Proszę o cenę nakładek na śruby kół 20szt. oryginał w kolorze szarym.
[O2] Ogrzewanie i nawiewy
Zwiń
X
-
[O2] Ogrzewanie i nawiewy
W sumie nigdy się nie zastanawiałem nad ogrzewaniem w swoim aucie, bo jakoś nie miałem takiej potrzeby, ale przyszedł czas aż zwróciłem uwagę na jedną rzecz w swoim aucie.
Otóż jak jadę samochodem przy przy prędkości ok 120 km/h i pokrętło ogrzewania przekręcam na 22 stopnie to leci chłodne powietrze, dopiero jak przekręcę na full to leci gorące (tak ciepłe, że całą drogę przy +9 stopniach nie da się wytrzymać). Wystarczy delikatnie przekręcić w górę, by ciepłe znowu nie leciało a było chłodne prawie zimne. Wydaje mi się, że przy +22 na pokrętle już powinno być ciepłe powietrze z nawiewów a nie tylko chłodne.
Coś jest zepsute czy tak ma być, bo średnio mi się chce ciągle kręcić tym pokrętłem od temperatury w czasie jazdy ?"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
-
-
wydaje mi się, że jest ok po prostu climatic mierzy pewnie temperaturę wnętrza i uznaje, że nie trzeba przy tak ustawionym pokrętle grzać, no chyba, że się mylę to i u mnie cusik jest nie tak ale jak kiedyś VCDS sprawdzałem, to czujniki w nawiewach dobrze odczytywały temperaturę.service by Auto Tar
Komentarz
-
-
Problem ciekawy, ja mam klimę manualną ale mam czasami tak, że po przekręceniu pokrętła temp. na "ciepło" nie do poziomu maksymalnego to leci lekko ciepłe powietrze a potem dwa czy 3 ząbki w pozycji na max leci gorące? albo przekręcenie na pozycję "zimną" i potem powrót w to samo miejsce na pozycji "ciepło" i leci znacznie cieplejsze powietrze? Czy "ten typ tak ma" czy jaki defekt??
Komentarz
-
-
Biszczu tak po prostu jest w climaticu, przynajmniej "naszych".
Kup sobie termometr do wnętrza auta i zobacz temperature jaka jest przy pokrętle na 22 stopnie. U mnie na termometrze pokazuje 23 stopnie i wtedy z nawiewów zaczyna lecieć chłodne powietrze, ale to tylko takie odczucie bo temperatura wnętrza się nie zmienia tylko chyba organizm bo raz leci ciepłe a za chwile wieje zimne :twisted: .
Seba.79 u ciebie chyba niema czujniki temperatury wnętrza, przynajmniej w niktórych modelach napewno nie było, więc tam climatic to tylko ściema.
Komentarz
-
-
Jeśli to climatronic lub climatic, to tak ma być. Temperatura nawiewu zależy od temperatury w kabinie, jeśli ustawisz 22 stopnie i jest chłodniej w środku, to powinno wiać ciepłym, jeśli w kabinie zostanie osiągnięta zadana temperatura, powietrze z nawiewów powinno stać się chłodniejsze. Tyle w teorii, a że w praktyce precyzja działania tego systemu nawet w climatonicu jest delikatnie mówiąc taka sobie, to już inna sprawa.
Komentarz
-
-
To zależy czy twója klima posiada czujnik czy została z niego okrojona W niktórych modelach tour jak i roomsterach nie wkładali czujnika i climatic nie regulował już temperatury w kabinie.
aha seba.79 i pamiętaj jeszcze o problemie jaki trapi/trapił toury, czyli jak ustawisz na gorące to nie lecie ciepłe, dopiero przekręcenie na zimne i z powrotem na ciepłe pomagało aby grzało Jak masz taki problem to z tego co wiem to w aso zmieniali oprogramowanie panelu sterującego.
Komentarz
-
-
Sprawdziłem u siebie (Climatic):
1. Ustawione na 22 stopnie - auto się dogrzewa na początku mocno a później temp wydobywającego się powietrza spada ale nadal jest ono ciepłe
2. Lekki ruch na niższą temp - odczuwalna zmiana wydobywającego się powietrza na chłodniejsze (pod warunkiem że w srodku jest już ciepło), bo jak nie to samochod dalej nagrzewa budę...
3. Lekki ruch w prawo - odczuwalna zmiana wydobywającego się powietrza na cieplejsze pod takim samym warunkiem jak w pkt 2
4. Przekrecenie na max ciepłe i po kilku minutach jest za gorąco i nie da się trzymać rąk przy kratkach nawiewu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez conanTo zależy czy twója klima posiada czujnik czy została z niego okrojona W niktórych modelach tour jak i roomsterach nie wkładali czujnika i climatic nie regulował już temperatury w kabinie.
aha seba.79 i pamiętaj jeszcze o problemie jaki trapi/trapił toury, czyli jak ustawisz na gorące to nie lecie ciepłe, dopiero przekręcenie na zimne i z powrotem na ciepłe pomagało aby grzało Jak masz taki problem to z tego co wiem to w aso zmieniali oprogramowanie panelu sterującego.
dzięki za odp.
Komentarz
-
Komentarz