dziwn hałas i problemy z zapalaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafael73
    Classic
    S_OCP Member
    • 2007
    • 5

    dziwn hałas i problemy z zapalaniem

    obszywanie skórą kierownic i nie tylko

    http://www.carsdream.com/skora.html mocno chwalona, np,forum golfa



    Naprawa, renowacja tapicerki samochodowej, obszywanie kierownicy skórą, obszywanie foteli, tapicerki w 200 kolorach! Precyzyjne wykonanie!




    yoyo.pl réunit des informations et annonces. Nous espérons que vous y trouverez les informations que vous recherchez !






    TAPICERSTWO SAMOCHODOWE Michał Rothe. 60-185 Poznań-Skórzewo ul. Sportowa 20 tel/fax: (061) 814 38 55 tel. kom: 0602 297 777. 60-185 Poznań-Skórzewo ...
    www.tapicer-rothe.poznan.pl/ - 5k

    tu jest oferta, między innymi obszywanie podłokietnika (są zdjęcia) http://www.eleryk.pl/index.html
    Octavia RULES
  • marcin4710
    Classic
    • 2006
    • 6

    #2
    dziwn hałas i problemy z zapalaniem

    Witam.
    Kupiłem ostatnio octavie1 1,9tdi, mam 2 pyania :?:
    1 Czy to normalne ze przy 80km/h i wzwysz pojawia sie dziwne buczenie :?:
    2. Rano jak zapalam pojawia sie czarna chmura a w dodatku niema mrozu a ja musze troche krecic zeby odpalił (akumulator jest nowy). Czy to normalne nie jezdziłem nigdy dizelkiem i niemam pojecia.

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      jaki przebieg, jaki silnik, zawirusowana czy nie itd...
      podaj trochę danych
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Buczy jakies lozysko, a problem drugi to pewnie syndrom flamastra, ale jak podasz wiecej szczegolow to bede wyjasniac
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • marcin4710
          Classic
          • 2006
          • 6

          #5
          Mam przejechane 184000, rocznik 98, 90km a nic przy silniku nie robiłem chyba ze poprzedni własciciel ale nic na ten temat nie wiem. :?

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            A kiedy kupiles auto?? Bo przy 180kkm powinno wymienic sie rozrzad i obawiam sie ze ktos to tradycyjnie poskladal na znaczki malowane flamastrem, a nie wg sztuki warsztatowej.

            Co do buczenia, to najlatwiej podniesc albo cale auto, albo kazde kolo osobno i zakrecic kolem. Jak bedzie cos buczec to wiadomo. Zazwyczaj slychac, a czesto dodatkowo takie kolo ma juz luz.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • RomanS
              Elegance
              • 2004
              • 804

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Co do buczenia, to najlatwiej podniesc albo cale auto, albo kazde kolo osobno i zakrecic kolem. Jak bedzie cos buczec to wiadomo.
              Tylko że akurat przednim to nie zakręcisz tak żeby usłyszeć czy buczy, ewentualnie luzy można sprawdzić.
              Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

              Komentarz

              • daneczek76
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 3642
                • Toyota

                #8
                Jak łozysko z przodu to raczej najczęściej buczy jak się gdzies w zakręt wchodzi taki duzy łuk to wtedy mocniej buczy a jak na wprost to słabiej , przynajmniej tak umnie było.
                [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez marcin4710
                  1 Czy to normalne ze przy 80km/h i wzwysz pojawia sie dziwne buczenie :?:
                  Tak jak koledzy wspominają. Najprawdopodobniej bedzie to jedno z łożysk (lub nie jedno). Najlepiej sprawdzić to w czasie jazdy: jazda na wprost, łuk w lewo, łuk w prawo
                  Zamieszczone przez marcin4710
                  2. Rano jak zapalam pojawia sie czarna chmura a w dodatku niema mrozu a ja musze troche krecic zeby odpalił (akumulator jest nowy). Czy to normalne nie jezdziłem nigdy dizelkiem i niemam pojecia.
                  Radziłbym również sprawdzić czy sprawne są świece żarowe a potem podjechać do np. ASO żeby podpieli pod VAG-a i sprawdzili ustawienie kąta początku wtrysku (to to o czym pisał Maicroft),
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    dobrygrzeswawa, Ale narazie ze swiec auto nie korzysta, chyba ze faktycznie temp spadla ponizej 5'C. Powyzej swiec przeciez nie grzeje.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      dobrygrzeswawa, Ale narazie ze swiec auto nie korzysta, chyba ze faktycznie temp spadla ponizej 5'C. Powyzej swiec przeciez nie grzeje.
                      No i tu niestety się mylisz. Na zimnym silniku zawsze grzeją tylko raz dłużej raz krócej, zależnie jak szybko silnik się nagrzewa :idea:
                      Można usłyszeć kiedy są wyłaczane > klik przekaźnika.
                      Żeby to potwierdzić, możesz po nocy odpalić auto i dodać gazu tak ok.2500obr/min. wtedy świece automatycznie są odłączane do chwili jak obroty znowu spodną lub jak silnik się zagrzeje
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                        Radziłbym również sprawdzić czy sprawne są świece żarowe
                        to samo miałem zasugerowac.
                        wyjołeś mi to z ust dobry grzesiu
                        a co do buczenia, podnieść na lewarku podłuz klocek odpal autko wrzuć jedeynę czy dwójkę i bedziesz słyszał czy szumi na kole

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          dobrygrzeswawa, Nie bylbym taki pewien :wink: Grzanie wstepne, a dogrzewanie to dwie rozne sprawy. Z tego co czytalem forum Mastersa juz jakis czas temu, to wlasnie one sie nie wlaczaja do grzania wstepnego, a jedynie moga potem sie uruchomic, aby silnik chodzil ciut spokojniej.

                          Ten przekaznik to wiem, ze jest. Ale tak samo tyka po okolo 3-5minutach jazdy jakis inny :roll:

                          Mozna tez wsadzic lape i sprawdzic W starych szrotach swieca robila sie ciepla, a tu mi sie nie grzaly, bo kiedys sie bawilem w doswiadczenia


                          Ale to silnik 2.0TDI
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Ale to silnik 2.0TDI
                            no właśnie :P
                            dobrygrzeswawa, Nie bylbym taki pewien :wink: Grzanie wstepne, a dogrzewanie to dwie rozne sprawy. Z tego co czytalem forum Mastersa juz jakis czas temu, to wlasnie one sie nie wlaczaja do grzania wstepnego, a jedynie moga potem sie uruchomic, aby silnik chodzil ciut spokojniej.
                            zrób prosty test.
                            Po nocy, przy temp. powyżej 14'C podłącz miernik pod jedną ze świec i uruchom silnik zobaczysz że jednak świece grzeją
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Ten przekaznik to wiem, ze jest. Ale tak samo tyka po okolo 3-5minutach jazdy jakis inny :roll:
                            Dokładnie...może to być przekaźnik od świec żarowych podgrzewających płyn chłodniczy

                            Poza tym ten artykuł nie ma zastosowania w naszych gnojkach na VP. Przykład: nie ma rozdzielonego sygnału napięcia na poszczególne świece.

                            Zamieszczone przez Maicroft
                            W starych szrotach swieca robila sie ciepla, a tu mi sie nie grzaly, bo kiedys sie bawilem w doswiadczenia
                            Musisz pobawić się jeszcze tylko nie zapomnij doprowadzić masy do świecy (jeśli sprawdzałeś na wykręconych) :szeroki_usmiech ale fakt że teraz trudniej wyczuć ponieważ dużo lepsza jest izolacja

                            peass
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              dobrygrzeswawa, A cos znalazlem, moze razem potlumaczymy :wink:

                              Silnik na pompie, szkoda ze 1Z, ale AHF od niego nie rozni sie jakos az tak i dalej mowimy o grzaniu wstępnym, a nie o dogrzewaniu swiecami zarowymi komor spalania, co jest opisane na dole tej foty i z czym sie zgadzam
                              Załączone pliki
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • DGW
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 2330

                                #16
                                Maicroft, evry fing is ok but
                                ja kiepsko mówić po angelsku i tylko mogę sobie rysunki pooglądać ale obiecuje podać dokładne napięcie jakie idzie na świece i przez jaki czas po zapaleniu zimnego silnika gdy tem. otoczenia jest wyższa niż 15 st.C

                                [ Dodano: Czw 12 Paź, 06 20:11 ]
                                albo przyjeżdżaj na urodzinki OCP to razem sprawdzimy przy browarze
                                NFPNorth-West
                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                ->
                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                Komentarz

                                Pracuję...