Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nisko umieszczony silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nisko umieszczony silnik

    [słuchaj to tam są wkońcu żarówki czy diody w stopie w kombi ?
    OCTAVIA '01

  • #2
    Nisko umieszczony silnik

    Witam Was!
    Zastanawiam się nad zakupem Nowej Octavi. Usłyszałem od znajomych, że w Octavi istnieje problem związany z niskim umieszczeniem silnika. Powoduje to że czasem można miską olejową zawadzić o wyboistą jezdnię.
    Proszę o opinie na ten temat.

    Komentarz


    • #3
      Nowej tzn II ki ??
      Czy I nki??
      W tdi-czyli jedynym slusznym silniku oslona pod silnikiem jest
      nisko umieszczona i przy NIEOSTROZNEJ jezdzie mozna ją porysowac ew.
      połamac... Jadac obciazonym samochodem po koleinach za szybko takze
      moze jej sie cos stac.
      Sa dwa wyjscia - metalowa oslona pod silnikiem lub ostrozniej jezdzic :wink:
      A i mozna jeszcze podniesc zawieszenie ...

      Komentarz


      • #4
        Zapomniales o najlepszym rozwiazaniu - Bilstein'y :twisted:
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz


        • #5
          Nowej Octy podobo ów problem nie dotyczy.
          Ciekawe jak to będzie w praktyce.

          Za tydzień odbiór :lol: :lol: :lol:

          Komentarz


          • #6
            ja mam autko obnizone o 35 mm nie mam zadnej osłony i nigdy jeszcze nie zawadziłem zadnym elementem silnika....czasami spodem zderzaka..ale to pryszcz......no ale ja nie mam w octavii tego jedynego słusznego silnika :lol: :szeroki_usmiech

            Komentarz


            • #7
              Problem dotyczył starej Octavi. Ale nowa Octavia ma większy prześwit pomiędzy powierzchnią drogi i najniższym punktem podwozia jest tylko o 8mm. Sami wiecie że te 8 mm na polskich drogach jest niczym.
              Zjawisko zmniejszania prześwitu z przodu samochodu będzie pogłębiać obciążenie z przodu: silnik TDI i klimatyzacja. Obserwuję "Octavki" na drogach i podczas hamowania i martwi mnie zjawisko "siadania" przodu.
              Czyżbym miał uważać że Octavia to bubel za około 80 000 PLN (ambiente)? Zauważmy, że inne samochody grupy np. Golf V nie mają tak niskiego przodu.
              Podoba mi się Nowa Octavia ale nie wiem czy ją kupić. Moim zdaniem takie problemy powinien rozwiązać producent.

              Komentarz


              • #8
                Golf i Octa maja ten sam silnik i ta sama plyte podlogowa, takie wiec powiedzialbym ze same "srodek" budy jest taki sam tylko otoczki inne. Biorac pod uwage ze sa te same punkty mocowania(chodzi o wysokosc od "ziemii") to oba tak samo siedza tylko maja rozne zawieszenia. Z drugiej strony auto ktore ma nisko silnik, przez to nisko umieszczony srodek ciezkosci, ma tez swoje zalety. A miske olejowa mozna urwac w kazdym aucie nawet w Hamerze - kwestia techniki jazdy. Jak ktos chce zwykla Octa jezdzic jak terenowka to wybaczcie. :?

                [ Dodano: 12-01-2005, 13:09 ]
                Zamieszczone przez Krzysztof
                Czyżbym miał uważać że Octavia to bubel za około 80 000 PLN (ambiente)? Zauważmy, że inne samochody grupy np. Golf V nie mają tak niskiego przodu.
                Podoba mi się Nowa Octavia ale nie wiem czy ją kupić. Moim zdaniem takie problemy powinien rozwiązać producent.
                Ale najpierw mowisz o starej potem o nowej, wiec trzeba sie zdecydowac. Nowych Octavii II jest jeszcze malo, wiec tak czesto nie mozna zobaczyc jak to jezdza po koleinach.
                Porownac mozna Golfa IV ze stara Octavia. A producent rozwiazal problem w starej Octavce: montujesz plyte pod silnik - trzeba wyjatkowych umiejetnosci zeby ja rozwalic, badz plyta i zawias w gore z przodu.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  A ile kosztuje taka płyta?
                  Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Kmab
                    A ile kosztuje taka płyta?
                    w Warszawie około 1500zł z montażem, a juz w Mińsku 1000 :!: :idea:
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Nisko umieszczony silnik

                      Zamieszczone przez Krzysztof
                      Powoduje to że czasem można miską olejową zawadzić o wyboistą jezdnię.
                      Proszę o opinie na ten temat.
                      Ja tam bym sie nie przejmowal,przelecialem 65kkm z plastikowa oslona i jeszcze ani jednego zaczepu w niej nie urwalem,za to raz przytarlem zderzakiem . Octavie przy hamowaniu nurkuja bo maja miekie(mona powiedziec komfortowe ) zawieszenie.
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Powtorze sie, ale dla mnie (odpukac) problem niskiego przeswitu nie istnieje. Przejechalem stokilkanascie tysiecy i nie zdarzylo mi sie przywalic spodem.
                        Choc wiele osob sie na to skarzy, to fakt.

                        Ten temat jak i sposoby radzenia sobie z nim (miedzy innymi montaz oslony metalowej wraz z cenami) byl juz wielokrotnie poruszany na forum w kilku topicach.

                        Radze poszukac.
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Nisko umieszczony silnik

                          Zamieszczone przez Samiec
                          Ja tam bym sie nie przejmowal,przelecialem 65kkm z plastikowa oslona i jeszcze ani jednego zaczepu w niej nie urwalem,za to raz przytarlem zderzakiem . Octavie przy hamowaniu nurkuja bo maja miekie(mona powiedziec komfortowe ) zawieszenie.
                          wiesz... ja też pewnie bym się nie przejmował gdyby nie to, że jeżdżac po Wawie średnio kilka razy dziennie uderzałem spodem auta o jakis garb albo inne gówno :evil:
                          może nie mam farta, może nie umiem jeździć :x może jedno i drugie, ale ryzyko zostawienia miski uważam za bardzo realne niestety :?
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Nisko umieszczony silnik

                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                            wiesz... ja też pewnie bym się nie przejmował gdyby nie to, że jeżdżac po Wawie średnio kilka razy dziennie uderzałem spodem auta o jakis garb albo inne gówno :evil:
                            może nie mam farta, może nie umiem jeździć :x może jedno i drugie, ale ryzyko zostawienia miski uważam za bardzo realne niestety :?
                            W sumie ja tez czesto po wawie jezdze ale moze wybieram drogi bardziej glowne i w miare rowne Moze za wolne jezdze ,albo cos bo w wawie jeszcze ani razu odpukac nie przytarlem.
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #15
                              Ludzie dajcie spokój. Ja mam standardową (od nowości) platikową osłonę i przez przeszło 150kkm plastik się porysował i pokiereszował. Osłony nie urwałem a na codzień jeżdże po katastrofalnych W-wskich ulicach.

                              IMO to co fabryka dała wysatarczy.
                              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                              czarna AR 156 1.8 T.Spark

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X