no rozkmina jest patrze juz na manuale czy cos ciekawego jest ale tez nie bedzie lekki temat bo mysle kombi tsi i manula tez bym juz ubolal bo dawal by mega duzo frajdy fakt wajchowac bede musial ale jakos to przezyl bym... No i potencjal na zrobienie autka duzy compsport ladna oferte ma dla tego silnika....
Kicer, przedliftem w OII nie było tdi cr, ba więcej - nawet po lifcie, zaraz po nim pd jeszcze bywało np. bkd z 2008/9 roku.
[ Dodano: Pią 08 Cze, 12 08:53 ] Waciak, troszkę może tak, ale tak naprawdę to czym one się różnią wiesz może? Bo ja za wielkich różnic nie widzę.
mam na myśli np. silnik audi vs silnik skody (bo według mnie to tylko nazwą się różnią, tak samo jak skrzynia dsg w skodzie vs. s-tronic w audi)
sew1981, mylisz się
przedliftowy RS jakiego jestem posiadaczem ma CEGA(a to było nie było CR)
tak samo jak przedliftowy RS z 2008/2009 ma już nowy środek :wink:
[ Dodano: Pią 08 Cze, 12 09:25 ]
Zamieszczone przez Puchacz
chyba, że ktoś udowodni, że kupił RSke w TDI, i dopłacił do interesu 5-6 k PLN różnicy względem TFSI żeby wsłuchiwać się w klekot traktora
ja tak znalazłem 8)
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Sew jeden to FSI+ ślimak a drugi to 1.8 który "urósł" do 2.0
A nazewnictwo to już inna bajka u Audi i u Nas
Trzeba patrzeć na kodowanie silnika i tyle a nie jak to się nazywa w katalogach i na klapach
Wracając do tematu to wybór pomiędzy TSI a TDI jest uwarunkowany tym, do czego i jak ma służyć eresa.W moim przypadku branie TDI mijało się z celem gdyż posiadam 4 auta i przebiegi na poszczególne samochody wychodzą minimalne (tylko nie pytajcie mnie po co mi 4 auta )
Do tego w TDI DPF :roll:
Wydaje mi się też, że ekspoatacja benzyny wyjdzie taniej także Czolo sam musisz zdecydować
I szukaj DSG koniecznie
piotrek_gdy, faktycznie, zapomniałem o Twojej...ale ogólnie nie wiedziałem, że przed liftem bywały crki w rs tdi, myślałem, że tylko bmn pd. No to jedyny wypadek zatem i chyba mało takich jest dostępnych na rynku i tak, ciekawe jaki czas je produkowali? wiesz może? To tak samo mniej więcej jak u Mrfazi, który ma u nas bkd z 2009 po lifcie, z końca wkładania tego motoru do OII. piotrek_gdy, Waciak, całe życie człowiek się uczy :wink:
a ja uważam że Starogard Gdański jest podstawowym zagłębiem ulepów na pomorzu naszym gdańskim, na drugim miejscu równo kwidzyn, malbork i kościerzyna i kartuzo podobne wsie.
wszedzie sa ulepy w jenymi miejscu wiecej w drugim mniej. Jeden problem duzy znalesc dobrego tsi tfsi nie wnikam jzu w to w kazdym razie 2.0 turbo 200koni w dsg jest to mozliwe ale mega drogie to co wynalazlem. Ale juz manual za smieszne pienaidze i jest troche tego w pl nie duzo ale jest oczywiscie 2.0tdi rski jest sporo i w dsg tez. Ja kupuje drugie autko golfem zonka bedzie smigac bo jest mega doinwestowany nie oplaca sie sprzedawac a ja no pewnie bede robil tak jak robilem tym kolo 20tys rocznie bo golfem zrobione mam z 25 ale z 5 to mysle zona a wiecej ja bo robie km jak jestem w kraju ale nei robi mi to. Jak bede w stanie dostac dobra rske w dsg w beznynie to koneicznie no i wogole wolal bym beznyne pieknie sie wkreca i ladnie pracuje i zapierdziela inaczej. Fakt klekot ma moment ale benzynka pieknie jedzie i nie klekocze.... Bez urazy sam jezdze klekotem ale lubie diesla za moment a benzynke za dzwiek i zbieranie sie juz od samego poczatku....
A może wystarczyłby 1.8TSI? Osiągi niewiele gorsze 7.8 va. 7.3 od 0-100 z tym że zawieszenie jest standardowe. Cena znacznie niższa a podaż znacznie większa. 1.8 ma "wadę" w postaci braku "kopnięcia" momentu. Przyśpieszenie jest równomierne co dla niektórych /zwłaszcza traktorzystów/ jest wadą. Nie wiem jak jest w 2.0 T(F)SI pod tym względem. Skrzynia też czasami "haczy", ale to już nie kwestia silnika.
Z tym że w ersce oprócz lepszego silnika sa jeszcze lepsze hamulce, koła, design, zawieszenie itp, po programie i wydechu takie silnik generuje moc około 270koni, jeżeli autorowi zależy na mocnym i fajnym aucie to niech szuka ersa tfsi z dsg.
Odnosnie tuningu to w granicach 14kzł mozna uzyskac wynik około 360koni :wink:
Czolo, nie przesadzaj
chyba że mówisz o tych z mobile.eu z przebiegami powyżej 200 tys km
w Polsce są 2 RSy diesel w DSG- jeden w Wawce salonowy a drugi sprowadzany z Austrii w Rzeszowie
ogladałem oba zanim kupiłem swojego :?
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Z tym że w ersce oprócz lepszego silnika sa jeszcze lepsze hamulce, koła, design, zawieszenie itp, po programie i wydechu takie silnik generuje moc około 270koni, jeżeli autorowi zależy na mocnym i fajnym aucie to niech szuka ersa tfsi z dsg.
Dokładnie tak. Dlatego zawsze uważałem i uważam, że lepszy jest gorzej wyposażony 2.0 TFSI czy 2.0 TSI niż super wypasiona 1.8 TSI.
wyposażony
Zamieszczone przez piramida
Odnosnie tuningu to w granicach 14kzł mozna uzyskac wynik około 360koni
Jeszcze trochę, a machnę ręką na lpg i bezpośredni wtrysk benzyny i zrobię sobie dobrze.
[ Dodano: Sob 09 Cze, 12 13:23 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdy
chyba że mówisz o tych z mobile.eu z przebiegami powyżej 200 tys km
No z TDI to raczej taka RS'ka będzie miała w okolicach 400 tys. km
Ferd, "No z TDI to raczej taka RS'ka będzie miała w okolicach 400 tys. km" to rozumiem humorystyczne powiedzenie? Chyba by musiały rski jeździć na flocie i to naprawdę sporo żeby auto z 2007/8 roku wykręciło 400tkm. Myślę, że maksymalnie mają po 200tkm te roczniki, rskami nikt flotą nie pomyka. Częściej można napotkać ulepa powypadkowego z DE niż nie wiadomo z jakim przebiegiem w tej odmianie OII.
Ale wiesz, TDI to TDI, jak przytargane z Niemiec, albo cywilizowanego Zachodu gdzie są drogi i gdzie się jeździ, to i się trochę nabije nawet RS'ką. Ważny jest jednak rocznik, samochód tdi miedzy 5 a 10 lat to raczej dużo kilometrów zrobi. Benzyna jest bezpieczniejsza.
Aj jaka szkoda, że taki fajny temat o Superbie i leasingu został zamknięty, faktycznie emocji było sporo, ale było tez do pogadania :diabelski_usmiech
Zaraz by VW płakał, że się Superb lepiej sprzedaje jak Passat.
Octavia III pokaże, jaką dalszą droga pójdzie Skoda. Czy będzie to droga Daci - samochody dla III Świata, czy droga samochodu dla ludzi z krajów cywilizowanego Zachodu.
Octavia III pokaże, jaką dalszą droga pójdzie Skoda. Czy będzie to droga Daci - samochody dla III Świata, czy droga samochodu dla ludzi z krajów cywilizowanego Zachodu.
Obawiam sie ze bedzie juz tylko gorzej i coraz wieksze ciecie kosztow. Ostatnia normalna Octavia byla II przed liftem, potem juz zaczeli ciac co sie da
tylko, że to się da zmienić taniej niż różnica w cenie pomiędzy tymi modelami. Inaczej jest jeśli ktoś celuje właśnie w te 270 KM. Oczywiście mniej wysilony motor 2.0 jest lepszy w takim wypadku.
Wszystko tak naprawdę zależy od potrzeb i oczekiwań nabywcy. Kurcze, też bym chciał 2.0 ale budżetu nie było odpowiedniego.
witam ja czekam na jakies sprawdzone autka 2.0t w dsg z checia linki bym tu ujrzal co bym mogl cos analizowac bo bez dsg jest pare. Tdi nie wiem jakos nie napalam sie przy moich przebiegach no i potencjale benzyny...
Octavia III pokaże, jaką dalszą droga pójdzie Skoda. Czy będzie to droga Daci - samochody dla III Świata, czy droga samochodu dla ludzi z krajów cywilizowanego Zachodu.
Obawiam sie ze bedzie juz tylko gorzej i coraz wieksze ciecie kosztow. Ostatnia normalna Octavia byla II przed liftem, potem juz zaczeli ciac co sie da
Zgadzam sie.
niestety wydaje mi sie ze rok 2008 to jest jakas cezura kiedy zaczeli skody zamiast ciagle ulepszac to nieco dziadzic (np. twarde plastiki we wszystkich wersjach Octavii z tylu na drzwiach, podczas gdy wczesniej byly tam mieciutkie - lepiej niz w Golfie, itp.)...
mi sie wydaje, ze juz po Rapidzie bedzie widac czy Skoda ma w zamysle VW byc dla III swiata czy dla Zachodniej Europy... i mam podejrzenia jednak co do tego III swiata... (oczywiscie nie chodzi mi o Kamerun, ale wlasnie o marke w stylu Dacia - czyli dla ubogich...).
ps. ja sie rozgladalem za RS 2.0 TFSI i szczerze mowiac wszystkie mialy prawie zawsze jakies dziwne przygody ktore je dyskwalifikowaly...
Komentarz