dandus, w ASO paręnaście złotych
Skoda Octavia 1.9 110KM 2002r.
Zwiń
X
-
Skoda Octavia 1.9 110KM 2002r.
Witam wszystkich. Piszę pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym zwrócić się do Was z pewną sprawą. A mianowicie Mam skodę już 2 lata. Od chwili kupna do lipca tego roku (2012) wszystko było ok. Jeżdziłem nią na kontrakty do niemiec. ok 30 tys rocznie. I w lipcu podczas ostatniego wyjazdu podczas jazdy po przeproczeniu 3,2 tys obrotów auto straciło moc. Po prostu czysty diesel. Powrót z niemiec wyglądał tak samo 3,2 tys obr auto traci moc przystanek na parkingu zgaszenie silnika ponowny odpał i auto moc odzyskuje. Z tym sobie poradziłem. Podpięcie do VAG błąd przeładowania turbo. Błąd usunąłem. Test turbo 3 bieg 4,2 tys obrotów i błąd się nie pokazuje. Łopatki chodzą lużno przewody wszystkie ok sprawdzałem 2x. I teraz ostatnio w skodzie wzrosło spalanie. i to dużo o 2-2,5l!!!!!!. Wcześniej jeżdząc dosyć dużo skoda spalała ok 5,6 - 5,8l/100km przy prędkości 150.(jazda autostradą) i 5,5 po jeżdzie normalnymi drogami. Mama do Was koledzu pyatanie. Od czego takie spalanie może być spowodowane. Turbo przepływomierz?? Bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Łukasz.Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
-
-
Dobrze kolego logi dynamiczne mogę zrobić bez problemu. Napisz mi tylko proszę jakich kanałów. Po prosu nie orjętuje się aż tek dobrze. Przupuszczam żę chodzi Ci o logi turbo i przepływomierza. Tylko nie wiem jakie to kanały. Prosze podpowiedz. Potrafił byś zrobić taką diagnostykę po zrobieniu takich logów?? Mogę liczyć na twoją pomoc??
17695 - a to był wcześniejszy błąd który usunąłem i już nie powraca.(na razie).
Pozdrawiam.Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
Komentarz
-
-
Dobrze panowie. Zrobiłem już logi statyczne w swojej skodzie. Na razie dynamicznych zrobić nie mogę(nie mam takie drogi). Proszę was o analizę tych i potwierdzenie moich obaw. Z tego so się orjentuje to coś jest nie tam egr. Nazej podaję link do moich logów. Proszę o pomoc Pozdrawiam.
Dokumenty • pliki użytkownika zakwas_php przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • LOG 01 xxx xxx 004.xlsx, LOG 01 xxx 023 xxx.xlsx
Przepraszam że wrzut jest zrobiony na chomika ale tylko taka strona przyszła mi na szybko do głowy.Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
Komentarz
-
-
Log (0 - 004)
Log (1 - 023)
Log (2 - 007)
Log (3 - 013)
Log (4 - 013)
Log (5 - 023)
Log (6 - 007)
Log (7 - 000,000,000)
Log (8 - 003,003)
Log (9 - 004,004)
Log (10 - 001)
Log (11 - 011)
o o o o proszę panowie. Dziękuje za podpowiedź przemik, przypominam że są to linki do logów tylko statycznych. Dynamiczne muszę zrobić jak znajdę miejsce. Brak odpowiedni długiej drogi. Ale z tych też już chyba idzie coś zobaczyć. Nie jestm pewien ale jak wspomniałem wcześniej coś jest nie tak ż zaworem bądź czujnukiem egr. A i jeszcze jedna sprawa powrócił znowu ten sam błąd co wcześniej
17965 - Charge Pressure: Positive Deviation. P1557 - 35-00 --
Proszę o pomoc. PS. Proszę o podpowiedź czy robić logi dynamiczne czy nie. Może po usunięciu usterki gazów. Pozdrawiam Łukasz.Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
Komentarz
-
-
Termostat kiepski... albo nie dogrzałes porzadnie auta przed logowaniem.
Czy ktorykolwiek z logów 000 jest zrobiony w trybie Basic Settings ?
EGR - zaslepiony lub nie dziala sterowanie nim.
Mozesz smiało robic logi dynamiczne.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Kolego 000 był robiony i w Basic Setting i w Means Block. Tak jak pisało tak robiłem. A propo termostatu to możliwe że był nie dobrzany. Choć 80 powinno być. Ale to jeszcze raz zrobię nie ma problemu. Zrobię na pewno dynamiczne dzisiaj albo jutro. A możesz przybliżyć coś więcej na temat egr. Bardziej poszedl zaworek steruący ciśnieniem czy też sam zawór egr. Pozdrawiam. A ten błąd silnika (przeładowanie) to wnioski dopiero bedą po logach dynamicznych??Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
Komentarz
-
-
No to chociaz zaznacz ktore 000 sa BS a które normalne.
Ja stawiam na to ze bardziej padło sterowanie EGRem niz sam EGR.
Tak wnioski z błedu po dynamicznych.
80*C to zdecydowanie za mało jak na dobrze dogrzane TDi.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
To zrobię tak że po prostu powtórzę logowanie bloków 000 i termostatu. to będzie pewniejsze niż jak mam teraz strzelać chybiłtrafil który to jest. Nie wiem jak będziesz stał z czasem ale ja pewnie to za pół godziny wrzucę. I silnik też już odpowiednio dogrzeję ... pojeżdzę zdecydowanie dłuzej. Nie sądziłem że termostat ma aż taki wpływ na prawidłowe funkcjonowanie silnika. Pozdrawiam.
[ Dodano: Pon 24 Wrz, 12 18:13 ]
Powtórzyłem logowanie bloków 000 i bloku termostatu:
Meas. Blocks:
Log (0 - 000)
Basic System:
Log (1 - 000)
Termostat:
Log (2 - 007)
Oraz udało mi się zrobić jeden log dynamicznie(011):
Log (0 - 011,011)
Starałem się zrobić więcej ale na prawdę nie miałem okazji. Nie dość że kręte drogi to jeszcze ogromny ruch a w okolicy nie ma odpowiedniej drogi. Muszę poszukać ale to minie troszkę czasu. Możę to coś pomożę. Bo widząs po logu odcina doładowanie i wprowadza silnik w stan awaryjny. Resztę zrobie ale po tym już chyba też można coś wnioskować. Przepraszam i pozdrawiam.Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
Komentarz
-
-
NO cóż praktycznie wszystko jasne.
Termostat nalezy wymienic na nowy - to ta prostsza rzecz.
Sprezarka jest całkowicie zawalona sadzą... regulacja cisnienia doładowania praktycznie wcale nie działa.
Ale zanim wyrwiesz sprezarke do czyszczenia... warto by podmienic gruszke na inną i powtorzyc logi.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Dziękuje Ci bardzo. W sumie w 50 % byłem pewien że sprężarka do czyszczenia Ty mnie tylko w tym potwierdziłeś ... a o termostacie to nawet nie śniłem. Nawet bym nie przypuszczał że może być zepsuty. A odpowiedz mi proszę na 2 pytania. Czy jak wyczyszczę sprężarke to będzie mocniejszy silnik. Bo nie wiem czy dobrze czuje ale tak jabcy osłabł. I jeszcze jedno co będzie z tym EGR. Bo tam też wychodziło ponad normę. Wymienić ten zaworek sterujący?. Czy po czyszczenu turbo się unormuje. Jeszcze raz dziękuje i podrawiam.Arnii to nie przezwisko, to styl życia.
Komentarz
-
Komentarz