Zamieszczone przez zeszok
Czy w octavi I jest czujnik zuzycia klockow?
Zwiń
X
-
Re: Czy w octavi I jest czujnik zluzycia klockow?
Zamieszczone przez SamiecCzy w octavi I jest czujnik zluzycia klockow? bo juz mi klocki robia sie cienkie i niechcialbym tarcz uszkodzic :roll: W ASO widzialem cene 365zl to jest cena za przod i tyl czy tylko przod ? Musze kupic orginalne bo jeszcze gwarancjia jest.
Klockow nie musisz kupic oryginanlnych, jedynie wymiany dokonac w ASO!TDI 205PS
Komentarz
-
-
Czy w octavi I jest czujnik zluzycia klockow? bo juz mi klocki robia sie cienkie i niechcialbym tarcz uszkodzic
W ASO widzialem cene 365zl to jest cena za przod i tyl czy tylko przod
Komentarz
-
-
Re: Czy w octavi I jest czujnik zluzycia klockow?
Zamieszczone przez MiKruSCzujnik podobno jest.
Klockow nie musisz kupic oryginanlnych, jedynie wymiany dokonac w ASO!
Na allegro sa orginalne klocki gdzies ok 100zl taniej z faktura itp to moze tam zakupie
I najchetniej to bym se sam zmienil.
No wlasnie w moim ASV to pewno przyoszczedzili i czujnika nie ma :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dede_adamCzujnik jest zalezny od wersji wyposazenia.
Od ridera dawniej eleganca w gore wszystkie powinny miecTak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Re: Czy w octavi I jest czujnik zluzycia klockow?
Zamieszczone przez SamiecHm...to teoretycznie moge kupic np. filtr powietrza za 20zl a nie 80zl i tez go wymienia i nie bedzie problemow ze auto jest na gwarancji? :roll:
Oleju tez nie musisz kupic w ASO, bylebys go tam wymienil. :roll:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MartinezZamieszczone przez dede_adamCzujnik jest zalezny od wersji wyposazenia.
Od ridera dawniej eleganca w gore wszystkie powinny miec
a w riderach tez jest. A teraz w tych toru to chyba dop w buisness :roll:
Komentarz
-
-
Mi w ASO sprawdzali po nr nadwozia i powiedzieli, ze byly montowane klocki z czujnikiem i bez, poki nie zobacza to nie wiadomo jakie mam.
Kabel od czujnika zawsze mozna obciac"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftChyba to dopiero ostrzezenie, ale jak sie cos zaswieca to ja bym odrazu ogladnal co jest. Czasem tylko jakies zwarcie a czasem moze sie okazac ze bedziemy hamowac blachami i przy kilku hamowaniach z wyzszej predkosci zatrzymamy sie komus w
Komentarz
-
-
Nie wiem przy ilu on sie wlacza, ale nowy klocek ma okolo 1cm, 1mm to jest stan graniczny kiedy po wyjeciu klockow widac czasem jak juz miejscami okladzina odkleila sie od blachy. Jak dla mnie 2-3mm to wymiana, bo potem sie wizyte odlozy i mozna do domu wracac na blachach, szczegolnie jak jezdzi sie dynamicznie. Klocki znowu nie sa az tak drogie i jak auto nie jest juz na gwarancji to firmy typu Carman maja nieraz promocje i znizki po 30% od ceny detalicznej gdzie indziej.
Komentarz
-
-
Czujnik dziala tak, ze przewod jest + a jak klocki dotkna tarcz do obwod sie zamknie i szafa zapiszczy. W samym klocku to chyba taka blaszka jest. Nie pamietam jak to wyglada dokladnie. Ale to proste jak konstrukcja cepa jest.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaNawet jak jest czujnik elektroniczny, to powinna na klocku byc taka odstajaca blaszka ktora wlasnie halasuje jak sie klocek skonczyl.
Pisałem o tym w tym wątku:
No chyba że się klocki kończą, ale to byłbym w :shock: bo dopiero niedawno zmieniane.Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
Ja w ASV Elegance z 2003 tez nie mam czujnika. Część klocków ma wskaźnik zużycia tzn. nacięcie (rowek) jak go nie ma to powinno się wymieniać, ale napewno nie wyjeżdżać do 1 czy 2 mm bo taki klocek to się może łatwo pokruszyć i wtedy zaczyna się zajeżdżanie tarczy. A tak przy okazji ile zmian klocków wytrzymują wam tarcze?COMBI ELEGANCE'03 ASV
Komentarz
-
Komentarz