kc2ine, Słodowy za pomocą papierka lakmusowego wyświetliłby Ci dane na szybie wiec....cisza....
LPG w Nowym Tourze
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kc2inea gdzie najczesciej montuja ten wskaznik gazu bo ja widzialem juz 2 razy w dziwnych miejscach i nie rowno zalozony. Dlaczego skoda nie przewidziala mozliwosci wyswietlania na fabrycznych zegarach na desce lub na radiu tej informacji? taki montaz wyglada jak robia teraz wyglada nieprofesjonalnie ala Adam Slodowy...
Komentarz
-
-
Dlaczego skoda nie przewidziala mozliwosci wyswietlania na fabrycznych zegarach na desce lub na radiu tej informacji? taki montaz jak robia teraz wyglada nieprofesjonalnie ala Adam Slodowy...
przewiduje, ale w przypadku fabrycznej instalacji
żelowy akumulator w takim jakby plastikowym pojemniku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez seba.79Czy wobec powyższych Waszych wypowiedzi "Body Kit" LR dopuszcza improwizacje w zakładaniu instalacji typu np. butla do jazdy na wstecznym czy raczej wszyscy z Tourem 2 mogą się spodziewać identycznego (łudzę się :??) montażu??
Komentarz
-
-
Kiedyś na gazeo.pl był promocyjny film z Octą Twin Power i tam było widać, że ma butlę wsadzoną odwrotnie (czyli do jazdy na wstecznym). Niestety, teraz nie mogę tego znaleźć.
Mam jedynie link do reportażu: http://gazeo.pl/na-biezaco/reportaze...rtaz,5617.html
kwestia, jak zrobili zdjęcie tego wielozaworu, bo jest tak wykadrowane, że nie można przesądzić, jak jest założona butla (choć mam podejrzenie, że jednak na wstecznym).Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrzej.PKiedyś na gazeo.pl był promocyjny film z Octą Twin Power i tam było widać, że ma butlę wsadzoną odwrotnie (czyli do jazdy na wstecznym). Niestety, teraz nie mogę tego znaleźć.
.
wprawdzie lubie jezdzic tylem ale po autostradzie troche niewygodnie i nie wiem
co na to by policja powiedziala :P
Komentarz
-
-
Nie, chodzi o sposób montażu butli.
Wersja prawidłowa to WZ (wielozawór) montowany w kierunku tylnego zderzaka.
Wówczas nie ma problemów z ew. przełączaniem na benę przy gwałtownych przyspieszeniach, gdy w zbiorniku jest już mało gazu.
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Dzięki za link, co prawda tam są zdjęcia (pewnie nie naszej instalacji), czy ktoś może dla pewności wstawić fotkę POPRAWNIE założonego wielozaworu LPG - żebyśmy sobie sprawdzili.
I drugie pytanie -czy montaż butli do jazdy na wstecznym nie jest na pewno wskazany przez LR Polska?? Może dopuszczone są oba położenia??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez seba.79Dzięki za link, co prawda tam są zdjęcia (pewnie nie naszej instalacji), czy ktoś może dla pewności wstawić fotkę POPRAWNIE założonego wielozaworu LPG - żebyśmy sobie sprawdzili.
I drugie pytanie -czy montaż butli do jazdy na wstecznym nie jest na pewno wskazany przez LR Polska?? Może dopuszczone są oba położenia??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez seba.79czy ktoś może dla pewności wstawić fotkę POPRAWNIE założonego wielozaworu LPG
Zamieszczone przez seba.79czy montaż butli do jazdy na wstecznym nie jest na pewno wskazany przez LR Polska?? Może dopuszczone są oba położenia??
Co do zasadności - na pewno nie jest to wzięte z kapelusza.
mau74, raczej małe szanse na wywalczenie czegoś - bo na to chyba nie ma przepisu. To chodzi o rozumienie zjawisk powstających w butli przy przyspieszaniu itp. Więc gazownicy montują różnieSkoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
W moim samochodzie podczas pierwszego przełączania z benzyny na gaz (z zimnego silnika) jest delikatne szarpnięcie, po wyłączeniu silnika i krótkim postoju za drugim razem nie ma takiego objawu czy odwrotnie założona butla może być tego przyczyną?
Tylko dlaczego dzieje się tak za pierwszym razem ?
[ Dodano: Czw 19 Lip, 12 13:30 ]
na forum znalazłem instrukcje montażu butli i jest w niej że powinno być do jazdy na wstecznym to ja już nie wiem w końcu jak ma być.
Komentarz
-
-
mau74, zgadza się, w instrukcjach tak podają. Cóż, rzeczywistość to zweryfikowała. Niewykluczone, że w 1.6MPI nie ma znaczenia, jak jest butla zamontowana, bo w końcu silnik nie jest paliwożerny i nie ma wysokiego chwilowego zapotrzebowanie na gaz.
Niemniej jednak mając przy montażu wybór to zawsze wybiorę opcję z WZ do tył. Tak mam we Favoricie (kumpel w swojej Fav ma do jazdy na wstecznym i jest to odczuwalne na końcówce gazu) oraz w Octavii.
kc2ine, wiesz, obojętnie do jakiej, wolę mieć tak, aby nie było z tym problemów (zresztą nie tak dawno badałem kwestię jakości montażu "fabrycznego": http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=750069 ).Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
No to podsumowując należy powiedzieć, że tak jak mówicie fizycznie można montować obojętnie jak tylko przy butli do jazdy na wstecznym zwiększa się prawdopodobieństwo przełączenia na benzynę podczas przyśpieszania (oczywiście przy małej ilości gazu w zbiorniku) w stosunku do montażu butli do jazdy normalnie - mam racje?
Czyli instalacja się wcześniej przełączy czyli minimalnie więcej LPG w zbiorniku zostanie-pewnie jest też możliwe ZBYT WCZESNE przełączenie się zwłaszcza podczas przyśpieszania przy jeździe pod górę co może być trochę denerwujące. Ekspertów od gazu prosimy o ustosunkowanie się...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mau74W moim samochodzie podczas pierwszego przełączania z benzyny na gaz (z zimnego silnika) jest delikatne szarpnięcie, po wyłączeniu silnika i krótkim postoju za drugim razem nie ma takiego objawu czy odwrotnie założona butla może być tego przyczyną?
Tylko dlaczego dzieje się tak za pierwszym razem ?Zamieszczone przez mau74ale nikt nie odpowiedział na temat delikatnego szarpnięcia podczas przełączania z benzyny na gazSkoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mau74ale nikt nie odpowiedział na temat delikatnego szarpnięcia podczas przełączania z benzyny na gaz
Komentarz
-
Komentarz