Pogniły mi blaszane osłony hamulców i ABSu w tylnym zawieszeniu, muszę je wymienić. Zamówiłem w sklepie, gdzie znają moje autko i gdzie wiedzą, że do 4x4 wszystko jest nieco inne ;P Skonsultowali się z serwisem i zamówili części o kodach 1J0 615 611 C i 1J0 615 612 C, oryginalne, VAGowskie. Ale po zdjęciu tarczy i zacisku przed zdemontowaniem piasty ze wstępnych przymiarek wychodzi, że otwór na piastę w osłonie będzie o 2-3mm za mały.
Czy mógłbym prosić o zweryfikowanie w etce albo jakichś książkach, czy mam właściwe części? Nie chciałbym na darmo wywalać piast, bo demontaż resztek łożyska to piekło ;/
Moja srebrna to O1, 2001 rocznik, 1.9TDI ATD, 4x4, kombiacz.
KetInSzu, musisz pamiętać kolego że były 1,8T 4x4 i już miały większe tarcze i klocki, ja jak u siebie wymieniałem to w sklepie właśnie mi wcisną klocki do przodu od 1,8T
co d tej blachy to zaglądałem do książki i jesst tylko pisana jako osłona bez numeru, jak będę dzisiaj w serwisie to zapytam znajomego,może on znajdzie to co ci trzeba.ok
Ale to kur** posrane jest, że aby wymienić głupi kawałek blachy mocowany trzema śrubkami rozmiaru grochu trzeba praktycznie wychrzanić całe zawieszenie ;/
Tia, cena blachy jest OK. Gorzej, że trzeba przy okazji łożysko nowe, bo wyjmując piastę rozwalasz przeca bieżnię. A tu już przeszło stówka od sztuki, jak chcesz coś przyzwoitego wsadzić.
Daj spokój, z młodszym brackim w czasach kiedy byłem absolutnym lajkonikiem motoryzacyjnym w trampku wymieniliśmy sprzęgło w 3h. W czeszce z brackim, który jest niezły w te klocki potrzebowalismy 8h.
KetInSzu, u mnie jak na geometrii wyszło że że tył do środka się zbiega to diagnosta mówił że był bity ,ale jak spojrzałem na zawieche to na szarpakch wyszło ze jest duża guma z przody naderwana , myślałem że będzie cała zawiecha do robienia ,ale całe szczęście tylko 2gumy bo cała zawiecha z tyłu 2100 a 2 gumy tylko 100 a ile przy tym rozbierania :shock: głowa małe , ale szczęście było po moje stronie
Komentarz