0,5 litra na 14 tyś. km to jest bardzo w normie i nie ma co się przejmować. Umyj zawór EGR, przewody dolotowe i intercoler, i wtedy można zadziałać z odmą. Zrobić kilka tyś. km. i będzie jasność w temacie. Warto zmienić oliwę na 5W/40, będzie gęstszy od 0W40. Myśle, że zmiana programu nie ma wpływu na rejestrację przebiegu.
Odpowietrzenie silnika,tzw.odma.
Zwiń
X
-
Dzięki za pomoc W sobotę porobie parę zdjęć jak to u mnie wyglądało i jak to zrobiłem. Sami ocenicie. Jeszcze jedno pytanie zadam bo spotkałem się na jednym forum z twierdzieniem ze niesprawna odma może być powodem przykapcania przy przyśpieszaniu. Może mieć to jakiś wpływ na to ze lubi zakopcić ? Trochę mnie uspokoiliście bo myślałem że się wpakowałem w bagno z ta octavią;P1.9 TDI 126 PS CHIP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kiler1100Może mieć to jakiś wpływ na to ze lubi zakopcić ?
A tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...zyszczenie+egr zobacz, poczytaj co się zbiera w układzie dolotowym :!:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
jeszcze mam jedno pytańko zanim zacznę rozbierać moją skode. Chce wyciągnąć odpowietrznik z pokrywy zaworów. Pierwsze pytanie to czy po prostu mam ciągnąć odpowietrznik do góry i wyjdzie z tamtąd? Drugie to czy jest tam jakaś uszczelka która może się uszkodzić w czasie wyciągania zaworu ? :?:1.9 TDI 126 PS CHIP
Komentarz
-
-
lepka, odepnij rurkę przy rurze powietrznej i zdejmiesz całość z odmą. Jest na wcisk. Po odpięciu poruszaj na boki (ale delikatnie aby nie połamać). Może być sklejona z króćcem pokrywy.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Komentarz