Gdzie? Przepisy to przepisy... na fantazje i własne interpretacje można sobie pozwolić z przepisami kulinarnymi... a i tutaj ryzyk fizyk. Straż miejska z aparatem czy policjant z radarem robią tylko to za co im się płaci... tak jest w Polsce, w Niemczech, w USA itp. Nazywanie ich "złodziejami" to duża IMHO chamstwo... bo równie dobrze można nazwać złodziejem każdego kto czerpie zyski ze swojej działalności.
Octavia I 1.9 TDI 130PS
Zwiń
X
-
Octavia I 1.9 TDI 130PS
Hej, obecnie jestem użytkownikiem Vectry B. Planuję zmianę auta i mam okazję kupić w bardzo atrakcyjnej cenie Octavie I 1.9 130PS z 2003r w kombi. Chciałem się zapytać, jakie są koszta eksploatacyjne tego auta. Nie chcę kupować po prostu czegoś, w co będę pakować cały czas kasę. Z tego co się już zorientowałem, do wymiany jest tylko rozrząd, ale znając życie, po przyjeździe z Niemiec padnie też zawieszenie. Różnie ludzie gadają, to że przy takich mocnych silnikach silnik się pierdzieli, że kombi to też coś tam itp. itd. Ja wolę spytać prawdziwych użytkowników tych aut Z góry dziękuję za opinie i komentarze
Ps. Jaka jest sygnatura do tego silnika?
-
-
Zangetsu, poszukaj opisów ASZ-ów w "nasze auta". generalnie to dobry silnik, ale zawsze możesz trafić na minę. ja mam AHF, auto 11 lat, u mnie 4 rok i jak do tej pory miałem 2 /dwie/ awarie po kilka stów każda. nie liczę części, które wymienia się normalnie typu opony, tarcze, klocki, filtry itp. kolega ma 7-letnie ALH i wpakował już kilka tysięcy w naprawy i mechaników. aha, masz świadomość, ze to co zamierzasz ściągać to diesel/kombi i realnie może mieć nalatane z 400kkm :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Czesc, jezdze takim ASZetem od 6 lat, kupilem gdy mial 80000km, teraz ma 280000 i nie zamienilbym na zaden inny, bo nie ma lepszego silnika. Poza eksploatacja nie wsadzilem zlotowki w silnik, zawieszenie wymienialem przy 160000 i do dzis jezdze, spreglo i 2mas oryginalny, nie do wiary i ma sie dobrze, a nawet ostatnio bylem na hamowni i mam 150 kucy i 350 nm, bez zadnego czipa, po prostu dobrze ulozony. Polecam zamknietymi oczami, a jesli jezdzil po autostradach to i 300000 nie jest straszne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065Zangetsu (...) aha, masz świadomość, ze to co zamierzasz ściągać to diesel/kombi i realnie może mieć nalatane z 400kkm :?:
kruchy1978 - dobrze wiedzieć i gratuluje
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kruchy1978Polecam zamknietymi oczami, a jesli jezdzil po autostradach to i 300000 nie jest straszne.
Sprawdź jeszcze z jaką częstotliwością był zmieniany olej, oby nie jeździł na long life !!DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzychZamieszczone przez kruchy1978Polecam zamknietymi oczami, a jesli jezdzil po autostradach to i 300000 nie jest straszne.
Sprawdź jeszcze z jaką częstotliwością był zmieniany olej, oby nie jeździł na long life !!
Komentarz
-
-
bardzo dobry i mocny motor i najlepsza w OI skrzynia 6 biegowa,zawieszenie nie przez zuzycie tylko w ogole w OI (kazdej) jest kiblowate i sie chwieje jak tapczan auto. Generalnie polecam ten silnik, sam takowy mialem, duza moc, male spalanie, rewelacja. Oczywiscie musisz dbac jak o kazde auto z turbodieslem = olej o odpowiedniej normie i chldzenie/nagrzewanie turbo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chimek11jak popatrzyłem pod maske to zaniemówiłem, olej lotos 15w40/mineralny/
Jeśli stać kogoś na samochód, to powinien jeszcze do tego doliczyć koszty eksploatacji !!DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
chimek11, myślę....że jak to jeździło 150 tkm na mineralu...to wszystko poleci , wszystkie uszczelki ważniejsze
i tak się dziwie, że turbo jeszcze pracuje tam, albo nie pracuje już wcale i to jedzie jak sdi, jak mówisz , że muli.
Mój kolega kiedyś też lał z niewiedzy minerala do mondeo tddi, oduczyłem go tego nawyku, bo za długo tak nie jeździł na szczęście, przeszedł na półsyntetyk. Z tymże że tddi to odpowiednik bardziej takiego agra, więc mniejsza obawa...ale do pdka lać minerala zamiast normy 505.01 to samobójstwo w czystej postaci. Ja nawet do starego scudo 1.9 td na pompie leje półsyntetyk, żeby turbinka lepiej chodziła.
Dziw że ten pd jeszcze jeździ w ogóle.
Komentarz
-
Komentarz