[O2] temp oleju w 1.8 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzej111
    L&K
    • 2010
    • 1391

    #51
    Kup oryginalny filtr i problem z głowy
    Co do wciskania oleju to nie wiem dlaczego mieli by to zrobić, LL jest na 30kkm więc jeśli wyjadą z takim tekstem to zmień ASO

    Ja tam nie wiem po co jeździć do ASO na wymianę oleju (po gwarancji oczywiście)
    IMO wystrczy zbierać faktury na części i robotę dla przyszłego kupującego
    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

    Komentarz

    • Eidos71
      RS
      • 2011
      • 2050
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #52
      Seba210 - nie baw się w wymiany wg LL, tylko wymieniaj co rok, lub co 15.000 km. Takie wymiany nie przeszkadzają przecież w stosowaniu oleju LL - a jeżeli rzeczywiście oleje LL zachowują dłużej swoje właściwości od olejów 502 i 505, to po prostu silniczek będzie bardziej zadbany przez cały ten okres między wymianami W poprzednim moim autku producent również zalecał wymiany co 30.000 km, jednak po kilku latach (z powodu m.in. padających turbin) zmienił zalecenia na co 20.000, a niedługo potem wprowadził co 15.000 km - chwalił się potem, że kilkuletnie badania nad problemem padających turbin zaowocowały rozwiązaniem tego problemu :diabelski_usmiech . I rzeczywiście - zmiany oleju co 15.000 km ograniczyły do normalnego poziomu usterkowość turbo. Dlatego przy uturbionej jednostce - moim prywatnym zdaniem - nie ma co oszczędzać na wymianach oleju (pomijając inne aspekty dbałości o turbo).
      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
      MOJA FURKA

      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

      Komentarz

      • Mihau
        RS
        • 2009
        • 7460
        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

        #53
        Zamieszczone przez Eidos71
        Seba210 - nie baw się w wymiany wg LL, tylko wymieniaj co rok, lub co 15.000 km
        Dokładnie. Jak widać robisz podobne przebiegi do mnie. Ja zrobiłem dwa przeglądy w ASO co rok. Raz po 15,5kkm z wymianą wszystkich filtrów i oleju i druga wymiana przy ok. 27kkm również z wymianą takich samych części. Uważam, że zainwestować w części i robociznę ok. 1000 PLN raz na rok to nie jest dużo biorąc pod uwagę ile hajsu poszło na samochód.
        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

        Komentarz

        • zak14
          Rider
          • 2011
          • 605
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #54
          Zamieszczone przez Mihau
          Uważam, że zainwestować w części i robociznę ok. 1000 PLN
          Drogo coś. U mnie wyszło 280 zł za przegląd w ASO + ok. 230 za własny olej i filtry.
          Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

          Komentarz

          • Mihau
            RS
            • 2009
            • 7460
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #55
            Zamieszczone przez zak14
            Zamieszczone przez Mihau
            Uważam, że zainwestować w części i robociznę ok. 1000 PLN
            Drogo coś. U mnie wyszło 280 zł za przegląd w ASO + ok. 230 za własny olej i filtry.
            Nie chciało mi się sprawdzać więc tak chlapłem
            Mi wyszło 793 PLN za filtry, olej i przegląd.
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz

            • Zorr
              RS
              • 2011
              • 2110

              #56
              Ja zrobiłem w aso przy 13 tys zmianę oleju + filtry (przed zimą)
              i teraz zbliża mi się kolejny przegląd na którym zmienię na formę przeglądów na QG2 (co 15tys olej a reszta co 30tys)
              Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
              Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

              Komentarz

              • Tippo
                L&K
                • 2009
                • 1349
                • Octavia III (5E3)
                • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                #57
                Ostatnio trasa 100km, z czego polowa po drogach ekspresowych, nie przekroczyl x-lite 105C, jazda do 130km/h temp ze 15-20C

                Komentarz

                Pracuję...