Napinacz paska wielorowkowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasper
    Classic
    • 2007
    • 23

    Napinacz paska wielorowkowego

    Zamieszczone przez Maicroft
    mroko, I tu sie kolego mylisz Nalezy czytac instrukcje dolaczone do tarcz hamulcowych.

    Tarcze np ATE sa gotowe do jazdy po przykreceniu, zadnego czyszczenia dlubania nic Wkladamy tarcze, klocki i jazda
    Nie ma takiego magika co by zamontowal tarcze i ich paluchami nie dotknal w procesie - wiec i zasyfil najczesciej wlasnie tlustym czyms. Wiec nalezy je bezwzglednie oczyscic - zreszta jest to jedno psikniecie preparatu do czyszczenia hamulcow wiec o czym mowa?

    [ Dodano: Nie 04 Lut, 07 15:55 ]
    Zamieszczone przez autorus
    też mam te tarcze i klocki i8 jestem na razie zadowolony. Miałem wcześniej ebc nawiercane i niestety pogięły mi się po 500km. Początkowo myślałem że to coś innego ale pojechałem na przyrząd do mechanika i mi sprawdził bicie i niestety waliły ostro. Więc nie mogę ich osobiście polecić , a zestaw kosztował 2x tyle co te ATE.
    Wszystkie tarcze wczesniej czy pozniej bija szczegolnie jak nieumiejetnie jezdzisz po mokrym. Autopsja wskazuje, ze nawiercane maja szczegolnie tendencje. Wiec jezeli na prawde potrzebujesz nawiercanych tarcz to masz swiadomosc, ze trzeba je po prostu czesciej zmieniac.

    PS !SIE POGIELY! - samo to sie grzmii i blyska :twisted:

    PS2 Nawiercane Zimmermanny sa tansze AFAIR od gladkich w ASO (info dla tych co lubia dziurki)

    PS3 gratuluje pogiecia tarcz w 500km
  • ===Tomy===
    Rider
    • 2006
    • 552

    #2
    Napinacz paska wielorowkowego

    Koledzy, przepraszam jeśli było.

    Ile w teorii wytrzymuje napinacz paska wielorowkowego w Octawkach ?
    Średnio do ilu kkm powinien bezawaryjnie zachowywać swoje właściwości ?

    Pytam teoretycznie czy jeszcze przez 1,4 roku coś mnie czeka
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

    Komentarz

    • Lukasso
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 611

      #3
      hmmm, jeżeli poprzedni właściciel go nie wymieniał mój wytrzymał 100 tys. km, po wymianie następny wymieniałem na gwarancji po 10 tysiącach bo miał jak mi się wydawało taki dziwny luz, potem jak się okazało nowa sztuka też tak miała .....

      Komentarz

      • ===Tomy===
        Rider
        • 2006
        • 552

        #4
        Zamieszczone przez Lukasso
        potem jak się okazało nowa sztuka też tak miała .....
        TTTM i nie ma co się przejmować
        Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
        Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
        Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

        Komentarz

        • Wojtek
          Drive
          • 2006
          • 59

          #5
          Z reguły szybciej pada amortyzator od napinacza a to znowu daje się we znaki na koło alternatora i klimy a to może doprowadzić do dużych wydatków. Mój nic nie tłumi i cały do wymiany z napinaczem.

          Komentarz


          • #6
            ja wymieniłem na 94 tysiące, bo jak wymieniłem rozrząd padł mi amorek a że nie lubiesiębawic kupiłem cały i wymieniłem

            Komentarz

            • tomekoperator
              Classic
              • 2008
              • 16

              #7
              Dobrałem sie do napinacza ponieważ lekko podskakiwał na wolnych obrotach. Okazało sie że rolka jeszcze w miare ale amortyzator padł. Wyciągnałem napinacz, rolke odwracajaca (nie szumi i luzu nie ma) i alternator aby wymienic wszystko i miec spokój. Chyba czas najwyższy na wymiane bo na liczniku 202000km a na rolce i napinaczu taka sama data jak data produkcji auta. Także 202000km bez wymiany napinacza, rolki i sprzęgiełka, jedynie pasek wymieniałem przy okazji rozrządu.
              elegance

              Komentarz

              • daneczek76
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 3642
                • Toyota

                #8
                u mnie ori w VW 183 tyś i dalej działa, tylko przy 173 tyś padła rolka alternatora ze sprzęgłem, trzeba pamiętać że rolka ze sprzęgłem zatarta wpływa na skrócenie żywotności napinacza i paska.
                Także warto ją sprawdzić szczególnie jak widzimy jakieś niepokojące drgania na napinaczu.
                [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                Komentarz

                • K_Popiel
                  Rider
                  • 2010
                  • 608

                  #9
                  Witam !
                  Jako że czeka mnie wymiana napinacza stąd pytanie jaki kupić ?

                  Czy brać ten:



                  Lub ewentualnie firmy Ruville który mogę mieć 50 zł mniej ?

                  lub ewentualnie inne propozycje.
                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                  ------------------------------------------------------

                  Komentarz

                  • gart
                    Classic
                    • 2009
                    • 7
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Witam,
                    Kilka miesięcy temu wymieniono mi napinacz. Dziś zauważyłem, że jest pękniety. Czy to możliwe, że założyli mi byle co, a może byle jak?
                    Jutro jadę z reklamacją!
                    Pęknięcie jest w miejscu połączenia amortyzatora z tą metalową częscią, po przeciwnej stronie niż rolka.

                    Komentarz

                    • tomekoperator
                      Classic
                      • 2008
                      • 16

                      #11
                      Byc może masz uwalone sprzęgło alternatora, wtedy tak sie robi z napinaczem nawet nowym
                      elegance

                      Komentarz

                      Pracuję...