problemy na biegu jalowym.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aisa27
    Classic
    • 2007
    • 30

    problemy na biegu jalowym.

    Zamieszczone przez Fleishmachine
    Tylko czy jest sens wymieniac wskazowki, skoro zmiana podswietlenia daje lepszy efekt?
    O właśnie i o to chodzi, chociaż osobiście skłaniam sie jednak do rozwiązania hybrydowego, czyli wskazowki => folia do banerów swietlnych + mod diodek, w dzien jest kolorek folii w nocy dodatkowo swiatelko. Przy starannym oklejeniu IMHO ładniej wygladaja niż ori, ale to tylko moje zdanie.

    [ Dodano: Czw 25 Sty, 07 05:05 ]
    Zamieszczone przez Fleishmachine
    bo 0603 sa dosyc male, jak bedziecie kupowac to bierzcie 0805, powinno ulatwic lutowanie niewprawi
    A czy nie sa to obudowy w soczewka skupiającoa? one maja mały kąt świecenia ok 15'. Testowałem takie i nie byłem zadowolony z efektu. PLCC2 jest obudową bezsoczewkową o kacie swiecenia ok 120st. Oczywiscie rożnica w cenie znaczna na korzyść 0603 / 0805
  • M@rcin
    Classic
    • 2006
    • 39

    #2
    problemy na biegu jalowym.

    telepie samochodem na biegu jalowym. obroty lekko plywaja ale sa to bardzo minimalne wachniecia wskazowka obrotomierza. czyszczenie przepustnicy praktycznie nic nie dalo. co to moze byc? moze wtryski?

    Komentarz


    • #3
      Czy masz LPG ?

      Komentarz

      • M@rcin
        Classic
        • 2006
        • 39

        #4
        tak mam LPG ale z wylaczanym gazem tez szarpie na biegu jalowym.

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          a jakie są obroty na biegu jałowym?
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • -Piotr-
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1018
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            telepie samochodem na biegu jalowym
            sprawdź układ zapłonowy. Zacznij od świec, po kable zapłonowe i dalej. Kiedy wymieniane były te elementy ? Mamy lekko wilgotną porę roku mającą wpływ na w/w elektrykę.
            O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
            KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
            O III czarna liftback - reaktywacja

            Komentarz


            • #7
              Na początek podepnij do VAG'a i zobacz co będzie w błedach.

              Potem zaczniemy konbinować....

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                M@rcin, mmoga sie powoli kończyc cewki sprawdzic vagiem trzeba czy nie wypada zapłon tzw missfire oraz jkie błedy generuje może też być sonda lambda lub czujnik temeratury ale bez vaga to jak wróżewnie z fusuów

                Komentarz

                • M@rcin
                  Classic
                  • 2006
                  • 39

                  #9
                  to pytanie za 100pkt. gdzie w woj swietokrzyskim mozna sie podpiac do vaga i ile to kosztuje?

                  Komentarz


                  • #10
                    W kazdym srwisie grupy VW....

                    ...... lub u kogos kto ma laptopa, soft, kable i troche wiedzy.

                    duże szanse ze to jest lambda... jak pisano wcześniej

                    Komentarz

                    • M@rcin
                      Classic
                      • 2006
                      • 39

                      #11
                      mechanik stwierdzil ze to wina silnika krokowego. tu mam pytanko. jakie powinny byc obroty na biegu jalowym? ja mam cos ok 800 i mechanik twierdzxi ze to za male?

                      Komentarz


                      • #12
                        około 900 do 950

                        Komentarz

                        • b707
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 1272

                          #13
                          Miałem podobny problem. Auto na jałowym powinno pracowac na 850 obr. u mnie telepalo a momentami wskakiwalo na 1000 obr... Wczasie jazdy po zmnienie biegu na jalowy auto potrafilo pozostac na 1500 obr. Mechanik twierdził że to przepustinaca, ale pomogło sformatowanie kompa, przy czym nikt w nim nic wczesniej nie zmienial wiec bylo to troche dziwne. Po paru tygodniach zjawisko telepanie powróciło:/ Przy ponownej wizycie u mechanika wyszlo najwa ze alternator jest zepsuty i daje za duze napięcie. Według niego moglo to być powodem skoków napiecia i zmian w oprogramowaniu oraz uszkodzeniu akumulatora. Bo wymiania wszystko działa juz od paru miesięcy
                          pzdr
                          Adam

                          Komentarz

                          • M@rcin
                            Classic
                            • 2006
                            • 39

                            #14
                            jestem po wymianie swiec, przewodów i podłączeniu do kompa. nie znalazł błędów a silnik ciagle telepie. co prawda troche mniej ale jednak:/ jak sprawdzic ten alternator?

                            Komentarz

                            • Sebastian_M26
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1823
                              • Superb II (3T4)

                              #15
                              trzeba chyba przepustnice wymienic
                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                              Komentarz

                              • M@rcin
                                Classic
                                • 2006
                                • 39

                                #16
                                komputer nie pokazuje bledu przepustnicy?

                                Komentarz

                                • tomi98
                                  Rider
                                  • 2004
                                  • 564

                                  #17
                                  w 99,9 % przypadkach w tym silniku jest brudna przepustnica !!!!!
                                  pod warunkiem sprawdzenia ( świec, przewodów, cewki itp )
                                  i wcale błędu nie musi pokazać :shock:

                                  ps. o czyszczeniu było na forum kilka razy opisywane

                                  Komentarz

                                  • M@rcin
                                    Classic
                                    • 2006
                                    • 39

                                    #18
                                    przepustnica była czyszczona i właściwie nic to nie dało. pozostaje wiec chyba tylko cewka. ktoś wie jak to sprawdzi domowymi sposobami?

                                    Komentarz

                                    • egon1960
                                      Classic
                                      • 2005
                                      • 23

                                      #19
                                      Zamieszczone przez M@rcin
                                      przepustnica była czyszczona i właściwie nic to nie dało. pozostaje wiec chyba tylko cewka. ktoś wie jak to sprawdzi domowymi sposobami?
                                      Jeśli po odłączeniu głównego kompa przynajmniej na jakiś czas opisywane nieprawidłowości ustąpiły skłaniałbym się ku tezie, że to elektronika od gazu zarzuca błędami głównego kompa i on dlatego tak "głupieje". Miałem identyczne perturbacje kilka lat temu z Polonezem. W tym wypadku są dwie opcje: 1- wstawić przekaźnik, żeby po każdym wyłączeniu silnika resetował się główny komputer; 2- wymienić cały osprzęt elektryczny na właściwy.

                                      Komentarz

                                      • b707
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 1272

                                        #20
                                        U mnie alteranor został wymontowany i sprawdzony przez mechanika... jak to zrobic domowym sposobem niewiem... jezeli to alternator to polecam wymienic na zregenerowany... w Wawie to koszt 50 zł
                                        pzdr
                                        Adam

                                        Komentarz

                                        Pracuję...