[O1] Czyszczenie pływaka/czujnika paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • j.maliszewski
    Classic
    • 2011
    • 15

    [O1] Czyszczenie pływaka/czujnika paliwa

    Wszystko opony z górnych półek... wiec co za różnica jaka marka.
    Pozdrawiam
    Jacek Maliszewski
  • maciejjeremy
    Drive
    • 2010
    • 79

    #2
    [O1] Czyszczenie pływaka/czujnika paliwa

    Witam, panowie mam mały problem lecz bardzo uciążliwy, świruje mi wskaźnik paliwa, tzn zawiesza się na blacie bądź wskazuje więcej niż jest.
    Przeszukałem forum ale nie trafiłem na nic, może ktoś podpowie jak i co po kolei żeby się dobrać do kosza i wyczyścić czujnik, może tam leży wina?
    Styki przy zbiorniku sprawdziłem także to odpada...
    Dziękuje z góry za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • r2r
      RS
      • 2008
      • 4720
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      maciejjeremy, nie wiem z jakiego powodu (może ktoś inny będzie bardziej obyty), ale w jesiennym okresie pływak w Octavii, jak i w kazdym innym aucie ma tendencję do "oszukwiania"" albo skakania po całej skali wskaźnika na desce rozdzielczej. Sam tez miałem pewnej jesieni z tym problemy, ale ustały same po 2-ch tygodniach, znajomy miał ten temat w BMW i jeszcze paru innych w różnych autach również. Może to zwykły splot okoliczności , ale nie wiem czemu ale u wszystkich problem wyskakiwał przy nagłym zmniejszeniu temperatury, a z takim ostatnio mamy do czynienia.
      Artur

      Komentarz

      • maciejjeremy
        Drive
        • 2010
        • 79

        #4
        Zamieszczone przez r2r
        maciejjeremy, nie wiem z jakiego powodu (może ktoś inny będzie bardziej obyty), ale w jesiennym okresie pływak w Octavii, jak i w kazdym innym aucie ma tendencję do "oszukwiania"" albo skakania po całej skali wskaźnika na desce rozdzielczej. Sam tez miałem pewnej jesieni z tym problemy, ale ustały same po 2-ch tygodniach, znajomy miał ten temat w BMW i jeszcze paru innych w różnych autach również. Może to zwykły splot okoliczności , ale nie wiem czemu ale u wszystkich problem wyskakiwał przy nagłym zmniejszeniu temperatury, a z takim ostatnio mamy do czynienia.
        Dziękuje za odpowiedź, mój tak bardzo oszukuje że już dwa razy samochód nagle przestał jechać, także dość mało przyjemna sytuacja.A wskaźnik pokazywał 1/3 baku, jak dolałem 5 litrów do dopiero opadł prawie do zera.

        Komentarz

        • Rosomak
          L&K
          • 2011
          • 1365
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          maciejjeremy, r2r, ja kiedyś w MB W124 300D miałem taki objaw, że wskazówka od paliwa latała raz na jakiś czas, po całej skali. Wyjmowałem czujnik ze zbiornika, myłem z osadów (tzw. czarny szlam dieslowski), nawet wymieniem na nówkę sztukę prosto z ASO za grubą kasę kupiony i sprowadzony prosto z Raichu i gówno to pomogło.
          Okazało się że przyczyną tego zawirowania wskazówki była awaria wskaźnika (najprawdopodobniej zaniki masy na wskaźniku poziomu paliwa). Wymieniem zestaw wskaźników w części gdzie był wskaźnik paliwa i jak ręką odjął...
          Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
          http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
          Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

          Komentarz

          • miras1982
            Drive
            • 2010
            • 72
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Witam

            Koledzy dopinając się do tematu to mam jeszcze pytanko czy jak wskaźnik oszukuje to sygnał rezerwy nie zadziała przy małej ilości paliwa?
            Dzięki za odpowiedzi.

            Komentarz

            Pracuję...