Zamieszczone przez misiek^wro
[O1]Wymiana filtra paliwa
Zwiń
X
-
[O1]Wymiana filtra paliwa
Tagi: Brak
-
-
Spokojnie możesz wymieniać filtr paliwa, nie ma znaczenia ile masz paliwa w zbiorniku. Pamiętaj, że sporo paliwa jest w filtrze i przy zdejmowaniu przewodów z filtra zachowaj dużo spokoju i umiaru - nic na siłę, żebyś nie połamał mocowań. Pod filtr podstaw sobie jakiś stary filtr powietrza - świetnie wciąga zlane paliwo. A i potem sporo zabawy jest - fajnie się "kopie" taki podpalony filtr powietrza nasiąknięty benzyną :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bartek.KTroszkę się boje za to brać ale trzeba to zrobic+ LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BiszczuBartek.K, możesz mieć nawet pełen bak paliwa i wymienić filtr...wymiana filtra paliwa nie jest trudnazibi
Komentarz
-
-
A widzicie to zdjęcie, co dodałem wyżej? Bo kurde zastanawiam się też nad tym jak te końcówki się ściąga, a nie chce nic robić na chama, żeby nie urwać
[ Dodano: Sob 11 Sie, 12 16:48 ]
Zabrałem się za robotę i dupaaa. Ta plastikowa podkówka,troszkę wychodzi,wiecej nie chce wyjść(chyba to jest to zabezpieczenie) przewód kreci się dookoła filtra ale zejść nie chce. Czy coś robię źle? Prosze o pomoc.Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
Komentarz
-
-
Ja wolałem nie używać narzędzi do odpięcia przewodów. Są to szybkozłączki, z dwóch stron wciska się "mocowania" i delikatnie trzeba przewód zdjąć. Pierwszy przewód też mi ciężko wyszedł, ale drugi już wyjąłem bez problemu - wiedziałem co i jak po zabawie z pierwszym. Zdjęcia nie mam i nie mam teraz jak podnieść samochodu żeby cyknąć zdjęcia co i jak. Ale macając szybkozłączkę przy filtrze paliwa bez problemu da się wyczuć miejsca gdzie trzeba wcisnąć by odblokować blokady. Musicie próbować. Jak znajdę zdjęcia, to wrzucę i pokarzę co i jak.
Komentarz
-
-
witam może ktoś opisać wypięcie tych końcówek widocznych na foto, najlepiej dać fotkę już po ich odpięciu. dzięki
[ Dodano: Sob 28 Gru, 13 04:41 ]
ok już znalazłem wrzucam dla potomnych http://www.youtube.com/watch?v=drXk9xrzh0s
Komentarz
-
-
Bartek.K, lepiej niż na tym filmiku, który zamieścił kolega wyżej, nie da się wytłumaczyć. Ja też myślałem, że nie dam rady, ale poradziłem sobie. Uważaj na nadwyżkę benzyny w filtrze, bo możesz sobie napaćkać i na te. Przy końcówkach przewodów i tych zaciskach, potrzeba nieco subtelności, bo można je nie chcący zmienić śrubokrętem w bezużyteczne, co pociągnie za sobą wymianę całych przewodów.
Dasz radę - pochwal się wynikami, to zostanie kolejny manual dla potomoności, na przyszłośćArtur
Komentarz
-
-
Dla tych, którzy uważają, że nie nie jest konieczna wymiana filtra paliwa - ściągnięty filtr był fabryczny.
Złączki są delikatne. Po wciśnięciu zatrzasku podważać obok zatrzasku a nie pod nim - w innym przypadku może pęknąć.Załączone plikiWartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach.
Komentarz
-
-
Panowie z racji tego że pasowało by wymienić filtr (bardzo możliwe że jeszcze fabryczny siedzi) to nasuwa się pytanie jakiej firmy kupić?Niestety u mnie w mieście nie ma ASO więc pozostaje online bądź sprowadzenie w sklepie stacjonarnym.Podejrzewam że chyba zostać przy oryginale ale czekam na wasze opinieByło : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
Jest: Fiat Panda 1.1 PB
Skoda Octavia I 1.8T LPG
Komentarz
-
-
Qstachu, Knecht, Filtron, Mann - ceny na allegro +/- 60-100PLN.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
Na skoda części oryginał za 38zł więc chyba się skuszę a co do Filtrona ostatnio czytałem że filtry paliwa słabo wypadają (ale nie pamiętam do jakich aut).Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
Jest: Fiat Panda 1.1 PB
Skoda Octavia I 1.8T LPG
Komentarz
-
Komentarz