[słuchaj to tam są wkońcu żarówki czy diody w stopie w kombi ?
Nisko umieszczony silnik
Zwiń
X
-
Nowej tzn II ki ??
Czy I nki??
W tdi-czyli jedynym slusznym silniku oslona pod silnikiem jest
nisko umieszczona i przy NIEOSTROZNEJ jezdzie mozna ją porysowac ew.
połamac... Jadac obciazonym samochodem po koleinach za szybko takze
moze jej sie cos stac.
Sa dwa wyjscia - metalowa oslona pod silnikiem lub ostrozniej jezdzic :wink:
A i mozna jeszcze podniesc zawieszenie ...
Komentarz
-
-
Problem dotyczył starej Octavi. Ale nowa Octavia ma większy prześwit pomiędzy powierzchnią drogi i najniższym punktem podwozia jest tylko o 8mm. Sami wiecie że te 8 mm na polskich drogach jest niczym.
Zjawisko zmniejszania prześwitu z przodu samochodu będzie pogłębiać obciążenie z przodu: silnik TDI i klimatyzacja. Obserwuję "Octavki" na drogach i podczas hamowania i martwi mnie zjawisko "siadania" przodu.
Czyżbym miał uważać że Octavia to bubel za około 80 000 PLN (ambiente)? Zauważmy, że inne samochody grupy np. Golf V nie mają tak niskiego przodu.
Podoba mi się Nowa Octavia ale nie wiem czy ją kupić. Moim zdaniem takie problemy powinien rozwiązać producent.
Komentarz
-
-
Golf i Octa maja ten sam silnik i ta sama plyte podlogowa, takie wiec powiedzialbym ze same "srodek" budy jest taki sam tylko otoczki inne. Biorac pod uwage ze sa te same punkty mocowania(chodzi o wysokosc od "ziemii") to oba tak samo siedza tylko maja rozne zawieszenia. Z drugiej strony auto ktore ma nisko silnik, przez to nisko umieszczony srodek ciezkosci, ma tez swoje zalety. A miske olejowa mozna urwac w kazdym aucie nawet w Hamerze - kwestia techniki jazdy. Jak ktos chce zwykla Octa jezdzic jak terenowka to wybaczcie. :?
[ Dodano: 12-01-2005, 13:09 ]
Zamieszczone przez KrzysztofCzyżbym miał uważać że Octavia to bubel za około 80 000 PLN (ambiente)? Zauważmy, że inne samochody grupy np. Golf V nie mają tak niskiego przodu.
Podoba mi się Nowa Octavia ale nie wiem czy ją kupić. Moim zdaniem takie problemy powinien rozwiązać producent.
Porownac mozna Golfa IV ze stara Octavia. A producent rozwiazal problem w starej Octavce: montujesz plyte pod silnik - trzeba wyjatkowych umiejetnosci zeby ja rozwalic, badz plyta i zawias w gore z przodu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KmabA ile kosztuje taka płyta?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: Nisko umieszczony silnik
Zamieszczone przez KrzysztofPowoduje to że czasem można miską olejową zawadzić o wyboistą jezdnię.
Proszę o opinie na ten temat.
Komentarz
-
-
Powtorze sie, ale dla mnie (odpukac) problem niskiego przeswitu nie istnieje. Przejechalem stokilkanascie tysiecy i nie zdarzylo mi sie przywalic spodem.
Choc wiele osob sie na to skarzy, to fakt.
Ten temat jak i sposoby radzenia sobie z nim (miedzy innymi montaz oslony metalowej wraz z cenami) byl juz wielokrotnie poruszany na forum w kilku topicach.
Radze poszukac.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Re: Nisko umieszczony silnik
Zamieszczone przez SamiecJa tam bym sie nie przejmowal,przelecialem 65kkm z plastikowa oslona i jeszcze ani jednego zaczepu w niej nie urwalem,za to raz przytarlem zderzakiem . Octavie przy hamowaniu nurkuja bo maja miekie(mona powiedziec komfortowe ) zawieszenie.
może nie mam farta, może nie umiem jeździć :x może jedno i drugie, ale ryzyko zostawienia miski uważam za bardzo realne niestety :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: Nisko umieszczony silnik
Zamieszczone przez MisiekWAWwiesz... ja też pewnie bym się nie przejmował gdyby nie to, że jeżdżac po Wawie średnio kilka razy dziennie uderzałem spodem auta o jakis garb albo inne gówno :evil:
może nie mam farta, może nie umiem jeździć :x może jedno i drugie, ale ryzyko zostawienia miski uważam za bardzo realne niestety :?
Komentarz
-
-
Ludzie dajcie spokój. Ja mam standardową (od nowości) platikową osłonę i przez przeszło 150kkm plastik się porysował i pokiereszował. Osłony nie urwałem a na codzień jeżdże po katastrofalnych W-wskich ulicach.
IMO to co fabryka dała wysatarczy.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
Komentarz