no i trzeba uważać zeby DPFa nie upalic.
140km to juz inna zabawka. Moj jest bez DPFa i zre olej jak smok , ale tylko jak sie go mocno pogania.
W srodku jest swietnie wyciszony i sprawia wrazenie jakby byl CR a nie PD. Pali tak jak poprzednik za to nie ma problemu z "mocami i momentami" Rwie do przodu jak głupi i za to go lubie
Nie obylo sie jednak bez mankamentu, a mianowicie gdy hamuje silnikiem przy okolo 3200obr/min, to czuć delikatne wibracje i dźwięk jakbym autobusem z retarderem hamowal a nie osobowką, VW ASO zrobiło zwyczajową "Rybę" i kaze mi czekać aż "zjawisko się nasili". No to czekam i nasilam "
W B5 (SI i Audi A6 C5) jest jedna różnica, tdiki były montowane wzdłużnie, a nie poprzecznie jak w B6 i Octaviach czy Golfach.
Komentarz
-
Komentarz