OII Tour z 2011r.
Od paru dni jeżdżę z podłokietnikiem i polecam. Podłokietnik kupiony u kolegi superbman i również polecam.
Parę uwag:
- musiałem kupić śrubę dystansującą WHT 001 759
- kupiłem 4 szt. N906 986 06 i jednej mi brakło. Może zgubiłem, może więcej trzeba od razu kupić
- śruby do przykręcenia stelaża 4 szt. x N 907 290 02 okazały się za krótkie więc dokupiłem M5x20 w markecie i nimi przykręciłem stelaż
- kupiłem dwie podkładki (nr gdzieś w postach) i potrzebne były do przykręcenia stelaża
Montaż:
- parę godzin z jeżdżeniem do sklepu
- najwięcej namęczyłem się z odpięciem kabelków od gniazda zapalniczki i blokady drzwi
- śruby łączące podłokietnik z konsolą (te pod kątem) odkręca się bez większych problemów mocno odginając plastiki z boku(tak żeby zaczepić je o fotel). Bardzo przydatne jest lusterko i długi śrubokręt torx zamiast zwykłego torxa w kształcie L, bo łatwiej się śruby odkręca/przykręca
- nie zapomnijcie ściągnąć zaślepek przed podłączeniem długiej rury prowadzącej powietrze
- podłokietnik zakładałem najpierw celując przodem w konsolę, potem tył
- najpierw należy założyć tylną ramkę ( po wyjęciu z niej popiołki i szufladki) a dopiero całość dokręcić dwoma śrubami do stelaża.
Podziękowania dla heretyka i pozostałych kolegów za informacje.
Od paru dni jeżdżę z podłokietnikiem i polecam. Podłokietnik kupiony u kolegi superbman i również polecam.
Parę uwag:
- musiałem kupić śrubę dystansującą WHT 001 759
- kupiłem 4 szt. N906 986 06 i jednej mi brakło. Może zgubiłem, może więcej trzeba od razu kupić
- śruby do przykręcenia stelaża 4 szt. x N 907 290 02 okazały się za krótkie więc dokupiłem M5x20 w markecie i nimi przykręciłem stelaż
- kupiłem dwie podkładki (nr gdzieś w postach) i potrzebne były do przykręcenia stelaża
Montaż:
- parę godzin z jeżdżeniem do sklepu
- najwięcej namęczyłem się z odpięciem kabelków od gniazda zapalniczki i blokady drzwi
- śruby łączące podłokietnik z konsolą (te pod kątem) odkręca się bez większych problemów mocno odginając plastiki z boku(tak żeby zaczepić je o fotel). Bardzo przydatne jest lusterko i długi śrubokręt torx zamiast zwykłego torxa w kształcie L, bo łatwiej się śruby odkręca/przykręca
- nie zapomnijcie ściągnąć zaślepek przed podłączeniem długiej rury prowadzącej powietrze
- podłokietnik zakładałem najpierw celując przodem w konsolę, potem tył
- najpierw należy założyć tylną ramkę ( po wyjęciu z niej popiołki i szufladki) a dopiero całość dokręcić dwoma śrubami do stelaża.
Podziękowania dla heretyka i pozostałych kolegów za informacje.
Komentarz