Zamieszczone przez kmink
[O2FL] Nierównomierne zużywanie opon tył
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez AdamBpaskuda, to upuść powietrza na 2.0O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Pozwolę sobie podpiąć pod temat. Mam takie same opony tylko inny rozmiar oraz V zamiaz W i też tak mam. Ciśnienie niskie bo około 2.0
Do którego miejsca powinno być widać styk opony z nawierzchnią?
Czy do tego zaznaczonego kreską?Załączone plikiSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBSprawdzałem u siebie i mam na 205/55R16 tak samo jak eaglemirek, więc guzolot, paskuda, geometria do kontroli i ustawienia
niekoniecznie... wydaje mi się, że opona o szerokości 225 mm i indeksie prędkości W, która ma sztywniejszą ścianę boczną i grubszy bark, inaczej może przylegać do podłoża a tym samym inaczej zużywać się.Zdjęcia nie pokazują wewnętrznej strony opony.Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Ja mam Bridgestone Turanza Er300 Ecopia 205/55R16 91 V
Widzę, że muszę sprawdzić, czy od środka też jest taki rant.
Może po prostu za dużo powietrza jest. Jak jechałem załadowanym po sufit to było jak u eaglemirek,
[ Dodano: Wto 11 Wrz, 12 11:40 ]
wczoraj sprawdziłem.
Koła się zużywają tak samo po zewnętrznej jak i po wewnętrznej. Upuściłem powietrza na 1.9 Zobaczę jaki będzie efekt
[ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 10:24 ]
Upuściłem powietrze z tylnych kół. Dopiero przy 1.75 zużycie opon tylnych i przednich (2.0) wygląda podobnie. Zastanawiam się czy to normalne.
[ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 10:30 ]
Dodatkowo dowiedziałem się, że bieżnik takich samych opony wykonany w różnych fabrykach różni się sporo.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
Komentarz