Tylko czy jest sens wymieniac wskazowki, skoro zmiana podswietlenia daje lepszy efekt?
O właśnie i o to chodzi, chociaż osobiście skłaniam sie jednak do rozwiązania hybrydowego, czyli wskazowki => folia do banerów swietlnych + mod diodek, w dzien jest kolorek folii w nocy dodatkowo swiatelko. Przy starannym oklejeniu IMHO ładniej wygladaja niż ori, ale to tylko moje zdanie.
[ Dodano: Czw 25 Sty, 07 05:05 ]
Zamieszczone przez Fleishmachine
bo 0603 sa dosyc male, jak bedziecie kupowac to bierzcie 0805, powinno ulatwic lutowanie niewprawi
A czy nie sa to obudowy w soczewka skupiającoa? one maja mały kąt świecenia ok 15'. Testowałem takie i nie byłem zadowolony z efektu. PLCC2 jest obudową bezsoczewkową o kacie swiecenia ok 120st. Oczywiscie rożnica w cenie znaczna na korzyść 0603 / 0805
telepie samochodem na biegu jalowym. obroty lekko plywaja ale sa to bardzo minimalne wachniecia wskazowka obrotomierza. czyszczenie przepustnicy praktycznie nic nie dalo. co to moze byc? moze wtryski?
sprawdź układ zapłonowy. Zacznij od świec, po kable zapłonowe i dalej. Kiedy wymieniane były te elementy ? Mamy lekko wilgotną porę roku mającą wpływ na w/w elektrykę.
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
M@rcin, mmoga sie powoli kończyc cewki sprawdzic vagiem trzeba czy nie wypada zapłon tzw missfire oraz jkie błedy generuje może też być sonda lambda lub czujnik temeratury ale bez vaga to jak wróżewnie z fusuów
mechanik stwierdzil ze to wina silnika krokowego. tu mam pytanko. jakie powinny byc obroty na biegu jalowym? ja mam cos ok 800 i mechanik twierdzxi ze to za male?
Miałem podobny problem. Auto na jałowym powinno pracowac na 850 obr. u mnie telepalo a momentami wskakiwalo na 1000 obr... Wczasie jazdy po zmnienie biegu na jalowy auto potrafilo pozostac na 1500 obr. Mechanik twierdził że to przepustinaca, ale pomogło sformatowanie kompa, przy czym nikt w nim nic wczesniej nie zmienial wiec bylo to troche dziwne. Po paru tygodniach zjawisko telepanie powróciło:/ Przy ponownej wizycie u mechanika wyszlo najwa ze alternator jest zepsuty i daje za duze napięcie. Według niego moglo to być powodem skoków napiecia i zmian w oprogramowaniu oraz uszkodzeniu akumulatora. Bo wymiania wszystko działa juz od paru miesięcy
pzdr
jestem po wymianie swiec, przewodów i podłączeniu do kompa. nie znalazł błędów a silnik ciagle telepie. co prawda troche mniej ale jednak:/ jak sprawdzic ten alternator?
w 99,9 % przypadkach w tym silniku jest brudna przepustnica !!!!!
pod warunkiem sprawdzenia ( świec, przewodów, cewki itp )
i wcale błędu nie musi pokazać :shock:
ps. o czyszczeniu było na forum kilka razy opisywane
przepustnica była czyszczona i właściwie nic to nie dało. pozostaje wiec chyba tylko cewka. ktoś wie jak to sprawdzi domowymi sposobami?
Jeśli po odłączeniu głównego kompa przynajmniej na jakiś czas opisywane nieprawidłowości ustąpiły skłaniałbym się ku tezie, że to elektronika od gazu zarzuca błędami głównego kompa i on dlatego tak "głupieje". Miałem identyczne perturbacje kilka lat temu z Polonezem. W tym wypadku są dwie opcje: 1- wstawić przekaźnik, żeby po każdym wyłączeniu silnika resetował się główny komputer; 2- wymienić cały osprzęt elektryczny na właściwy.
U mnie alteranor został wymontowany i sprawdzony przez mechanika... jak to zrobic domowym sposobem niewiem... jezeli to alternator to polecam wymienic na zregenerowany... w Wawie to koszt 50 zł
pzdr
Komentarz