Filtr Knechta kupiłem, ale niestety szybko złączki nie wytrzymały i póki c jest tymczasowo kawałek wężyka dosztukowany :/. Teraz kolejne pytanie jak mieliście podobne przygody to zmienialiście przewód na uniwersalny paliwowy czy kupowaliście dedykowany? Zwykły można dostać za około 6-8 zł za metr, a dedykowany chyba najtańszy na skoda części 78 zł
. Wiem że w starym aucie (Nexii) filtr był w podobnym miejscu, i zmieniony na lanosowy , miał dosztukowane kawałki węża (ale sam wąż chyba był lipny bo dosyć cienki , w oplocie z wewnątrz) i co jakiś czas musiałem wymieniać bo ciekł. Teraz kupiłem jakiś lepszy, wiele grubszy ale póki co nie wiem czy nie lepiej kupić dedykowany i mieć spokój, robot w sumie ta sama bo bez poluzowania baku raczej się nie da przełożyć węza, bo ten od strony silnika może być na kawałku bo do niego dostęp dobry więc problemów w razie czego nie będzie z wymianą.
Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
U mnie wymiana przebiegła bez problemu ale mam pytanie co ile się wymienia ten filtr bo miałem jeszcze fabryczny (11lat 180tys.) i wyleciał z niego taki syf jak u kolegi wyżej?
Ja mam pecha wyminilem filtr paliwa w Tdi i szlag trafił wskaźnik paliwa chodzi teraz jak chce, choć i tak nie tak gwałtownie zmienia się położenie jak w przypadku uszkodzenia tego czujnika zintegrowanego z prędkośćiomierzem . Efekt wystąpił odrazu na drugi dzień i tak zaoszczędziłem :|
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
luckd, nie wiem co ile producent radzi, ja w turbodieslu wymieniałem co 15 tkm, w wolnossącej benzynie wymieniam co 30 tkm i nie patrze na to co producent radzi.....bo na stacjach chłam często lejesz do zbiornika.
Komentarz