pytanie odnosnie turbiny w O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • luk_89
    Classic
    • 2007
    • 10

    pytanie odnosnie turbiny w O1

    Zamieszczone przez bezduszny
    Jest sens inwestować w taki ?
    jak kto woli, ale aku. żelowe kosztują dwa razy tyle co dobry konwencjonalny :!:
    tradycyjny wytrzymuje ok 4, 5 lat (średnio) nie wiem ile wytrzymuje żelowy :?: (prawdobodobnie dwa razy tyle co tradycyjny)
  • halski
    Classic
    • 2006
    • 10

    #2
    pytanie odnosnie turbiny w O1

    pisze w sprawie zapytania czy tak powinno byc.
    posiadam O1 z silnikiem 1.9 TDi (110PS)
    zauwazylem ze turbina gwizdze juz od poczatku jazdy na niskich obrotach ale zalacza sie dopiero po przekroczeniu 2.3tys obrotow. czy to ze ona gwizdze na niskich obrotach to tak ma byc?

    Komentarz


    • #3
      ma gwizdać, jak ci przeszkadza włącz głośniej radio ......

      Komentarz

      • tomek
        L&K
        • 2005
        • 1078

        #4
        zalaczyc, to mozesz radio.. albo swiatla. turbina jest napedzana spalinami i dziala caly czas - co najwyzej nie wytwarza cisnienia.
        O2FL RS | S2 | F2

        Komentarz

        • adik_s
          Rider
          • 2005
          • 259

          #5
          był temat wczesniej, sam pisałem

          [ Dodano: Sob 04 Lis, 06 22:51 ]

          chyba mozna zamknąć

          Komentarz

          • halski
            Classic
            • 2006
            • 10

            #6
            uwielbiam takie proste i konkretne odpowiedzi w stylu:
            Zamieszczone przez Sigma_74
            ma gwizdać, jak ci przeszkadza włącz głośniej radio ......
            wielkie dzieki za info

            Komentarz


            • #7
              halski a czego się spodziewałeś ..
              skoro ma gwizdać to ma gwizdać, co mam ci odpisać ??

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                halski, Jezdzisz tym autem od poczatku czy kupiles?? Jak jezdzisz to chyba slychac roznice jak cos dzialalo od poczatku, a dziala teraz??

                Jak kupiles, to czasem warto wydac 200zl na diagnostyke auta i miec swiadomosc czym sie jezdzi, a nie obudzic sie w srodku nocy z olejem w wydechu w pizdziszewie wielkim :diabelski_usmiech

                Suszec powiadasz, kolo Pszczyny?? To dwa miejsca polecam do diagnostyki, zadzwonic umowic sie i pojechac:

                Compsport - www.compsport.pl
                Ul. Cieszyńska 45
                43-300 Bielsko-Biała
                e-mail: [email protected]

                Patryk: +48 696 030 910
                e-mail: [email protected]

                Szymon: +48 696 030 909
                e-mail: [email protected]



                Masters TUNING

                Wojciech Gołąbek
                Katowice ul. Gromadzka 36L
                kom. 606 34 11 44
                GG: 1713699 MAPKA
                [email protected]
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Luca
                  Rider
                  • 2004
                  • 524

                  #9
                  Hej
                  Dzwoń, jedź i diagnozuj, jak gwiżdże na niskich obrotach i to dość mocno, to może być końcóweczka żywotności TURBO, możesz zdjąć orurowanie i sprawdzić w jakim stopniu pracuje wirnik tj. jakie ma duże luzy. Jeśli są spore, szukaj nowego TURBO.
                  Nie powinno głośno gwizdać no chyba że masz GT20 lub GT22. :twisted: :twisted:
                  Pozdrawiam.
                  "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                  Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                  Pionek znów gra.......

                  Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                  www.dynosoft.pl

                  Komentarz

                  Pracuję...